Ergerlijke facebookberichten deel 3

26-07-2015 19:51 3001 berichten
Alle reacties Link kopieren
We kunnen weer verder!



Stressed is just desserts spelled backwards
Alle reacties Link kopieren
quote:redbuIIetje schreef op 29 augustus 2015 @ 13:20:

Jakkie, tenenkrommend berichtje. Ik zag 'm ook op facebook omdat iemand 'm werkelijk geliked had. Die naieve schrijfster heeft waarschijnlijk de filmpjes nog niet gezien waarbij de vluchtelingen als beesten te keer gaan en de voedselpakketten te min vinden omdat ze niet halal zijn.



Wat dus niet klopt. Dat is een hoax.

Weer iets om de vluchtelingen in een slecht daglicht te zetten.

En ja logisch dat ze vechten om eten, die mensen hebben honger.



https://m.facebook.com/st ... ndex=0&id=130426727118100
All people have the right to stupidity. But some abuse the privilege.
Alle reacties Link kopieren
quote:MadameQetesh schreef op 29 augustus 2015 @ 13:23:

[...]





Wat dus niet klopt. Dat is een hoax.

Weer iets om de vluchtelingen in een slecht daglicht te zetten.

En ja logisch dat ze vechten om eten, die mensen hebben honger.



https://m.facebook.com/st ... ndex=0&id=130426727118100

Yeah right, allemaal hoaxes natuurlijk die beestachtige types die die vrachtwagens naar Calais overvielen ook zeker? En al die jonge mannen met hun iphones die selfies maken vlak na de geslaagde overtocht.



Enneh "Uit protest tegen hun behandeling weigerden ze het aangeboden voedsel." ??? Wat hadden ze dan verwacht, dat we ze met 'n welkomststoet binnen zouden halen naar hun nieuwe gratis gouden paleisjes? Bottom line blijft dat het ondankbare honden zijn met heel wat noten op hun zang. En dat moeten we niet hier in de buurt willen huisvesten.
Shoot first, ask questions later!
Alle reacties Link kopieren
quote:redbuIIetje schreef op 29 augustus 2015 @ 13:28:

[...]



Yeah right, allemaal hoaxes natuurlijk die beestachtige types die die vrachtwagens naar Calais overvielen ook zeker? En al die jonge mannen met hun iphones die selfies maken vlak na de geslaagde overtocht.



Nee het zijn allemaal goudzoekers nou goed.



Die mensen hebben honger, die willen eten. Het intereseerd ze echt niet wat hoor.

En als ik honger heb en er is 1 brood voor 50 man dan vecht ik er ook om. Heel hard maar dan vecht je voor jezelf.



Maar he het zijn allemaal goudzoekers met dure iphones

Ik word niet goed van sommige reacties.

Tuurlijk maken ze zelf die selfies want die iphones hebben ze en hebben de overtocht overleeft.
All people have the right to stupidity. But some abuse the privilege.
Alle reacties Link kopieren
Gadverdamme ik word echt misselijk van mensen die denken zoals jij.



Hoop maar dat jij nooit hoeft te vluchten. Bah.
All people have the right to stupidity. But some abuse the privilege.
Ik vind het een mooi bericht. Ik vind het verschrikkelijk, zoveel nood. Wat ben je kil en doods wanneer dit je niet raakt. En wanneer je meent dat je zelf zoveel beter de vluchteling zou uithangen. Ga het eens proberen zou ik zeggen. Triest.
Alle reacties Link kopieren
Als die tsunami niet wordt afgeremd zijn wij de volgende groep die op de vlucht moet voor de ellende die we hier op ons hals halen, of je moet over 10 jaar ook met 'n hoofddoek over straat willen en op elke straathoek willen worden uitgescholden door moslimmannen die westerse vrouwen als hoeren zien (maar wel graag een gratis huis en gratis geld in ontvangst nemen)
Shoot first, ask questions later!
Alle reacties Link kopieren
quote:redbuIIetje schreef op 29 augustus 2015 @ 13:48:

Als die tsunami niet wordt afgeremd zijn wij de volgende groep die op de vlucht moet voor de ellende die we hier op ons hals halen, of je moet over 10 jaar ook met 'n hoofddoek over straat willen en op elke straathoek willen worden uitgescholden door moslimmannen die westerse vrouwen als hoeren zien (maar wel graag een gratis huis en gratis geld in ontvangst nemen)







Ik had je toch wel wat hoger ingeschat eigenlijk.
All people have the right to stupidity. But some abuse the privilege.
Alle reacties Link kopieren
quote:redbuIIetje schreef op 29 augustus 2015 @ 13:48:

Als die tsunami niet wordt afgeremd zijn wij de volgende groep die op de vlucht moet voor de ellende die we hier op ons hals halen, of je moet over 10 jaar ook met 'n hoofddoek over straat willen en op elke straathoek willen worden uitgescholden door moslimmannen die westerse vrouwen als hoeren zien (maar wel graag een gratis huis en gratis geld in ontvangst nemen)

Soms denk ik dat je echt zo denkt, maar ik kan gewoon echt niet geloven dat er intelligente mensen zijn die zo denken, dus ben je een trol.

Bewust eropuit om te zieken.

Jammer.
De zachte krachten zullen zeker winnen.
H. Roland Holst
Alle reacties Link kopieren
quote:renske1975 schreef op 29 augustus 2015 @ 13:13:

sorry, iets te snel op verzenden gedrukt.

Bovenstaande tekst kwam ik net op Fb tegen. Beetje drama, maar ik vind hem wel mooi.

Ik zag het bericht ook en overwoog om het te delen.

Maar ik moest eerst hier even checken of dat wel kon.
De zachte krachten zullen zeker winnen.
H. Roland Holst
Ja hoor. Dat kan!
Soms zou je willen dat bepaalde mensen zelf eens flink wat narigheid meemaken. Gewoon omdat hun karakter daar beter van wordt.
quote:boro_ schreef op 28 augustus 2015 @ 23:08:

Ik heb zojuist iemand verwijderd en geblokkeerd:





'Wtf waar gaat dit heen hier weer over dat zwarte piet discriminatie pleur toch godverdome op joh wie gaat er mee carnaval rotterdam moet ook weg ik hoef die half naakte zwarte wijven ook niet te zien dan niet goed voor me kind ook moskees ook weg ik voel me gediscrimineerd hier in me eigen land zal even lekker worden dat ik met me gezin moet kruipen voor een buitenlander zijn ze gvd helemaal gestoord geworden in den haag of wat'



Te dom om te poepen. Echt.
Alle reacties Link kopieren
Ik ben blij dat mijn timeline steeds meer posts laat zien, die voor de vluchtelingen zijn. Kennelijk zijn er meer zat van al die negatieve geluiden en snapt de rest dat het niet altijd over 'gelukszoekers' gaat. Dat een vluchteling, die vlucht voor oorlog, iets anders is dan iemand die 'gewoon' een beter leven zoekt.
Later is nu
quote:MadameQetesh schreef op 29 augustus 2015 @ 13:57:

[...]









Ik had je toch wel wat hoger ingeschat eigenlijk.Ik niet
Alle reacties Link kopieren
quote:Dreamer schreef op 29 augustus 2015 @ 15:42:

Ik ben blij dat mijn timeline steeds meer posts laat zien, die voor de vluchtelingen zijn. Kennelijk zijn er meer zat van al die negatieve geluiden en snapt de rest dat het niet altijd over 'gelukszoekers' gaat. Dat een vluchteling, die vlucht voor oorlog, iets anders is dan iemand die 'gewoon' een beter leven zoekt.Dan kun je ook nog de discussie aan over hoe erg het is dat iemand 'gewoon' een beter leven zoekt.
De zachte krachten zullen zeker winnen.
H. Roland Holst
Alle reacties Link kopieren
Ik heb ook de voor-en-tegens op mijn tijdlijn, wat betreft vluchtelingen. Ik weiger tegenwoordig nog de term 'asielzoekers' te bezigen, dat dekt absoluut de lading niet.

Ik word moe van mensen die niet begrijpen dat je uit ellende al je belangrijkste bezittingen bij elkaar pakt en vlucht. VLUCHT.



Verder nog geen pietjes of hou van degene die van jou houdt
I don't know what that means.
Alle reacties Link kopieren
Ik kom om de minuut zwartepieten posts tegen in mijn tijdlijn!
Ik scrol zo verder bij berichten over zwarte piet en vluchtelingen..

Plaatjes en teksten van beide kanten like en deel ik niet..
Alle reacties Link kopieren
Ik klik nu steeds op bericht verbergen.
All people have the right to stupidity. But some abuse the privilege.
quote:Solomio schreef op 29 augustus 2015 @ 15:49:

[...]



Dan kun je ook nog de discussie aan over hoe erg het is dat iemand 'gewoon' een beter leven zoekt.

Nou precies. Er zijn massa's Europeanen die 'gewoon' emigreren omdat ze vinden dat dit of dat in hun land niet goed gaat. Veeboeren uit Nederland die naar Canada vertrekken omdat ze daar een grotere veestapel kunnen hebben.

Maar dat is niet erg. Syrie ontvluchten omdat je daar gewoon doodgaat wel. Dan ben je een gelukszoeker. En iphones? So what, mag je met een iphone op zak niet vluchten dan?



In de jaren 30 zijn er duizenden joden naar Amerika gevlucht om aan Hitler te ontkomen. Het is dat ze toen nog geen smartphones hadden want die hadden ze zeker gehad dan. De vluchtelingen hadden namelijk wel geld andes kon je de tocht niet betalen.

Deze mensen hebben ook geld. Des te schrijnender dat ze alles toch achterlaten. Een arme sloeber zonder baan of huis zal gemakkelijker wegtrekken.
quote:MadameQetesh schreef op 29 augustus 2015 @ 16:09:

Ik klik nu steeds op bericht verbergen.

Dat is ook nog een optie ja..

Ieder zijn mening maar ik vind de plaatjes en teksten van beide kanten nergens meer over gaan..
Alle reacties Link kopieren
quote:Starshine schreef op 29 augustus 2015 @ 16:09:

[...]



Nou precies. Er zijn massa's Europeanen die 'gewoon' emigreren omdat ze vinden dat dit of dat in hun land niet goed gaat. Veeboeren uit Nederland die naar Canada vertrekken omdat ze daar een grotere veestapel kunnen hebben.

Maar dat is niet erg. Syrie ontvluchten omdat je daar gewoon doodgaat wel. Dan ben je een gelukszoeker. En iphones? So what, mag je met een iphone op zak niet vluchten dan?



In de jaren 30 zijn er duizenden joden naar Amerika gevlucht om aan Hitler te ontkomen. Het is dat ze toen nog geen smartphones hadden want die hadden ze zeker gehad dan. De vluchtelingen hadden namelijk wel geld andes kon je de tocht niet betalen.

Deze mensen hebben ook geld. Des te schrijnender dat ze alles toch achterlaten. Een arme sloeber zonder baan of huis zal gemakkelijker wegtrekken.Dankjewel. Scheelt mij weer typen...
"I'm gonna see if you know the words to this song. If you don't you better ask somebody!"
Alle reacties Link kopieren
quote:Solomio schreef op 29 augustus 2015 @ 15:49:

[...]



Dan kun je ook nog de discussie aan over hoe erg het is dat iemand 'gewoon' een beter leven zoekt.Kan.. Natuurlijk kan dat. Maar ik vind er nog steeds verschil tussen zitten .
Later is nu
Alle reacties Link kopieren
quote:Starshine schreef op 29 augustus 2015 @ 16:09:

[...]



Nou precies. Er zijn massa's Europeanen die 'gewoon' emigreren omdat ze vinden dat dit of dat in hun land niet goed gaat. Veeboeren uit Nederland die naar Canada vertrekken omdat ze daar een grotere veestapel kunnen hebben.

Maar dat is niet erg. Syrie ontvluchten omdat je daar gewoon doodgaat wel. Dan ben je een gelukszoeker. En iphones? So what, mag je met een iphone op zak niet vluchten dan?



In de jaren 30 zijn er duizenden joden naar Amerika gevlucht om aan Hitler te ontkomen. Het is dat ze toen nog geen smartphones hadden want die hadden ze zeker gehad dan. De vluchtelingen hadden namelijk wel geld andes kon je de tocht niet betalen.

Deze mensen hebben ook geld. Des te schrijnender dat ze alles toch achterlaten. Een arme sloeber zonder baan of huis zal gemakkelijker wegtrekken.Anne Frank was toch ook zo'n vluchteling. Onze 'nationale' heldin.
Later is nu
Alle reacties Link kopieren
quote:Starshine schreef op 29 augustus 2015 @ 16:09:

[...]



Nou precies. Er zijn massa's Europeanen die 'gewoon' emigreren omdat ze vinden dat dit of dat in hun land niet goed gaat. Veeboeren uit Nederland die naar Canada vertrekken omdat ze daar een grotere veestapel kunnen hebben.

Moet je toch wel 'n zak met geld meebrengen, want in Canada staan ze je niet op te wachten met 'n gratis huis en gratis uitkering. Daar zul je 10 jaar moeten zwoegen en bijdragen wil je uberhaupt van het sociaal stelsel gebruik mogen maken.

Migranten die hier naartoe komen en die ofwel werk, ofwel geld hebben en zichzelf dus kunnen onderhouden (en niet na 'n half jaar al de uitkering in duiken), daar heb ik geen moeite mee.
Shoot first, ask questions later!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven