Ergerlijke facebookberichten deel 3

26-07-2015 19:51 3001 berichten
Alle reacties Link kopieren
We kunnen weer verder!



Stressed is just desserts spelled backwards
quote:Starshine schreef op 10 oktober 2015 @ 11:20:

[...]



jaaaa, ze pakken onze banen af èn ze zitten op hun luie reet gratis geld te vangen en leven als God in Frankrijk in de bijstand. Dus.



Die vluchtelingen zijn er trouwens nu pas en krijgen volgens haar over 4 maanden zomaar een baan, dus hoe kan haar zoon dan al jaren werkloos thuis zitten?Ja zij wel, al die arme Nederlandse stakkers in de bijstand daarin tegen hebben het loei zwaar!
Alle reacties Link kopieren
En weer is mijn goedbedoelde advies om te doneren aan KIKA of KWF ipv die plaatjes plakken van het bord geveegd
De waarheid is dat iedereen zomaar wat probeert
Dat ook. We zouden een Serious Request actie moeten opzetten voor al die arme nederlanders in de bijstand.

En ook voor arme bejaarden die het met hun AOW en pensioen ook heul zwaar hebben.



Vluchtelingen krijgen tenslotte 4000 euro per maand voor niks doen he. (dus waarom ze dat baantje voor de neus van die zoon willen wegkapen is mij een raadsel)
Alle reacties Link kopieren
quote:mwcactus schreef op 10 oktober 2015 @ 10:02:

https://www.facebook.com/dumpertnl/vide ... 361866097/



Deze deelde iemand. Dan vinden sommige het raar dat ik dit soort boze mensen geen volwaardige gesprekspartner vind.



'Het heb gestoan op Feesboek, dus dan is het sooo!!'

Alle reacties Link kopieren
quote:Starshine schreef op 10 oktober 2015 @ 11:29:

En dezelfde mensen die wel op vakantie gaan naar landen als Egypte en Tunesie omdat het lekker goedkoop is, maar vervolgens steen en been klagen dat er moslims wonen, dat sommige mensen daar niet accepteren dat je in een bikinitop en kort broekje naar de souk gaat en dat alcohol daar moeilijker verkrijgbaar is.



Inderdaad.

En pleegzoon van 21 'krijgt' geen werk. Nee, pleegzoon van 21 moet gewoon zelf keihard op zoek gaan naar werk. Het zal heus niet altijd gemakkelijk zijn, maar volgens mij denkt deze vrouw dat de hele wereld op haar pleegzoon zit te wachten.
Alle reacties Link kopieren
quote:nlies schreef op 10 oktober 2015 @ 12:10:

En weer is mijn goedbedoelde advies om te doneren aan KIKA of KWF ipv die plaatjes plakken van het bord geveegd Ik vind het een hele goeie hoor. Beter iets doneren dan een emmer ijswater over je heen gooien, rare berichten delen of je profiel zwart maken.
Alle reacties Link kopieren
Van de FB pagina Hoax.







Bijbehorende tekst:



Categorie: HOAX (haatzaaierij)



De bekende Facebookterrorist Peter van Opdorp heeft van het verspreiden van laster en valse verhalen zijn beroep gemaakt. Dat wil zeggen: dat doet hij op kosten van de gemeenschap. Nu heeft hij een oude hoax uit de kast gehaald om mensen op te hitsen tegen de politiek en de vluchtelingen. Het verhaal over de 4140 euro is dan ook NIET WAAR.



Van Opdorp beheert tientallen (zo niet honderden) pagina's op Facebook. Omdat hij niet werkt heeft hij veel tijd voor dit soort zaken. Zijn plaatjes zijn bekend van teksten als "deel dit binnen 14 seconden als je een zoon hebt" en "Type Amen als je wilt dat dit kindje met kanker beter wordt". Hij durft daar dan bij te zetten: "Toon respect". Maar als er een ding is waar Van Opdorp een hekel aan heeft dat is het respect. Hij haat de overheid (waar hij als beroepswerkloze volop van profiteert) maar hij haat ook kritiek. Wie tegen zijn werkwijze protesteert wordt doorgaans niet alleen geblokkeerd maar loopt ook het risico belasterd te worden. Hij maakt dan plaatjes waarin hij onschuldige mensen beschuldigd van

dierenmishandeling, pedofilie, verkrachting, o.i.d. Als je pech hebt jat hij foto's van je tijdlijn en maakt hij speciaal voor jou een pagina met als titel: "Een slet ben ik".

Update: terwijl dit bericht is geschreven heeft van Opdorp weer mensen onterecht beschuldigd van een zedenmisdrijf.



Deze hoax is eenvoudig te weerleggen: asielzoekers krijgen in Nederland onderdak, medische zorg en toegang tot een aantal voorzieningen. De asielzoeker ontvangt verder een wekelijkse financiële toelage ten behoeve van voedsel, kleding en andere persoonlijke uitgaven. Voor een goed vergelijk: een gezin met twee kinderen (<18 jaar) ontvangt voor voedsel ¤16,81 per dag. Voor kleding en andere uitgaven ontvangt het gezin ¤7,40 per dag. Samen is dit ¤169,50 per week of ¤736,52 per maand). Deze bedragen zijn wettelijk vastgesteld en zijn veel minder dan door 'Help de zorg wordt beweerd.



Advies: deel geen berichten van de pagina's van Peter van Opdorp'. Zijn plaatjes zijn lasterlijk en misleidend. Ontvolg de betreffende pagina's.

I can explain it to you, but I can't understand it for you
Ben benieuwd hoelang het duurt voor ik dat plaatje tegen kom heb er een paar die veel van red de zorg delen. Zal dan de link van hoaxwijzer er onder zetten.
quote:Starshine schreef op 10 oktober 2015 @ 23:08:

[afbeelding]da's het betere slachtoffer-werk!
Tnx, het werd gedeeld door een, uh, nogal bijzondere dame zal ik maar zeggen.
Alle reacties Link kopieren
Voor jullie allemaal! Ik ben in een nogal liefdevolle bui







alleen als je aan mij denkt dan he, anders niet
Stressed is just desserts spelled backwards
quote:Starshine schreef op 10 oktober 2015 @ 23:08:

[afbeelding] Wel mooi hoe ver men gegaan is om de boodschap over te brengen, zelfs de kwaliteit van de afbeelding is zeer treurig.
Iemand heeft een plaatje van red de zorg gedeeld en er onder is er door iemand anders een link van hoax wijzer gedeeld. Komt iemand met deze reactie terug.



"Het kan dan een Hoax zijn, maar voor de meeste mensen voelt het wel raar."
quote:single1985 schreef op 11 oktober 2015 @ 12:58:

Iemand heeft een plaatje van red de zorg gedeeld en er onder is er door iemand anders een link van hoax wijzer gedeeld. Komt iemand met deze reactie terug.



"Het kan dan een Hoax zijn, maar voor de meeste mensen voelt het wel raar."Goede weerlegging
Ja vind ik ook Dat peter van Opdorp die onzin deelt en dat Peter andere zwart maakt en bedreigd doet er blijkbaar niet toe
Mijn (allochtone) neefje die blij is dat de Pvv er 2 zetels bij heeft
Alle reacties Link kopieren
quote:Starshine schreef op 10 oktober 2015 @ 23:08:

[img]https://scontent-ams3-1.xx.fbcdn.net/hp ... e=569F2D4F[/img]Nou, dat is toch een makkelijke keuze? Gewoon een slecht mens worden, komt het allemaal goed met je.
Winter is coming...
Alle reacties Link kopieren
De zachte krachten zullen zeker winnen.
H. Roland Holst
quote:Solomio schreef op 11 oktober 2015 @ 14:03:

[afbeelding]Ik haat clowns, dus die hoeven niet in mijn hart :-)
Alle reacties Link kopieren
quote:single1985 schreef op 11 oktober 2015 @ 12:58:

Iemand heeft een plaatje van red de zorg gedeeld en er onder is er door iemand anders een link van hoax wijzer gedeeld. Komt iemand met deze reactie terug.



"Het kan dan een Hoax zijn, maar voor de meeste mensen voelt het wel raar."



En die laatste zin is helaas precies waar op ingespeeld wordt, op die 'angst' of 'verontwaardiging'.

En de onwetendheid.
I can explain it to you, but I can't understand it for you
Een ex probeerde me toe te voegen. Laatste keer dat we elkaar spraken zei ex 'jij kan ook nooit normaal doen ofsow.' Dat is zo'n 8 jaar geleden. Waarom voegen mensen elkaar toe na zoveel tijd, terwijl je niets gemeen hebt? Ik heb het verzoek natuurlijk niet geaccepteerd.



Ik ga bijlezen, heb hier te lang niet gekeken.

Ik wil geen clowntje in mijn hart.
Alle reacties Link kopieren
ik zou zeggen:"Corrie, het had niet gehoeven dat plaatje".
"I'm just an animal looking for a home and.... share the same space for a minute or two...”
Alle reacties Link kopieren
quote:boebezoebe schreef op 11 oktober 2015 @ 16:24:

ik zou zeggen:"Corrie, het had niet gehoeven dat plaatje".En als ze dan toch iets goed wil doen, laat ze dan haar komma vervangen door een apostrof.
De zachte krachten zullen zeker winnen.
H. Roland Holst
Alle reacties Link kopieren
quote:Solomio schreef op 11 oktober 2015 @ 17:23:

[...]



En als ze dan toch iets goed wil doen, laat ze dan haar komma vervangen door een apostrof.
"I'm just an animal looking for a home and.... share the same space for a minute or two...”

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven