Ergerlijke facebookberichten deel 4

11-12-2015 18:05 3001 berichten
Alle reacties Link kopieren
En hier weer verder!

I can explain it to you, but I can't understand it for you
Alle reacties Link kopieren
Aan alle mannen en vrouwen in mijn vriendenlijst die een relatie hebben.....

We zullen eens zien wie er trots is op zijn of haar vrouw of vent....

Kom op dames & heren, de uitdaging is:

Als je een man of vrouw in je leven hebt

die je ???? in balans brengt, die niet perfect is, maar perfect is voor jou ????

Die hard werkt en alles voor je zou doen ????

Die je laat lachen ????..

Die je beste vriend is ???? ...

Met wie je oud wil worden ...

Die je dankbaar bent en je aanbidt ???? ...

Geef hem of haar een momentje en zet dit op je profiel ? samen met een foto van jullie! ?





O en Update Baby en uit elkaar drama



Mama to ben van spruit 4 heeft een pretecho laten doen, (snoezig baby foto,s) natuurlijk, en opa was mee,

maar wat bleek : de vader to be heeft gehoord dat er een pret echo was, moeder weet niet hoe want hij is toch echt geblokkeerd van haar FB want ze wilt geen vieze glurende apen op haar FB bij haar kinderen .. nu heeft een van de vieze snollen het gedaan, nu bleek hij met zijn sportbakkie om de hoek te staan bij de echo praktijk en heeft zij de politie gebeld terwijl haar vader de papa to be achterna ging .. nu is ze boos want opa was gister avond nog steeds op de bureau en hij heeft het zo zielig want haar oudste zoon is jarig morgen (vandaag) en de ex wordt weer zwart gemaakt en haar dinnies willen de snollen die door heb verteld dat er pretecho was eens een lesje leren

inmiddels zit mama to be, en opa en stief oma en haar 3 anderen kinderen bij een restaurant met de vraag dat dit onder ons blijft.. zet ze openbaar op FB met adres aanduiding
"Not making a decision Is a BIIIIIIIIIIG decision"
Alle reacties Link kopieren
quote:amarna schreef op 13 oktober 2016 @ 14:53:

[...]





toen Frans Duits nog een woordenboek was Wel grappig, maar zo'n woordenboek lijkt mij als Nederlander toch knap lastig in het gebruik.
"I'm gonna see if you know the words to this song. If you don't you better ask somebody!"
Alle reacties Link kopieren
Tot ziens! Ik schrapte een aantal zogenaamde vrienden, als gevolg van hun manier van doen. Nu kijk ik naar de degene die de tijd neemt om dit bericht tot het eind te lezen. Dit is een kleine test,

gewoon om te zien wie leest en wie deelt zonder te lezen! Als je alles hebt gelezen, selecteer je ‘like’ en kopieer en plak je deze tekst op je profiel, dus ik kan dan een dank-je-wel op je profiel zetten, ik weet dat 97% van jullie dit niet zal verspreiden, van mijn vrienden zal ongeveer 3% dat wel doen. Ter ere van iemand die is overleden, of tegen de bestrijding van kanker, of die zelfs kanker had, kopiëren en plakken. Oktober is Borstkankermaand!
Snjókorn falla, á allt og alla
Een babytje geboren na een miskraam/doodgeboorte wordt genoemd als een vlinder of regenboog baby ?? Vandaag herdenken we alle baby's die slapend geboren zijn.. Die gedragen zijn maar die we nooit ontmoet hebben die we vast hielden maar nooit mee naar huis mochten nemen, of die we naar huis namen maar niet mochten blijven.. Maak dit je profiel status als je zelf of iemand die je kent heeft geleden onder het verlies van een baby. De meerderheid zal het niet doen, want een miskraam, is nog steeds een taboe. Breek de stilte. Ter nagedachtenis van alle engeltjes die te perfect waren voor aarde..

kopiëren en plakken, niet delen! ???????????.......?.

-------------------------------------------------------------------------



Laat het geld maar rollen...

"Dit jaar heeft de maand oktober 5 maandagen, 5 zaterdagen en 5 zondagen.

Dit gebeurt eens om de 823 jaar. Het worden ook de geldgeluksdagen genoemd.

Dus kopieer dit bericht naar je status en je zal binnen de 4 dagen geld ontvangen.

Het werkt op basis van Chinese Feng Shui. Degenen die niet kopiëren, zullen zonder geld zitten. Kopieer dit binnen 11 minuten na het lezen ervan."

Het proberen waard tegen beter weten in??



Ik ben binnen!



--------------------------------------------------------------------------



Morgen is de deadline! Alles wat je hebt gepost of nog gaat posten is vanaf morgen publiek. Zelfs verwijderde berichten of ongeautoriseerde foto's. het betreft een wijziging van het Facebook-beleid.

Verklaring:

Ik geef geen toestemming aan Facebook of een andere entiteit mijn Facebook-beelden, -informatie, -publicaties en -berichten door mij geplaatst in het verleden zowel als in de toekomst, te gebruiken.

Hiermee laat ik Facebook weten dat het verboden is om eender wat van mij te openbaren, kopiëren. verspreiden of enige andere actie tegen mij op basis van dit profiel en/of de inhoud ervan te ondernemen. De inhoud van dit profiel is privé en bevat vertrouwelijke informatie. Schending van de privacy is strafbaar (UCC 1-308-1, 1 308-103 en het Statuut van Rome).

Let op: Facebook is nu een openbare entiteit. Alle Facebookleden moeten een notitie publiceren als deze.

Als u wilt, kunt u deze versie kopiëren en plakken. delen is niet voldoende als verklaring. Kopieer en plak om zelf veilig te zijn.



altijd verstandig om te doen..





--------------------------------------------------------------





Ik geloof dat straks weer een paar facebook mensen ontvriend
quote:mamsvan schreef op 14 oktober 2016 @ 19:39:

Aan alle mannen en vrouwen in mijn vriendenlijst die een relatie hebben.....

We zullen eens zien wie er trots is op zijn of haar vrouw of vent....

Kom op dames & heren, de uitdaging is:

Als je een man of vrouw in je leven hebt

die je ???? in balans brengt, die niet perfect is, maar perfect is voor jou ????

Die hard werkt en alles voor je zou doen ????

Die je laat lachen ????..

Die je beste vriend is ???? ...

Met wie je oud wil worden ...

Die je dankbaar bent en je aanbidt ???? ...

Geef hem of haar een momentje en zet dit op je profiel ? samen met een foto van jullie! ?





O en Update Baby en uit elkaar drama



Mama to ben van spruit 4 heeft een pretecho laten doen, (snoezig baby foto,s) natuurlijk, en opa was mee,

maar wat bleek : de vader to be heeft gehoord dat er een pret echo was, moeder weet niet hoe want hij is toch echt geblokkeerd van haar FB want ze wilt geen vieze glurende apen op haar FB bij haar kinderen .. nu heeft een van de vieze snollen het gedaan, nu bleek hij met zijn sportbakkie om de hoek te staan bij de echo praktijk en heeft zij de politie gebeld terwijl haar vader de papa to be achterna ging .. nu is ze boos want opa was gister avond nog steeds op de bureau en hij heeft het zo zielig want haar oudste zoon is jarig morgen (vandaag) en de ex wordt weer zwart gemaakt en haar dinnies willen de snollen die door heb verteld dat er pretecho was eens een lesje leren

inmiddels zit mama to be, en opa en stief oma en haar 3 anderen kinderen bij een restaurant met de vraag dat dit onder ons blijft.. zet ze openbaar op FB met adres aanduiding O heerlijk dit drama..
Alle reacties Link kopieren
quote:mamsvan schreef op 14 oktober 2016 @ 19:39:



O en Update Baby en uit elkaar drama



Mama to ben van spruit 4 heeft een pretecho laten doen, (snoezig baby foto,s) natuurlijk, en opa was mee,

maar wat bleek : de vader to be heeft gehoord dat er een pret echo was, moeder weet niet hoe want hij is toch echt geblokkeerd van haar FB want ze wilt geen vieze glurende apen op haar FB bij haar kinderen .. nu heeft een van de vieze snollen het gedaan, nu bleek hij met zijn sportbakkie om de hoek te staan bij de echo praktijk en heeft zij de politie gebeld terwijl haar vader de papa to be achterna ging .. nu is ze boos want opa was gister avond nog steeds op de bureau en hij heeft het zo zielig want haar oudste zoon is jarig morgen (vandaag) en de ex wordt weer zwart gemaakt en haar dinnies willen de snollen die door heb verteld dat er pretecho was eens een lesje leren

inmiddels zit mama to be, en opa en stief oma en haar 3 anderen kinderen bij een restaurant met de vraag dat dit onder ons blijft.. zet ze openbaar op FB met adres aanduiding Wow ... wat is zij van jou?
Alle reacties Link kopieren
quote:Manonna schreef op 13 oktober 2016 @ 01:15:

[...]





Vreselijk is dat he? Eerst komen er 3x per week dingen over overleden moeders e.d. Daarna op de verjaardag en de sterfdag met kerst en de eigen verjaardag. En iedereen maar sterkte wensen. Waarom moet de hele wereld mee rouwen?Dit komt nogal onaardig over op mijn. Mijn vader is nu vijf jaar geleden overleden en op zijn verjaardag en op zijn sterfdag, tevens trouwdag post ik altijd een mooie foto met een leuke herinnering. Waarom zou dat niet mogen?
Les temps sont durs pour les rêveurs...
Alle reacties Link kopieren
Deze poste mijn schoonmoeder. Variant op.



Proficiat aan iedereen die geboren is in de jaren ' 1930, ' 1940, ' 50, ' 60, ' 70 en begin jaren ' 80!!!



Ten eerste, je hebt het overleefd met moeders die rookten en /of dronken terwijl ze zwanger van ons waren. Zij namen aspirines, aten blauwe kaas, dressing, tonijn uit blik en werden niet getest op suikerziekte. De babybedjes waren bedekt met fel gekleurde loodhoudende verf. Je had geen kindvriendelijke deksels op medicijnen of flessen, geen haakjes op deuren en kasten en je reed nog op je fiets zonder helm.



De kinderen reden mee in auto's zonder gordels of airbags. Los in de achterkant van een bestelwagen, was altijd leuk. Je dronk water uit de tuinslang en niet uit een fles. Jullie deelden een drankje met vier vrienden, van die ene fles en niemand is hieraan gestorven. Je at taartjes, witbrood en echte boter en dronk fris/ranja met suiker, maar je had geen overgewicht omdat...... je altijd buiten speelde!!



Je vertrok in de ochtend van huis en speelde de hele dag, tot de lantarens aangingen op straat. Niemand was in staat om je te bereiken, de hele dag. En jij voelde je prima. Je speelde uren in skelters van restjes hout en dan van een heuvel afrijden, om vervolgens te ontdekken dat je de remmen vergeten was, maar dan was je al wel een paar keer in de bosjes beland!



Je hebt geleerd om het probleem op te lossen. Je had geen playstation, nintendo, x-box, geen 99 kanalen op satelliet-tv, dvd 's, geen surround sound, geen mobiele telefoons, geen sms' jes, geen computers, geen internet of Internet-chatrooms..........



Je had vrienden en je ging naar buiten en vond ze! Je viel uit de bomen, heb je gesneden, botten gebroken en tanden door je lip. Je speelde met wormen (nou, de meeste jongens dan) en zandtaartjes gemaakt van modder.



Je verzon spelletjes met tennisballen en stokken en hoewel er was gezegd dat het zou gebeuren, heb je daarmee nooit geen ogen uitgestoken. Je liep naar het huis van een vriend en klopte op de deur of belde aan of schreeuwde voor het huis of ze buiten kwamen spelen! Je sportte bij een lokaal team en niet iedereen werd iedere week uitgekozen. Degenen die niet gekozen werd moest leren omgaan met teleurstelling. Stel je DAT eens voor, teleurstelling!!!



Deze generatie heeft enkele van de beste risiconemers, probleemoplossers en uitvinders ooit! De afgelopen 50 jaar was er een explosie van innovatie en nieuwe ideeën. Je had vrijheid, mislukkingen, succes en de verantwoordelijkheid, en je hebt geleerd hoe je moet omgaan met dat allemaal!



En moet je nu eens voorstellen: JIJ bent één van hen!



Gefeliciteerd!



Misschien wil je dit delen met anderen die het geluk hebben gehad om op te groeien als deze kinderen, en terwijl je aan het delen bent, DEEL het ook met je kinderen, zodat ze weten hoe dapper hun ouders waren.
Les temps sont durs pour les rêveurs...
Alle reacties Link kopieren
Overigens pas ik in het profiel qua leeftijd. Maar ik had wel een Sega Game Gear en mijn broertje een Nintendo Game Boy. We speelden echt niet altijd buiten (binnen met Lego en Barbie). En we hadden gewoon gordels achterin. Wat een geneuzel!
Les temps sont durs pour les rêveurs...
Alle reacties Link kopieren
Ik heb meerdere vrouwen in mijn vriendenlijst een plaatje zien delen met de volgende tekst:



Mannen moeten echt beseffen hoe waardevol sommige vrouwen zijn en dat ze echt dankbaar moeten zijn dat ze zo iemand kunnen krijgen..



Lekker passief agressief, heerlijk. Kan me niet voorstellen dat de man voor wie dat bedoeld is iets anders denkt dan:
Alle reacties Link kopieren
Ik heb meerdere vrouwen in mijn vriendenlijst een plaatje zien delen met de volgende tekst:



Mannen moeten echt beseffen hoe waardevol sommige vrouwen zijn en dat ze echt dankbaar moeten zijn dat ze zo iemand kunnen krijgen..



Lekker passief agressief, heerlijk. Kan me niet voorstellen dat de man voor wie dat bedoeld is iets anders denkt dan:
Alle reacties Link kopieren
Blijkbaar is een van mijn vrienden bevriend met Tofik Dibi (je weet wel van Groens links met grootheidswaanzin). Hij is nu door zijn wachtgeld heen denk ik en houd zich bezig met stukjes tikken voor http://www.degladiool.nl/about/, ik denk dat het grappig bedoelt is maar ik vat het niet zo op..



Verder typt hij dingen als dit:

"Politici die racisme niet serieus nemen, hebben niets te zeggen over jongens die de wet niet serieus nemen. Agenten die etnisch profileren goedpraten, hebben niets te zeggen over jongens die criminaliteit goedpraten. En Nederlanders die Ciske de Rat adoreren, kunnen niet tegelijkertijd van straatvloggers walgen."



Maar goed dat die man geen politicus meer is.. Lekker dan als mensen niet genoeg naar jou luisteren in jouw ogen dan mag je de wet ook aan je laars lappen blijkbaar. Maar ja deze meneer snapt het verschil tussen een verzonnen film figuurtje en levens echte k*t marokaantjes die de sfeer verzieken in de wijk blijkbaar niet.



Voor wie het boeit, hij gaat blijkbaar ook iets met racisme doen waarbij Silvana Simons is uitgenodigd, misschien kan hij wel bij DENK maar ik betwijfel of die ruimdenkende partij wel een homo in de club wil.. Nou ja weet ik weer wat ik verder kan overslaan. Wat heeft hij een oude kop trouwens voor iemand van 35, ik zou hem makkelijk 40 schatten..
Difficulty is inevitable, drama is a choice.
Alle reacties Link kopieren
Proficiat aan iedereen die geboren is in de jaren ' 1930, ' 1940, ' 50, ' 60, ' 70 en begin jaren ' 80!!!





Ik zit me altijd af te vragen wat er over zo'n 60 jaar geschreven gaat worden: Proficiat aan iedereen die geboren is in de jaren 80, 90, 00, 10 want zij hebben het overleefd.
De waarheid is dat iedereen zomaar wat probeert
Alle reacties Link kopieren
quote:minnimouse schreef op 15 oktober 2016 @ 08:14:

[...]





Wow ... wat is zij van jou?een oud schoolgenoot,
"Not making a decision Is a BIIIIIIIIIIG decision"
Alle reacties Link kopieren
quote:amarna schreef op 13 oktober 2016 @ 14:53:

[...]





toen Frans Duits nog een woordenboek was Ja, oké, dát waren nog eens tijden
Later is nu
Alle reacties Link kopieren
quote:GeorgetteDansLeTabak schreef op 15 oktober 2016 @ 08:29:

Overigens pas ik in het profiel qua leeftijd. Maar ik had wel een Sega Game Gear en mijn broertje een Nintendo Game Boy. We speelden echt niet altijd buiten (binnen met Lego en Barbie). En we hadden gewoon gordels achterin. Wat een geneuzel!



Dat hele verhaal lijkt me echt verdrietig te lezen als je broertje/zusje wél overleed door een auto-ongeluk, maar er nog geweest was met gordels. Als een familielid wél voor z'n leven gehandicapt is door een val uit een boom (mijn dochter klom trouwens ook in bomen, ik niet) of duidelijk FAS heeft door zo'n moeder die dronk tijdens de zwangerschap. Om maar niet te spreken van kinderen, die misbruikt zijn, vermist zijn, enz. terwijl ze zo gezellig buiten aan het spelen waren met Jan en alleman.



Alsof die veiligheidsregels zomaar uit de lucht zijn komen vallen
Later is nu
Alle reacties Link kopieren
share this picture if you are openly gay, lesbian, bisexual, transgender, asexual, pansexual, or if you really like cats (have fun figuring out wich one



kan dus geen plaatjes plakken, dus maar zo
De waarheid is dat iedereen zomaar wat probeert
quote:nlies schreef op 15 oktober 2016 @ 12:21:

Proficiat aan iedereen die geboren is in de jaren ' 1930, ' 1940, ' 50, ' 60, ' 70 en begin jaren ' 80!!!





Ik zit me altijd af te vragen wat er over zo'n 60 jaar geschreven gaat worden: Proficiat aan iedereen die geboren is in de jaren 80, 90, 00, 10 want zij hebben het overleefd.Zeker weten dat dat dan gezegd/gschreven wordt, want vroeger was alles beter. Dat verandert nooit.
Alle reacties Link kopieren
Zal al wel vaker genoemd zijn :



Een foto van een ernstig ziek of verbrand kind of oorlogsslachtoffers posten en een amen eisen met als repercussie 7 jaar ongeluk of zo...



*BRAAAAAAAK*
Whether you do or whether you don't, it often depends on the weather
Zit hier heel de dag al aan te denken, zal ik het vertellen of niet. Knoop doorgehakt, ik zeg het toch maar.

Ik heb heel de avond in het ziekenhuis gezeten...

Heb daar vernomen dat ik ernstig ziek ben....

Ik lijd aan anti-mythonite, dat wil zeggen dat ik allergisch ben voor leugenaars, profiteurs klootzakken en bedriegers...

Als je denkt bij 1 van die 4 soorten te behoren plzzzzzz leave my page !!!!

Maar als jij denkt aan dezelfde ziekte te lijden, Plaats dit dan ook op je profiel
Alle reacties Link kopieren
Mijn hele tijdlijn staat vol met dit bericht:



Morgen is de deadline !!! Better safe than sorry!!

Alles wat je hebt gepost wordt publiek vanaf morgen. Zelfs de berichten die zijn verwijderd of ongeautoriseerde foto's. Channel 13 nieuws had het over de verandering in het Facebook-privacybeleid.

Ik geef aan Facebook of een andere entiteit geen toelating mijn Facebook beelden, informatie en publicaties, berichten, zowel in het verleden als in de toekomst te gebruiken. Met deze verklaring breng ik Facebook op de hoogte dat het verboden is om eender wat van mij te openbaren, kopiëren, verspreiden, of enige andere actie tegen mij op basis van dit profiel en / of de inhoud ervan te ondernemen. De inhoud van dit profiel is privé en bevat vertrouwelijke informatie. Schending van de privacy is strafbaar (UCC 1-308-1 1 308-103 en het Statuut van Rome).

Let op: Facebook is nu een openbare entiteit. Alle Facebook leden moeten een notitie publiceren als deze.

Als u wilt, kunt u deze versie kopiëren en plakken. Delen is niet voldoende als verklaring. Kopieer en plak en publiceer zelf om veilig te zijn.



Wat moet ik hiermee?
You don't have to fit into the format
alweer
Alle reacties Link kopieren
quote:Lotte35 schreef op 16 oktober 2016 @ 12:23:

Mijn hele tijdlijn staat vol met dit bericht:



Morgen is de deadline !!! Better safe than sorry!!

Alles wat je hebt gepost wordt publiek vanaf morgen. Zelfs de berichten die zijn verwijderd of ongeautoriseerde foto's. Channel 13 nieuws had het over de verandering in het Facebook-privacybeleid.

Ik geef aan Facebook of een andere entiteit geen toelating mijn Facebook beelden, informatie en publicaties, berichten, zowel in het verleden als in de toekomst te gebruiken. Met deze verklaring breng ik Facebook op de hoogte dat het verboden is om eender wat van mij te openbaren, kopiëren, verspreiden, of enige andere actie tegen mij op basis van dit profiel en / of de inhoud ervan te ondernemen. De inhoud van dit profiel is privé en bevat vertrouwelijke informatie. Schending van de privacy is strafbaar (UCC 1-308-1 1 308-103 en het Statuut van Rome).

Let op: Facebook is nu een openbare entiteit. Alle Facebook leden moeten een notitie publiceren als deze.

Als u wilt, kunt u deze versie kopiëren en plakken. Delen is niet voldoende als verklaring. Kopieer en plak en publiceer zelf om veilig te zijn.



Wat moet ik hiermee?Niks, nou ja ik heb geantwoord dat ik de plaatser van het bericht hoger in had geschat wat betreft inzicht in hoaxen, Dat dit bericht al minstens een jaar loopt en dat de "morgen"in dit bericht dus of al geweest is op pas ergens in 2061 plaatsvindt.
De waarheid is dat iedereen zomaar wat probeert
het heeft geen zin om op die onzin te reageren. Als ik mensen vertel dat het een hoax is en dat ze hun privacy allang hebben opgegeven op het moment dat ze een fb account maakten, dan wordt dat toch genegeerd.
quote:Lotte35 schreef op 16 oktober 2016 @ 12:23:

Mijn hele tijdlijn staat vol met dit bericht:





[/i]Wat moet ik hiermee?https://www.facebook.com/dehoaxwijzer/?fref=ts



Ik plak bij dergelijke dingen deze link in een reactie met het verzoek daar even te lezen.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven