Ergerlijke facebookberichten deel 3

26-07-2015 19:51 3001 berichten
Alle reacties Link kopieren
We kunnen weer verder!



Stressed is just desserts spelled backwards
Alle reacties Link kopieren
quote:rosemetijs schreef op 29 augustus 2015 @ 16:13:

[...]



Dat is ook nog een optie ja..

Ieder zijn mening maar ik vind de plaatjes en teksten van beide kanten nergens meer over gaan..



Eens.

Ik ben denk ik een inbetweener nu.

Nog steeds voor Piet, anders moet die oude man het alleen doen. Krijg je bejaarden uitbuiting.

Maar Piet in een ander jasje. Niet zwart, gewoon wat roetvegen ( geen schmink vind ik ook weer zo kalig, hoewel dat beter went dan die rare stroopwafel pieten van vorig jaar).
All people have the right to stupidity. But some abuse the privilege.
Voel me echt een uitzondering, heb nog geen Piet gezien en niets negatiefs over vluchtelingen en/of de regering. Fijne vrienden heb ik

Heb vorig jaar overigens wel wat mensen verwijderd die heel veel postten over Zwarte Piet, ik vond het gewoon niet leuk meer. Ik snapte hun punt wel maar het blijven aandringen niet. Zo creëer je geen begrip bij neutralere mensen zeg maar.
quote:marana schreef op 30 augustus 2015 @ 11:27:

Voel me echt een uitzondering, heb nog geen Piet gezien en niets negatiefs over vluchtelingen en/of de regering. Fijne vrienden heb ik

Heb vorig jaar overigens wel wat mensen verwijderd die heel veel postten over Zwarte Piet, ik vond het gewoon niet leuk meer. Ik snapte hun punt wel maar het blijven aandringen niet. Zo creëer je geen begrip bij neutralere mensen zeg maar.Ik ook niet. Ze posten wel eens lelijke plaatjes of zeurstatussen, maar ze vallen eigenlijk wel mee, als ik het hier zo lees.
Alle reacties Link kopieren
quote:MadameQetesh schreef op 30 augustus 2015 @ 10:34:

[...]





Ja he je leert soms rare kanten van je vrienden kennen via fb.



Maar jij bent gewoon een toppertje!! Zo goed bezig. Heb ik echt respect voor.Ahh wat lief
Alle reacties Link kopieren
Ik heb een link gedeeld van een 'column' over al die vreselijke reacties op vluchtelingen. Maar er staat wel een foto van een verdronken kindje boven.

Drong pas tot me door toen ik de link al op mijn FB had gezet.

Ik vind het zó belangrijk dat er tegengeluid is, maar die foto............... die hoeft er van mij dan weer niet bij.
De zachte krachten zullen zeker winnen.
H. Roland Holst
heb nu ook vriendin die op haar tijdslijn een post plaatst, dat een organisatie die hulp biedt aan mensen die vanuit schuldsanering komen. Dat ze het wel begrijpen, dat mensen een hekel krijgen aan vluchtelingen. Want ja, die hebben dan ook weer hulp nodig en dan die mensen uit Nederland dan?? Snap het van zo'n organisatie dan echt niet hoor. Die helpen dan alleen de Nederlander, en verder niet?



de discussie maar eens aangegaan....
Arme kinderen..



Alle reacties Link kopieren
quote:rosemetijs schreef op 31 augustus 2015 @ 08:59:

Arme kinderen..



[afbeelding]
quote:minnimouse schreef op 31 augustus 2015 @ 09:06:

[...]

En dat komt dan van de site "het klootjesvolk"
Pff bestolen door de bank?



En dat hun ouders schuld op schuld stapelden en het verdommen een baan te zoeken om uit de bijstand te komen heeft er natuurlijk niks mee te maken? (Kijk, ik kan ook heel goed ongenuanceerd onzin uitkramen)
quote:Starshine schreef op 31 augustus 2015 @ 09:49:

Pff bestolen door de bank?



En dat hun ouders schuld op schuld stapelden en het verdommen een baan te zoeken om uit de bijstand te komen heeft er natuurlijk niks mee te maken? (Kijk, ik kan ook heel goed ongenuanceerd onzin uitkramen)Ja die bestolen door de banken die snapte ik ook niet maar goed dat zal wel aan mij liggen..
Alle reacties Link kopieren
Bestolen door de banken?



Mensen die geld lenen zeker en waarvan de banken het terug willen denk ik.
Alle reacties Link kopieren
Ik vind in armoede leven omdat je belogen bent door de media ook best bijzonder hoor.
Later is nu
quote:Dreamer schreef op 31 augustus 2015 @ 10:12:

Ik vind in armoede leven omdat je belogen bent door de media ook best bijzonder hoor.

Ja dat ook ja..

En naast de banken en de media is het uiteraard ook allemaal de schuld van Rutte & co..
Alle reacties Link kopieren
quote:rosemetijs schreef op 31 augustus 2015 @ 10:16:

[...]



Ja dat ook ja..

En naast de banken en de media is het uiteraard ook allemaal de schuld van Rutte & co..



En van Katja Schuurman.



Gewoon, omdat het kan. Iedereen de schuld. Iedereen hoor je!
Real friends don't rub it in. They rub it out.
Alle reacties Link kopieren
quote:rosemetijs schreef op 31 augustus 2015 @ 10:16:

[...]



Ja dat ook ja..

En naast de banken en de media is het uiteraard ook allemaal de schuld van Rutte & co..Heerlijk overzichtelijk leven op die manier
De waarheid is dat iedereen zomaar wat probeert
Alle reacties Link kopieren
Iemand deelde vandaag een artikel over dat jongeren geen uitkering meer gaan ontvangen als ze geen diploma hebben



Zijn reactie bij het artikel "jaaaa geld besparen voor die vluchteligen zeker! Maar dat zetten ze er niet bij!!!









En een dame met kind (die van de halfnaakte "fotoshoots")

Haar zoontje heeft een aandoening, wss autisme en nog wat dingetjes



Ze vindt het nodig om bij bijna elke foto of post van/over hem dat erbij te vermelden

"Mamas knulletje, ookal ben je speciaal kindje mama houdt van jou!" Enz enz
Alle reacties Link kopieren
Al die achterlijke verkleinwoorden iedere keer ook.
Alle reacties Link kopieren
"ookal ben je speciaal kindje mama houdt van jou"



Nou, dat mag ik toch hopen zeg, dat elke moeder van haar kinderen houdt. Maakt niet uit of ze een labelte hebben. Zo bijzonder vind ik dat niet, dat je van je kind houd. Wel leuk en mooi en fijn voor je, serieus, maar je krijgt toch geen extra punten omdat je van je kind met een aandoening houdt? Ik snap niet dat dat zo extra vermeld moet.
"I'm just an animal looking for a home and.... share the same space for a minute or two...”
Alle reacties Link kopieren
Ik heb er weer een paar verwijderd. Type Tokkie. En maar zeggen 'Ik ben geen rassist' (ja, met 2 s'en) . Maar ondertussen hebben hun kinderen voorrang op kinderen van vluchtelingen. Ze snappen niets van het artikel. Als ik dan zeg hoe het zit (heb lang bij Vluchtelingenwerk gewerkt), dan moet ik maar afwachten tot ik kinderen heb . Madame is net 3 weken moeder en denkt nu al alle wijsheid in pacht te hebben en zit zich druk te maken over zaken waar ze totaal geen verstand van heeft en ze is bang dat haar kind wat tekort komt doordat het in een klas met wat buitenlandse kinderen zit.
Waarom krijgt zo'n persoon dan kinderen als ze zoveel angst voor de wereld heeft?
Alle reacties Link kopieren
quote:Rubber_Ducky schreef op 31 augustus 2015 @ 22:55:

Waarom krijgt zo'n persoon dan kinderen als ze zoveel angst voor de wereld heeft?Om die wereld een stukje mooier te maken natuurlijk. Met zo'n wondertje dat xenofoob wordt opgevoed.
De zachte krachten zullen zeker winnen.
H. Roland Holst
Is er geen leuk guerillapietplaatje dat ik kan posten onder al die malloten in mijn tijdlijn met rare pietplaatjes die ik vanwege diverse redenen niet van facebook kan gooien? Gewoon iets ludieks zodat ik mijn mening op een vriendelijke manier breng? Want ik kan het niet negeren, maar zin in discussies heb ik ook niet.
Alle reacties Link kopieren
quote:boebezoebe schreef op 31 augustus 2015 @ 22:09:

"ookal ben je speciaal kindje mama houdt van jou"



Nou, dat mag ik toch hopen zeg, dat elke moeder van haar kinderen houdt. Maakt niet uit of ze een labelte hebben. Zo bijzonder vind ik dat niet, dat je van je kind houd. Wel leuk en mooi en fijn voor je, serieus, maar je krijgt toch geen extra punten omdat je van je kind met een aandoening houdt? Ik snap niet dat dat zo extra vermeld moet.Klinkt alsof ze zichzelf nog moet overtuigen dat ze echt wel van haar speciale kind houdt. En herhaling wil dan wel eens helpen. Volgens mij is het tegenwoordig veel specialer om geen etiketje opgeplakt te krijgen
De waarheid is dat iedereen zomaar wat probeert
Alle reacties Link kopieren
quote:boebezoebe schreef op 31 augustus 2015 @ 22:09:

"ookal ben je speciaal kindje mama houdt van jou"



Nou, dat mag ik toch hopen zeg, dat elke moeder van haar kinderen houdt. Maakt niet uit of ze een labelte hebben. Zo bijzonder vind ik dat niet, dat je van je kind houd. Wel leuk en mooi en fijn voor je, serieus, maar je krijgt toch geen extra punten omdat je van je kind met een aandoening houdt? Ik snap niet dat dat zo extra vermeld moet.Ja precies! En dit staat dan ook echt bij 9 van de 10 posts erbij

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven