Ergerlijke facebookberichten deel 3

26-07-2015 19:51 3001 berichten
Alle reacties Link kopieren
We kunnen weer verder!



Stressed is just desserts spelled backwards
Alle reacties Link kopieren
quote:ana_isabel schreef op 26 juli 2015 @ 20:10:

[...]





lezen kan zonder posten he

Ik kan er smakelijk om lachen.



Ja, maar nu vind je het makkelijker terug.

Van mij mag je hoor! Hoewel ik je Facebook mening niet deelt.

Ik vind het geweldig om via Facebook nog veel mee te krijgen van het leven van met name de vrienden die verder weg wonen.
Alle reacties Link kopieren
quote:S0LEIL schreef op 26 juli 2015 @ 19:56:

Zij plaatst allemaal vakantiefoto's en hij schrijft er dingen bij als "Geniet er nog maar van, dit is nl. de laatste vakantie die ik financier."Wat een lamlul.
Stressed is just desserts spelled backwards
quote:S0LEIL schreef op 26 juli 2015 @ 20:14:

[...]





Ja, maar nu vind je het makkelijker terug.

Van mij mag je hoor! Hoewel ik je Facebook mening niet deelt.

Ik vind het geweldig om via Facebook nog veel mee te krijgen van het leven van met name de vrienden die verder weg wonen.



Oh op die manier..ik snap het

Mijn facebook mening was geheel persoonlijk hoor. Ik ergerde mezelf in weze. Ik vind het een prima medium voor mensen die contacten willen onderhouden.
Alle reacties Link kopieren
quote:S0LEIL schreef op 26 juli 2015 @ 20:14:

[...]





Ja, maar nu vind je het makkelijker terug.

Van mij mag je hoor! Hoewel ik je Facebook mening niet deelt.

Ik vind het geweldig om via Facebook nog veel mee te krijgen van het leven van met name de vrienden die verder weg wonen.Ik ook! Als je een paar keer verhuisd is het heel laagdrempelig contact. en je kan alles wat je niet bevalt gewoon verbergen.
"I'm just an animal looking for a home and.... share the same space for a minute or two...”
Alle reacties Link kopieren
Iemand heeft een ernstig ongeluk gehad in t buitenland, geeft een update van haar gesteldheid, kind 1 in shock, kind 2 in de kreukels, vrouw in de kreukels en man helaas overleden en dan zijn er nog 14 mensen die "vind ik leuk" aanklikken. Dan snap je t niet zo goed volgens mij.
quote:GateKeeper schreef op 26 juli 2015 @ 20:25:

Iemand heeft een ernstig ongeluk gehad in t buitenland, geeft een update van haar gesteldheid, kind 1 in shock, kind 2 in de kreukels, vrouw in de kreukels en man helaas overleden en dan zijn er nog 14 mensen die "vind ik leuk" aanklikken. Dan snap je t niet zo goed volgens mij.
quote:GateKeeper schreef op 26 juli 2015 @ 20:25:

Iemand heeft een ernstig ongeluk gehad in t buitenland, geeft een update van haar gesteldheid, kind 1 in shock, kind 2 in de kreukels, vrouw in de kreukels en man helaas overleden en dan zijn er nog 14 mensen die "vind ik leuk" aanklikken. Dan snap je t niet zo goed volgens mij.Vreemd idd. Aan de andere kant vind ik dan FB ook weer niet het medium om zulke dingen op te zetten. Het gaat wel om je man die overleden is, en dat wordt op deze manier bekend gemaakt.
Alle reacties Link kopieren
Tvp.
Ik ga eens wat actiever meeschrijven hier. Ik heb een moeder en haar twee dochters op FB die van die mooie plaatjes plakken die hier prachtig zullen staan. Het mooie is, een van de drie deelt een plaatje, en dan delen de andere twee het ook. Krijg het dus altijd in drievoud!



Dit was het pareltje van eerder deze week.





Ik gebruik FB voornamelijk om mensen te volgen - toegegeven, dat vind ik leuk - en ik deel wat likes uit. Met mijn eigen pagina doe ik niet zo veel, ik zet er zo nu en dan een foto van mijn dochter op, omdat ik zo nu en dan de vraag krijg hoe dochter er nu uit ziet. Daarnaast, haar ooms en tantes vinden het fijn haar zo meer te zien.
Alle reacties Link kopieren
quote:friezinnetje2014 schreef op 26 juli 2015 @ 20:29:

[...]

Vreemd idd. Aan de andere kant vind ik dan FB ook weer niet het medium om zulke dingen op te zetten. Het gaat wel om je man die overleden is, en dat wordt op deze manier bekend gemaakt.Ik zou er zelf ook niet voor kiezen om zoiets kenbaar te maken via FB maar goed.
Alle reacties Link kopieren
quote:GateKeeper schreef op 26 juli 2015 @ 20:25:

Iemand heeft een ernstig ongeluk gehad in t buitenland, geeft een update van haar gesteldheid, kind 1 in shock, kind 2 in de kreukels, vrouw in de kreukels en man helaas overleden en dan zijn er nog 14 mensen die "vind ik leuk" aanklikken. Dan snap je t niet zo goed volgens mij.Zullen daar ook niet mensen tussen zitten die op 'vind-ik-leuk' klikken om te zeggen van 'ik leef met je mee'? Zoiets als je 'respect' op Hyves had? Nog niet helemaal gepast maar ik kan er enigszins inkomen.
Voor op brood.
Nu ik hier toch ben, ik heb een vraag over FB die misschien iemand kan beantwoorden.



Soms schrijf ik een reactie en vervolgens krijg je dan bericht wie ook allemaal een reactie hebben geschreven (complete vreemden dus, waarom FB daar een melding van moet maken... geen idee). Op de computer kun je dat uitschakelen, maar op de mobiel niet. Althans, ik heb het tot nu toe nog niet uitgevonden. Iemand die weet hoe het wel kan? Ik vind het namelijk rete-irritant.
Alle reacties Link kopieren
Misschien heb ik het op het andere topic al verteld, maar ik heb een vriendin op FB die alle posts van een tijdschrift liket omdat haar beste vriendin daar werkt. Het zal uit steun zijn (een beetje misplaatst, want het is een heel bekend ts), maar irritant is het wel: nu krijg ik alle updates van dat ts in mijn newsfeed terwijl ik de pagina niet heb geliket (en dat ook nooit zou doen)...
"I'm gonna see if you know the words to this song. If you don't you better ask somebody!"
Alle reacties Link kopieren
quote:friezinnetje2014 schreef op 26 juli 2015 @ 20:08:

[...]





Ja, en ??





Nee, echt ik heb een saai leven. Een uitstekend naar volle tevredenheid leven maar ik vind het nou niet van poehee kijk wat ik vandaag gedaan heb. Ik ben geen lady Gaga zeg maar
Ja en?
Glitterplaatjes, racisme, liefdesverklaringen gaan bij mij onder de negeer.
Alle reacties Link kopieren
quote:broodbeleg schreef op 26 juli 2015 @ 20:34:

[...]

Zullen daar ook niet mensen tussen zitten die op 'vind-ik-leuk' klikken om te zeggen van 'ik leef met je mee'? Zoiets als je 'respect' op Hyves had? Nog niet helemaal gepast maar ik kan er enigszins inkomen.Ja denk ik ook, maar het staat zo knullig.
Alle reacties Link kopieren
quote:fleetfox schreef op 26 juli 2015 @ 20:36:

Nu ik hier toch ben, ik heb een vraag over FB die misschien iemand kan beantwoorden.



Soms schrijf ik een reactie en vervolgens krijg je dan bericht wie ook allemaal een reactie hebben geschreven (complete vreemden dus, waarom FB daar een melding van moet maken... geen idee). Op de computer kun je dat uitschakelen, maar op de mobiel niet. Althans, ik heb het tot nu toe nog niet uitgevonden. Iemand die weet hoe het wel kan? Ik vind het namelijk rete-irritant.



Boven aan het bericht (naast de bericht titel) staat een v tekentje. Daar kun je opklikken en dan de optie meldingen uitschakelen.

Kan ook op mobiel, ik fb alleen maar mobiel.
All people have the right to stupidity. But some abuse the privilege.
Alle reacties Link kopieren
quote:Star schreef op 26 juli 2015 @ 20:38:

Glitterplaatjes, racisme, liefdesverklaringen gaan bij mij onder de negeer.Ik heb een paar keer racistische plaatjes gemeld bij FB, maar tot nu toe steeds de melding gehad dat ze er niets mee zouden doen. En vrouwentepels mogen dan weer niet...
"I'm gonna see if you know the words to this song. If you don't you better ask somebody!"
Alle reacties Link kopieren
DG2015, jij kan de pagina van dat tijdschrift blokkeren dan zie je daar geen updates meer van.
Zo had ik ook zo een hekel aan die " doorgeef berichten"(???)" Als je ook tegen kanker bent, stuur je dit naar zoveel mogelijk vrienden door"... alsof er mensen bestaan die pro kanker zijn...tenenkrommend vond ik dat.
Alle reacties Link kopieren
quote:GateKeeper schreef op 26 juli 2015 @ 20:25:

Iemand heeft een ernstig ongeluk gehad in t buitenland, geeft een update van haar gesteldheid, kind 1 in shock, kind 2 in de kreukels, vrouw in de kreukels en man helaas overleden en dan zijn er nog 14 mensen die "vind ik leuk" aanklikken. Dan snap je t niet zo goed volgens mij.



Nee dan heb je het echt niet begrepen.

Net als op overlijdens berichten of andere ernstige berichten op vind ik leuk drukken.

Ja maar, het is als een respect bedoeld zeggen sommigen dan.

Nou dan schrijf dat dan, die knop heet vind ik leuk geen respect.

Vind het maar vreemd als mensen dat doen.
All people have the right to stupidity. But some abuse the privilege.
Alle reacties Link kopieren
quote:DG2015 schreef op 26 juli 2015 @ 20:37:

Misschien heb ik het op het andere topic al verteld, maar ik heb een vriendin op FB die alle posts van een tijdschrift liket omdat haar beste vriendin daar werkt. Het zal uit steun zijn (een beetje misplaatst, want het is een heel bekend ts), maar irritant is het wel: nu krijg ik alle updates van dat ts in mijn newsfeed terwijl ik de pagina niet heb geliket (en dat ook nooit zou doen)...Dat kun je verbergen. Als je zo'n post ziet kan je rechtsboven kiezen voor het verbergen van ofwel het tijdschrift ofwel van de liker zelf.
Voor op brood.
Alle reacties Link kopieren
quote:DG2015 schreef op 26 juli 2015 @ 20:37:

Misschien heb ik het op het andere topic al verteld, maar ik heb een vriendin op FB die alle posts van een tijdschrift liket omdat haar beste vriendin daar werkt. Het zal uit steun zijn (een beetje misplaatst, want het is een heel bekend ts), maar irritant is het wel: nu krijg ik alle updates van dat ts in mijn newsfeed terwijl ik de pagina niet heb geliket (en dat ook nooit zou doen)...Die updates kun je uitzetten als je wilt. Op de computer zit rechtsboven zo'n bericht een pijltje dat je uit kan klappen en daar kun je kiezen dat je geen berichten meer van dat tijdschrift wilt zien. Dan krijg je als het goed is ook de likes niet meer te zien.
quote:MadameQetesh schreef op 26 juli 2015 @ 20:40:

[...]





Boven aan het bericht (naast de bericht titel) staat een v tekentje. Daar kun je opklikken en dan de optie meldingen uitschakelen.

Kan ook op mobiel, ik fb alleen maar mobiel.Ga ik eens bekijken, bedankt!
Alle reacties Link kopieren
Oh, lekker mosterd.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven