Ergerlijke facebookberichten deel 3

26-07-2015 19:51 3001 berichten
Alle reacties Link kopieren
We kunnen weer verder!



Stressed is just desserts spelled backwards
Alle reacties Link kopieren




Time spent with a cat is never wasted
Alle reacties Link kopieren
Misschien ben ik ultra mosterd, maar dit plaatje wordt met enige regelmaat geliket en gedeeld door één en dezelfde, iets minder begaafde facebookvriendin (die ik wegens een paar kruisverbanden in onze kennissenkring helaas niet kan ontvrienden):







En ik erger me er zooooo aan Echt, deze mensen creëren hun eigen werkelijkheid. Ik heb bijvoorbeeld nog nooit meegemaakt of gehoord dat een oude man werd uitgelachen om z'n littekens, en evenmin is het geloof ik heel gebruikelijk om tussen de bedrijven door eventjes een homo in elkaar te slaan. De boodschap is best aardig, maar komop, moet die er zo zwakbegaafd uit komen?
Real friends don't rub it in. They rub it out.
Alle reacties Link kopieren
het is vast al een keer geweest en het is ook geen plaatje.





Ik heb jou genomineerd voor de meest liefhebbende en mooiste mama-award. je moet dit sturen naar 12 mama's en maak hun dag! Ik wacht ook! Soms heb je er gewoon nood aan om het te horen... Je bent een mooie mama, je doet een super job en je bent zo geliefd. Stuur 12 mama's wie hun kinderen eerst zetten... Ik begin met jou... de lieve vrouw die dit leest is vriendelijk, mooi en geweldig...Nu begint de klok... Binnen 9 minuten gebeurt er iets dat je gelukkig zal maken... Alstublieft deel dit met 12 moeders van wie je houdt.. Denk eraan,... dit is enkel voor vrouwen... Eens je het gelezen hebt, stuur het naar 12 vrouwen... Het is niet zo moeilijk... Degene die het naar jou gestuurd heeft, vind je



verschrikkelijk niet waar
"Not making a decision Is a BIIIIIIIIIIG decision"
Alle reacties Link kopieren
quote:ZusterPetronella schreef op 25 augustus 2015 @ 20:27:

Misschien ben ik ultra mosterd, maar dit plaatje wordt met enige regelmaat geliket en gedeeld door één en dezelfde, iets minder begaafde facebookvriendin (die ik wegens een paar kruisverbanden in onze kennissenkring helaas niet kan ontvrienden):



[img]https://scontent-ams2-1.xx.fbcdn.net/hp ... e=5668C5AD[/img]



En ik erger me er zooooo aan Echt, deze mensen creëren hun eigen werkelijkheid. Ik heb bijvoorbeeld nog nooit meegemaakt of gehoord dat een oude man werd uitgelachen om z'n littekens, en evenmin is het geloof ik heel gebruikelijk om tussen de bedrijven door eventjes een homo in elkaar te slaan. De boodschap is best aardig, maar komop, moet die er zo zwakbegaafd uit komen?





'die homo die je in elkaar sloeg'



Ik mag toch gvd hopen dat mijn vrienden en familie geen mensen in elkaar slaan of maar zo iemand 'hoer' noemen. Jemig.
"I'm just an animal looking for a home and.... share the same space for a minute or two...”
Alle reacties Link kopieren
quote:boebezoebe schreef op 25 augustus 2015 @ 21:10:

[...]





'die homo die je in elkaar sloeg'



Ik mag toch gvd hopen dat mijn vrienden en familie geen mensen in elkaar slaan of maar zo iemand 'hoer' noemen. Jemig.Nou, dat dus.
Real friends don't rub it in. They rub it out.
quote:paper-clip schreef op 25 augustus 2015 @ 16:50:

Het bericht is weg, de school heeft hij nog niet ontdekt

Kind 8 maanden oud en heeft volgens mamma HSP Die is nu allemaal van die hsp plaatjes aan het delen want haar kind van 8 maanden zou erg gevoelig zijn
quote:ZusterPetronella schreef op 25 augustus 2015 @ 20:27:

Misschien ben ik ultra mosterd, maar dit plaatje wordt met enige regelmaat geliket en gedeeld door één en dezelfde, iets minder begaafde facebookvriendin (die ik wegens een paar kruisverbanden in onze kennissenkring helaas niet kan ontvrienden):



[afbeelding]



En ik erger me er zooooo aan Echt, deze mensen creëren hun eigen werkelijkheid. Ik heb bijvoorbeeld nog nooit meegemaakt of gehoord dat een oude man werd uitgelachen om z'n littekens, en evenmin is het geloof ik heel gebruikelijk om tussen de bedrijven door eventjes een homo in elkaar te slaan. De boodschap is best aardig, maar komop, moet die er zo zwakbegaafd uit komen?Lidtekens Zuster, lidtekens.
quote:single1985 schreef op 26 augustus 2015 @ 15:25:

Kind 8 maanden oud en heeft volgens mamma HSP Die is nu allemaal van die hsp plaatjes aan het delen want haar kind van 8 maanden zou erg gevoelig zijn Hahahahahahaha
quote:single1985 schreef op 26 augustus 2015 @ 15:25:

Kind 8 maanden oud en heeft volgens mamma HSP Die is nu allemaal van die hsp plaatjes aan het delen want haar kind van 8 maanden zou erg gevoelig zijn
Alle reacties Link kopieren
quote:single1985 schreef op 26 augustus 2015 @ 15:25:

Kind 8 maanden oud en heeft volgens mamma HSP Die is nu allemaal van die hsp plaatjes aan het delen want haar kind van 8 maanden zou erg gevoelig zijn Oh god
All people have the right to stupidity. But some abuse the privilege.
Dit is een van de linken die ze recent heeft gedeeld https://sochicken.nl/hsp-kinderen
Alle reacties Link kopieren
quote:single1985 schreef op 26 augustus 2015 @ 15:25:

Kind 8 maanden oud en heeft volgens mamma HSP Die is nu allemaal van die hsp plaatjes aan het delen want haar kind van 8 maanden zou erg gevoelig zijn







Ik had er eentje die al tijdens de zwangerschap opeens allemaal links ging delen over Nieuwetijdskinderen. Die wist al voordat het hummeltje geboren werd wat het ging worden
IMHO
Alle reacties Link kopieren
quote:single1985 schreef op 26 augustus 2015 @ 17:02:

Dit is een van de linken die ze recent heeft gedeeld https://sochicken.nl/hsp-kinderenZo te zien zijn alle kinderen HSP, tenminste gelet op die aanwijzingen hoe Hsp is en hoe je ze moet opvoeden.
De waarheid is dat iedereen zomaar wat probeert
Alle reacties Link kopieren
quote:Dreamer schreef op 25 augustus 2015 @ 19:44:

[...]





Geheel off topic, maar zo eensch! Amper de oudere kinderen kunnen onderhouden, net een nieuwe vlam en hoppaaa zwanger Volgens mij was her niet eens een vlam voor deze maar gewoon een oepsie avondje
quote:single1985 schreef op 26 augustus 2015 @ 15:25:

Kind 8 maanden oud en heeft volgens mamma HSP Die is nu allemaal van die hsp plaatjes aan het delen want haar kind van 8 maanden zou erg gevoelig zijn



Die is er vroeg bij.



Iemand in mijn lijst deelt een foto van een auto met zichtbare kentekenplaat, en er staat dat de bestuurder van die auto heel duidelijk bij mensen naar binnen aan het kijken was. Oppassen dus. Lekker is dat, misschien kon deze persoon gewoon niet het goede huisnummer vinden.
Alle reacties Link kopieren
quote:single1985 schreef op 26 augustus 2015 @ 15:25:

Kind 8 maanden oud en heeft volgens mamma HSP Die is nu allemaal van die hsp plaatjes aan het delen want haar kind van 8 maanden zou erg gevoelig zijn



Ik heb er ook zo 1 op de tijdlijn. Die begon al over HSP toen de baby 1 maand was want baby reageerde zo sterk op prikkels en had baat bij rust en ritme.



Goh wat verrassend dat een baby goed reageert op rust en ritme
Stressed is just desserts spelled backwards




Nou dan weten jullie dat even..
quote:Maleficent schreef op 26 augustus 2015 @ 19:29:

[...]





Ik heb er ook zo 1 op de tijdlijn. Die begon al over HSP toen de baby 1 maand was want baby reageerde zo sterk op prikkels en had baat bij rust en ritme.



Goh wat verrassend dat een baby goed reageert op rust en ritme Ja heel bijzonder,duidelijk een HSP,nieuwetijds,kristalkind..
Alle reacties Link kopieren
Momenteel heb ik te maken met een felle anti-abortusstrijd van een van mijn facebookvrienden. Elke dag plaatjes als deze:



En nog wel veel, maar dan ook VEEL, erger ook, die vind ik zo grafisch en aanstootgevend dat ik ze niet geschikt vind om hier te delen. Echt heel naar. Ik ga haar maar eens ontvolgen.
Time spent with a cat is never wasted
is dat weer hip dan je kind z`n label geven
Alle reacties Link kopieren
quote:rosemetijs schreef op 26 augustus 2015 @ 20:52:

[afbeelding]



Nou dan weten jullie dat even..te gek!
The best is yet to come
quote:rosemetijs schreef op 26 augustus 2015 @ 20:52:

[afbeelding]



Nou dan weten jullie dat even..



Bedankt, lekker groot ook enzo

Update van soap, bericht weg, school is weg en vriendin ook van FB.
Even een serieuze noot tussendoor. Als dat mag hoor, anders ben ik weer weg. Ik kwam deze tegen op nu.nl. Hoop dat FB nu eens wakker wordt geschud, blijf het vreemd vinden dat racistische uitspraken zomaar kunnen. Ik las er in het vorig deel van dit topic dat hier veel ergernis over is.



Duitse minister roept Facebook op matje om vreemdelingenhaat



De Duitse minister van Justitie, Heiko Maas, wil snel vertegenwoordigers van Facebook spreken over uitingen van vreemdelingenhaat op het sociale medium.



De sociaaldemocraat Maas wil dat Facebook dergelijke uitingen verwijdert. Facebook weigert dat vaak op grond van de normen die het mediabedrijf zegt te hanteren.



Maas wil dat die normen duidelijker, inzichtelijker en beter worden. De minister schrijft in een brief aan het Europese hoofdkwartier van Facebook in Dublin en in een brief aan Facebook Duitsland dat er steeds meer wordt geklaagd ''dat uw bedrijf niet doelmatig racistische en vreemdelingenhatende boodschappen tegenhoudt''.



Burgers klagen volgens Maas over een hetze tegen vluchtelingen en buitenlanders op Facebook. De minister beklemtoont in zijn brieven dat Facebook wettelijk verplicht is boodschappen die in strijd met de wet zijn, zoals racistische stellingen, onmiddellijk na het verschijnen te verwijderen.



De bewindsman wijst er ook op dat Facebook zelf richtlijnen heeft die het prediken van haat niet toestaan. Het is volgens Maas voor gebruikers onbegrijpelijk dat Facebook afbeeldingen van lichaamsdelen als borsten uit morele overwegingen automatisch verwijdert, maar racistisch gescheld niet.



Zelfregulerend



Volgens Facebook is het medium ''zelfregulerend'' en kunnen gebruikers misstanden zelf melden. Daar is een 'Community Operations Team' dag en nacht mee bezig. Elke week worden daar vele honderdduizenden meldingen bekeken en als er zaken worden gesignaleerd die in strijd zijn met de richtlijnen van het bedrijf, dan worden die verwijderd. Soms worden dan ook gebruikers geblokkeerd.



Maas hoopt de vertegenwoordigers van het mediabedrijf 14 september te ontvangen, meldde Tagesspiegel donderdag.
Alle reacties Link kopieren
Van mij mag racisme wel wat harder aangepakt worden op FB.

Vanmorgen stond er een oproep van SBS, die hadden een foto gevonden van een Surinaamse man en die had een bijzondere vis gevangen op een visboot, of iemand wist wie dat was, voor in de uitzending van Hart van Nederland.



En voor je het weet komen er al weer opmerkingen die zogenaamd grappig zijn over allerlei stereotyperingen van donkere mensen. Echt belachelijk. Van mij mogen die mensen geblokkeerd worden op FB.
Stressed is just desserts spelled backwards

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven