Ergerlijke facebookberichten deel 4

11-12-2015 18:05 3001 berichten
Alle reacties Link kopieren
En hier weer verder!

I can explain it to you, but I can't understand it for you
quote:ringaroundtherosie schreef op 25 september 2016 @ 13:10:

[...]



Ik volg ook zo'n persoon alleen maar voor mijn sensatiezucht grietje met een knipperlichtrelatie, als het weer uit is hangt ze alle vuil was buiten en deelt veel (VEEL) van die fack jou plaatjes met teksten als 'precies!!' erbij, het volgende moment post ze een foto (of gaat ze live) van hen samen met erbij: kan me niet schelen wat iedereen zegt, ik ben blij met jou! Guilty pleasure ten top

Ja zo'n stel heb ik ook op facebook.

Tijdje terug gingen ze uit elkaar,zij had een ander en allemaal schulden gemaakt.

Hij maakte foto's van de deurwaardersbrieven en pleurde ze allemaal openbaar op facebook..

Intussen zijn ze weer 'verloofd'
Alle reacties Link kopieren
Laatst bij een vriend waar ik het eigenlijk niet van had verwacht;



"Zet je naam hieronder bij de reacties en dan vertel ik wat over jou....."



Mensen doen natuurlijk.

En daarop reageert hij met;

"Ik vind je een krachtige vrolijke vrouw, heb respect voor hoe je zaken aanpakt blablablabla"



Zou mooi zijn als je dat gewoon eens zegt tegen elkaar ipv zo kinderachtig op fb.
Zucht...



Moederschap uitdaging?!???????????? Ik werd genomineerd om een foto te plaatsen, die me trots maakt om een moeder te zijn (slechts één foto). Ik tag vrouwen waarvan ik denk dat het geweldige moeders zijn. Als ik je heb getagd als een van de geweldige moeders, kopieer de tekst en plak het op je profiel met een foto en tag.
Alle reacties Link kopieren
quote:ringaroundtherosie schreef op 25 september 2016 @ 23:01:

[...]



Mijn schoonvader begrijpt niet helemaal dat wanneer hij publiekelijke plaatjes liked, zijn vrienden dat in hun newsfeed krijgen. En liked regelmatig die schmutzige teksten van Pikante, iets over vrouwen en hun ochtend adem als ze veel pijpen.. leuk voor zijn kinderen en vrouw die ook op Facebook zitten Genant! Familielid van mijn man doet dat ook, maar dan met homoseksuele pagina's terwijl hij gewoon getrouwd is en kinderen heeft.
Alle reacties Link kopieren
de soap gaat verder



Vrouw (FB kennis) plaats dit plaatje





hij plaats op zijn Facebook weer een huillie bericht dat hij van haar zijn kind niet mag zien en ook niet bij een echo is



en weer gaat het over vieze wijven in de berichten,



een of ander gast heeft een printscreen gemaakt van de dames en hun reacties op het nieuwsbericht vorig jaar dat FB kennis zwanger was,



(lees) O ik vind jullie zo leuk bij elkaar, soms gaat een relatie met ups en down maar jullie love is 4ever... en nu weer een liefdesbeeb erbij !! julie zijn top vent en vrouw luv you

en vandaag, die pleuris vent heb ik nooit vertrouwd, je bent te goed voor hem geweest, hij ziet nu zielig te janken met viese wijffies en ze weten niet wat voor idiotie hij is



de gast die printscreen heeft geplaatst tussen berichten wordt nu uitgescholden alleen FB kennis zegt dat ze moeten kappen want zo vervuilt haar FB helemaal,



O er word verzocht niet te gaan schelden met K
"Not making a decision Is a BIIIIIIIIIIG decision"
Alle reacties Link kopieren
quote:Manonna schreef op 25 september 2016 @ 22:57:

Mensen die iedere ochtend zeggen: Goedemorgen allemaal. Fijne dag. En iedere avond: Welterusten allemaal. En dan met een of ander plaatje erbij.Je vergeet de plaatjes waar de week doormidden is gezaagd. Of het weekend eraan komt. Of er weer op zit. Of dat het nog zoveel dagen naar Kerst aftellen is.....
I can explain it to you, but I can't understand it for you




Wacht eens even... PISTORIUS.... ja die heeft wel prayers nodig
quote:mamsvan schreef op 26 september 2016 @ 10:13:

de soap gaat verder



Vrouw (FB kennis) plaats dit plaatje

[afbeelding]



hij plaats op zijn Facebook weer een huillie bericht dat hij van haar zijn kind niet mag zien en ook niet bij een echo is



en weer gaat het over vieze wijven in de berichten,



een of ander gast heeft een printscreen gemaakt van de dames en hun reacties op het nieuwsbericht vorig jaar dat FB kennis zwanger was,



(lees) O ik vind jullie zo leuk bij elkaar, soms gaat een relatie met ups en down maar jullie love is 4ever... en nu weer een liefdesbeeb erbij !! julie zijn top vent en vrouw luv you

en vandaag, die pleuris vent heb ik nooit vertrouwd, je bent te goed voor hem geweest, hij ziet nu zielig te janken met viese wijffies en ze weten niet wat voor idiotie hij is



de gast die printscreen heeft geplaatst tussen berichten wordt nu uitgescholden alleen FB kennis zegt dat ze moeten kappen want zo vervuilt haar FB helemaal,



O er word verzocht niet te gaan schelden met K hou ons op de hoogte.!
quote:mamsvan schreef op 26 september 2016 @ 10:13:

de soap gaat verder

*knip*





O er word verzocht niet te gaan schelden met K Nee, want dat is zo ordinair
Alle reacties Link kopieren
bericht is verwijderd, en gast van printscreen is uit haar vriendenlijst gegooid



haar korte bericht :



je bent of met me of tegen me, en weer zo een











en dan vooral berichten van



You Go Wijffie

Luv You

en een wat was die gast van vanmorgen een sukkel zeg, met zijn prints heeft die geen leve ofzo
"Not making a decision Is a BIIIIIIIIIIG decision"


Te erg.
OPGELET!!!!

Vanaf 1 november 2016 zal Facebook kosten in rekening gaan brengen. Facebook wil dit onaangekondigd doorvoeren en de kosten zullen middels automatische incasso van je rekening worden afgeschreven. Om dit te voorkomen, dien je naakt met een deegroller in je reet op de keukentafel te gaan staan, de Horlepiep te dansen en tegelijkertijd keihard ‘I will Survive’ te zingen. Vervolgens zullen Geer en Goor bij jou thuis aanbellen en jou een code geven waardoor je Facebookaccount kosteloos blijft. Plak dit bericht vervolgens op je eigen prikbord zodat je vrienden dit ook weer kunnen delen. En de hartjes, in GODSNAAM, vergeet die klote hartjes niet…
quote:ringaroundtherosie schreef op 25 september 2016 @ 23:01:

[...]



Mijn schoonvader begrijpt niet helemaal dat wanneer hij publiekelijke plaatjes liked, zijn vrienden dat in hun newsfeed krijgen. En liked regelmatig die schmutzige teksten van Pikante, iets over vrouwen en hun ochtend adem als ze veel pijpen.. leuk voor zijn kinderen en vrouw die ook op Facebook zitten geef die man eens een lesje daar in
quote:single1985 schreef op 26 september 2016 @ 18:59:

OPGELET!!!!

Vanaf 1 november 2016 zal Facebook kosten in rekening gaan brengen. Facebook wil dit onaangekondigd doorvoeren en de kosten zullen middels automatische incasso van je rekening worden afgeschreven. Om dit te voorkomen, dien je naakt met een deegroller in je reet op de keukentafel te gaan staan, de Horlepiep te dansen en tegelijkertijd keihard ‘I will Survive’ te zingen. Vervolgens zullen Geer en Goor bij jou thuis aanbellen en jou een code geven waardoor je Facebookaccount kosteloos blijft. Plak dit bericht vervolgens op je eigen prikbord zodat je vrienden dit ook weer kunnen delen. En de hartjes, in GODSNAAM, vergeet die klote hartjes niet…Die zag ik ook net voorbij komen.!
Alle reacties Link kopieren
quote:single1985 schreef op 26 september 2016 @ 18:59:

OPGELET!!!!

Vanaf 1 november 2016 zal Facebook kosten in rekening gaan brengen. Facebook wil dit onaangekondigd doorvoeren en de kosten zullen middels automatische incasso van je rekening worden afgeschreven. Om dit te voorkomen, dien je naakt met een deegroller in je reet op de keukentafel te gaan staan, de Horlepiep te dansen en tegelijkertijd keihard ‘I will Survive’ te zingen. Vervolgens zullen Geer en Goor bij jou thuis aanbellen en jou een code geven waardoor je Facebookaccount kosteloos blijft. Plak dit bericht vervolgens op je eigen prikbord zodat je vrienden dit ook weer kunnen delen. En de hartjes, in GODSNAAM, vergeet die klote hartjes niet…
De waarheid is dat iedereen zomaar wat probeert
Alle reacties Link kopieren
quote:Manonna schreef op 25 september 2016 @ 22:57:

Mensen die iedere ochtend zeggen: Goedemorgen allemaal. Fijne dag. En iedere avond: Welterusten allemaal. En dan met een of ander plaatje erbij.Dat doen ze hier in de familie-app ook. Ik weiger echt consequent. Als je dan toch niets te melden hebt meld dan niets denk ik dan.
Alle reacties Link kopieren
quote:single1985 schreef op 26 september 2016 @ 18:59:

OPGELET!!!!

Vanaf 1 november 2016 zal Facebook kosten in rekening gaan brengen. Facebook wil dit onaangekondigd doorvoeren en de kosten zullen middels automatische incasso van je rekening worden afgeschreven. Om dit te voorkomen, dien je naakt met een deegroller in je reet op de keukentafel te gaan staan, de Horlepiep te dansen en tegelijkertijd keihard ‘I will Survive’ te zingen. Vervolgens zullen Geer en Goor bij jou thuis aanbellen en jou een code geven waardoor je Facebookaccount kosteloos blijft. Plak dit bericht vervolgens op je eigen prikbord zodat je vrienden dit ook weer kunnen delen. En de hartjes, in GODSNAAM, vergeet die klote hartjes niet…. Ik wil t bijna delen..
"Not making a decision Is a BIIIIIIIIIIG decision"
quote:mamsvan schreef op 26 september 2016 @ 21:10:

[...]



. Ik wil t bijna delen.. Ik ook
Alle reacties Link kopieren
quote:single1985 schreef op 26 september 2016 @ 18:59:

OPGELET!!!!

Vanaf 1 november 2016 zal Facebook kosten in rekening gaan brengen. Facebook wil dit onaangekondigd doorvoeren en de kosten zullen middels automatische incasso van je rekening worden afgeschreven. Om dit te voorkomen, dien je naakt met een deegroller in je reet op de keukentafel te gaan staan, de Horlepiep te dansen en tegelijkertijd keihard ‘I will Survive’ te zingen. Vervolgens zullen Geer en Goor bij jou thuis aanbellen en jou een code geven waardoor je Facebookaccount kosteloos blijft. Plak dit bericht vervolgens op je eigen prikbord zodat je vrienden dit ook weer kunnen delen. En de hartjes, in GODSNAAM, vergeet die klote hartjes niet…
Difficulty is inevitable, drama is a choice.
Alle reacties Link kopieren
quote:mamsvan schreef op 25 september 2016 @ 12:58:

Of ik werk !? JAZEKER !!! Ik ben familie-manager, wekker, kok, leraar, oppas, verpleger, poetsvrouw, chauffeur, klusjesman, trainer, kapper, psychologe, bodyguard, toekomst voorspeller, schouder om op te huilen, gps (want ik vind alles), en IK ben beschikbaar 24/7 en 365 dagen per jaar. Zelfs als ik ziek ben werk ik nog door.

Kopieer dit als je Mama bent, en er trots op bent ???





ik zie deze weer, ik wil dat soort mensen die dit plaatsen altijd graag bellen om 3 uur 's nachts of ik een kopje suiker mag lenen
En doooooor!
Alle reacties Link kopieren
quote:ann3 schreef op 26 september 2016 @ 21:06:

[...]





Dat doen ze hier in de familie-app ook. Ik weiger echt consequent. Als je dan toch niets te melden hebt meld dan niets denk ik dan.Heel irritant dat ge-goedemorgen en ge-goedenacht enzo
Alle reacties Link kopieren
quote:single1985 schreef op 26 september 2016 @ 18:59:

OPGELET!!!!

Vanaf 1 november 2016 zal Facebook kosten in rekening gaan brengen. Facebook wil dit onaangekondigd doorvoeren en de kosten zullen middels automatische incasso van je rekening worden afgeschreven. Om dit te voorkomen, dien je naakt met een deegroller in je reet op de keukentafel te gaan staan, de Horlepiep te dansen en tegelijkertijd keihard ‘I will Survive’ te zingen. Vervolgens zullen Geer en Goor bij jou thuis aanbellen en jou een code geven waardoor je Facebookaccount kosteloos blijft. Plak dit bericht vervolgens op je eigen prikbord zodat je vrienden dit ook weer kunnen delen. En de hartjes, in GODSNAAM, vergeet die klote hartjes niet…Hahaha! Zag 'm ook net voorbij komen op mijn tijdlijn en dacht gelijk aan dit topic
"I love not Man the less, but Nature more..."
quote:single1985 schreef op 26 september 2016 @ 18:59:

OPGELET!!!!

Vanaf 1 november 2016 zal Facebook kosten in rekening gaan brengen. Facebook wil dit onaangekondigd doorvoeren en de kosten zullen middels automatische incasso van je rekening worden afgeschreven. Om dit te voorkomen, dien je naakt met een deegroller in je reet op de keukentafel te gaan staan, de Horlepiep te dansen en tegelijkertijd keihard ‘I will Survive’ te zingen. Vervolgens zullen Geer en Goor bij jou thuis aanbellen en jou een code geven waardoor je Facebookaccount kosteloos blijft. Plak dit bericht vervolgens op je eigen prikbord zodat je vrienden dit ook weer kunnen delen. En de hartjes, in GODSNAAM, vergeet die klote hartjes niet…prachtig, heb hem ook al gezien. Deel hem mss ook nog wel, de andere over dat fb alles openbaar maakt ed zie ik net wat te veel langs komen..
Alle reacties Link kopieren
quote:Starshine-2 schreef op 25 september 2016 @ 14:11:

[...]



Ja okay. Ik overdrijf.

Even kijken:

Of ik werk !? JAZEKER !!! Ik ben familie-manager, wekker, kok, leraar, oppas, verpleger, poetsvrouw, chauffeur, klusjesman, trainer, kapper, psychologe, bodyguard, toekomst voorspeller, schouder om op te huilen, gps (want ik vind alles), en IK ben beschikbaar 24/7 en 365 dagen per jaar. Zelfs als ik ziek ben werk ik nog door.

Kopieer dit als je Mama bent, en er trots op bent ???



Leraar heb ik inderdaad uitbesteed, oppas niet, maar ik doe zelf ook niet aan oppassen. Klusjesman, nou neuh. De trainer zit op de voetbalclub, kapper ben ik ook niet. Bodyguard???



Okay, ik geef toe, ik heb het lijstje niet eens doorgenomen.

Wat een onzin staat er op zeg.

.



Ik ben de vrouw die op zondag het vlees snijdt , en die elke keer weer zichzelf voor moet stellen aan haar bloedjes van kinderen.

Getsie, die werkende vrouwen.
Dus.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven