Ergerlijke facebookberichten deel 4

11-12-2015 18:05 3001 berichten
Alle reacties Link kopieren
En hier weer verder!

I can explain it to you, but I can't understand it for you
Alle reacties Link kopieren
Deze was wel weer grappig, maar niet iedereen begreep het sarcasme :-) :-) ....



HIERBIJ GEEF IK TOESTEMMING aan de AIVD, de politie, het Ministerie van Justitie, de NSA, de FBI and CIA, de Zwitserse Garde, de Priorij van Sion, de inwoners van Midden Aarde, Agenten Mulder en Scully, ALLE Storm Troopers en Darth Vader, S.H.I.E.L.D, The Avengers, De Illuminati, Men in Black, James Bond (007), X-Men, de Ghost Busters, Gandalf, Superman, De Kerstman en ook Sinterklaas, de Paashaas, de Vrijmetselaarij, het vliegende Spaghetti Monster, de Tandenfee, Black Sabbath, Voltron, Dr. Who, Reilly Ace of Spies, MI6, MI5, Martin Vrijland, James Garner, Angela Landsbury, de WWF, de EPA, Magnum P.I., He-Man, Steven Seagal, Batman, Cheech & Chong, Neo, Blade, Gargamel en Studio 100/K3 om alles wat ik publiceer en bekijk op Facebook te onderwerpen aan onderzoek en op te slaan in welke vorm dan ook voor later gebruik.

Ik ben er met mijn volle verstand *kucht* van bewust dat mijn privacy heeft opgehouden te bestaan op het moment dat ik een profiel op Facebook heb aangemaakt. Ik weet dat alles wat ik plaats kan worden gejat, gebruikt, gekopieerd en ik er nog eens in getagged kan worden ook. Als ik niet wil dat anderen er gebruik van maken dan zal ik het niet plaatsen.

DEEL DIT NIET MAAR KOPIEER EN PLAK HET OP JE EIGEN MUUR!!
If no one comes from the future to stop you from doing it, then how bad of a decision can it really be?
Alle reacties Link kopieren
quote:single1985 schreef op 15 oktober 2016 @ 18:58:

Zit hier heel de dag al aan te denken, zal ik het vertellen of niet. Knoop doorgehakt, ik zeg het toch maar.

Ik heb heel de avond in het ziekenhuis gezeten...

Heb daar vernomen dat ik ernstig ziek ben....

Ik lijd aan anti-mythonite, dat wil zeggen dat ik allergisch ben voor leugenaars, profiteurs klootzakken en bedriegers...

Als je denkt bij 1 van die 4 soorten te behoren plzzzzzz leave my page !!!!

Maar als jij denkt aan dezelfde ziekte te lijden, Plaats dit dan ook op je profiel
Alle reacties Link kopieren
quote:-Puss-in-Boots- schreef op 16 oktober 2016 @ 12:31:

[...]





https://www.facebook.com/dehoaxwijzer/?fref=ts



Ik plak bij dergelijke dingen deze link in een reactie met het verzoek daar even te lezen.

Dit heb ik in het verleden ook gedaan.

Nu zie ik dat zelfs mijn intelligente schoonzus dit geplaatst heeft ...
Alle reacties Link kopieren
quote:nlies schreef op 16 oktober 2016 @ 12:28:

Niks, nou ja ik heb geantwoord dat ik de plaatser van het bericht hoger in had geschat wat betreft inzicht in hoaxen, Dat dit bericht al minstens een jaar loopt en dat de "morgen"in dit bericht dus of al geweest is op pas ergens in 2061 plaatsvindt.

Oké, dank je.

Ik heb het bericht inderdaad ook een tijd geleden al voorbij zien komen, en besteedde er dan ook verder geen aandacht aan.

Maar vanmorgen was er opeens een soort explosie op mijn tijdlijn, en een vriendin stuurde mij ietwat paniekerig een bericht of het waar is wat er in dat bericht staat. En toen begon ik opeens te twijfelen.



Maar gelukkig is het inderdaad onzin.
You don't have to fit into the format
Alle reacties Link kopieren
quote:-Puss-in-Boots- schreef op 16 oktober 2016 @ 12:31:

https://www.facebook.com/dehoaxwijzer/?fref=ts



Ik plak bij dergelijke dingen deze link in een reactie met het verzoek daar even te lezen.Bedankt!
You don't have to fit into the format
quote:snjokorn schreef op 14 oktober 2016 @ 21:09:

ik weet dat 97% van jullie dit niet zal verspreiden..Die 97% duikt steeds weer op! Om gek van te worden. Hoe zou dat percentage zo precies zijn vastgesteld?
Alle reacties Link kopieren
Als reactie om een airfryer te kunnen winnen:

zeker fijn alleen we gaan de winterdag tegemoet is het toch een hele uitkomst , wand dan mag je met een scootmobiel bijna niet buiten vw sneeuw en regen , dus kan er niet op uit voor een frietje of zo , zou er heel Dankbaar mee zijn , en misschien krijg ik weer zin in koken . gr
Alle reacties Link kopieren
quote:swimkim schreef op 16 oktober 2016 @ 13:26:

Als reactie om een airfryer te kunnen winnen:

zeker fijn alleen we gaan de winterdag tegemoet is het toch een hele uitkomst , wand dan mag je met een scootmobiel bijna niet buiten vw sneeuw en regen , dus kan er niet op uit voor een frietje of zo , zou er heel Dankbaar mee zijn , en misschien krijg ik weer zin in koken . grHeeft ze al een vriezer waar voor de hele herfst en winter patat en snacks in kunnen? Anders gaat ze alsnog dood van de honger aangezien ze niet naar de super kan voor diepvries patat met haar scootmobiel van suiker. Tjongejonge...
Difficulty is inevitable, drama is a choice.
Alle reacties Link kopieren
quote:vinsent schreef op 16 oktober 2016 @ 12:51:

[...]



Die 97% duikt steeds weer op! Om gek van te worden. Hoe zou dat percentage zo precies zijn vastgesteld?Dat is logisch. Je doet 100 - het aantal actieve hersencellen van de plaatser en dan hou je dus 97 over!
Difficulty is inevitable, drama is a choice.
Alle reacties Link kopieren
En nu gaan al die mensen die gisteren het plaatje deelden over de privacy op facebook, het plaatje delen dat je het vooral niet moet geloven omdat het een hoax is. Dit gaat nog wel even duren
De waarheid is dat iedereen zomaar wat probeert


Iemand in mijn lijst heeft een plaatje gedeeld gekregen van een blote vagina met clitpiercing. Te ranzig.
Alle reacties Link kopieren
Katinka Polderman reageerde wel leuk.



'Wat ik aan het doen ben Facebook? Het statuut van Rome aan het lezen. Getuige de berichten in m'n timeline weet iedereen op Facebook wat daarin staat, behalve ik. En als ik het statuut van Rome uit heb, ga ik het aan de bazen van Facebook voorlezen. Zodat die weten dat met mij en mijn privacy NIET TE SOLLEN VALT (statuut van Den Bosch 12000-004-678).'
Les temps sont durs pour les rêveurs...
Alle reacties Link kopieren
quote:single1985 schreef op 15 oktober 2016 @ 18:58:

Zit hier heel de dag al aan te denken, zal ik het vertellen of niet. Knoop doorgehakt, ik zeg het toch maar.

Ik heb heel de avond in het ziekenhuis gezeten...

Heb daar vernomen dat ik ernstig ziek ben....

Ik lijd aan anti-mythonite, dat wil zeggen dat ik allergisch ben voor leugenaars, profiteurs klootzakken en bedriegers...

Als je denkt bij 1 van die 4 soorten te behoren plzzzzzz leave my page !!!!

Maar als jij denkt aan dezelfde ziekte te lijden, Plaats dit dan ook op je profielLaat er nu bij mij anti pathetica egos geconstateerd zijn. Dat houdt in dat ik allergisch ben voor mensen die ontzettend medelijden met zichzelf hebben en dit ook graag wereldkundig maken in de vorm van zeurderige posts. Mocht je tot die groep behoren. Doe vooral niks, ik flikker je vanzelf wel een keer van mijn Facebook af.
quote:Lotte35 schreef op 16 oktober 2016 @ 12:23:

Mijn hele tijdlijn staat vol met dit bericht:



Morgen is de deadline !!! Better safe than sorry!!

Alles wat je hebt gepost wordt publiek vanaf morgen. Zelfs de berichten die zijn verwijderd of ongeautoriseerde foto's. Channel 13 nieuws had het over de verandering in het Facebook-privacybeleid.

Ik geef aan Facebook of een andere entiteit geen toelating mijn Facebook beelden, informatie en publicaties, berichten, zowel in het verleden als in de toekomst te gebruiken. Met deze verklaring breng ik Facebook op de hoogte dat het verboden is om eender wat van mij te openbaren, kopiëren, verspreiden, of enige andere actie tegen mij op basis van dit profiel en / of de inhoud ervan te ondernemen. De inhoud van dit profiel is privé en bevat vertrouwelijke informatie. Schending van de privacy is strafbaar (UCC 1-308-1 1 308-103 en het Statuut van Rome).

Let op: Facebook is nu een openbare entiteit. Alle Facebook leden moeten een notitie publiceren als deze.

Als u wilt, kunt u deze versie kopiëren en plakken. Delen is niet voldoende als verklaring. Kopieer en plak en publiceer zelf om veilig te zijn.



Wat moet ik hiermee?



Ik heb m ook een paar keer langs zien komen. Voornamelijk bij vrienden van vrienden.



En bij iemand die ik al niet echt hoog heb zitten en waarbij ik me bescheurd heb van het lachen toen ik het zag.



Ik heb op mijn pagina de status van ene. Hans van Vuuren gedeeld. Die vat het treffend samen.
Alle reacties Link kopieren
quote:MwTheelepel schreef op 16 oktober 2016 @ 13:54:

[...]





Heeft ze al een vriezer waar voor de hele herfst en winter patat en snacks in kunnen? Anders gaat ze alsnog dood van de honger aangezien ze niet naar de super kan voor diepvries patat met haar scootmobiel van suiker. Tjongejonge...'



Ja maar van een airfryer krijgt ze zin in koken!
Kijk uit malloot, een kokosnoot.
Alle reacties Link kopieren
quote:swimkim schreef op 16 oktober 2016 @ 13:26:

Als reactie om een airfryer te kunnen winnen:

zeker fijn alleen we gaan de winterdag tegemoet is het toch een hele uitkomst , wand dan mag je met een scootmobiel bijna niet buiten vw sneeuw en regen , dus kan er niet op uit voor een frietje of zo , zou er heel Dankbaar mee zijn , en misschien krijg ik weer zin in koken . gr



Hoezo mag je met een scootmobiel niet naar buiten, vraag ik me dan af? Vooral dat 'mogen'. Staan er bordjes bij de stoep: verboden voor scootmobielen als het regent en sneeuwt?



(kan zijn dat degene bedoelt 'kan niet naar buiten', maar ik had ooit een overbuurman, die scheurde erop los over de gladde sneeuw, dus dat valt alles mee )
Later is nu
Alle reacties Link kopieren
quote:swimkim schreef op 16 oktober 2016 @ 13:26:

Als reactie om een airfryer te kunnen winnen:

zeker fijn alleen we gaan de winterdag tegemoet is het toch een hele uitkomst , wand dan mag je met een scootmobiel bijna niet buiten vw sneeuw en regen , dus kan er niet op uit voor een frietje of zo , zou er heel Dankbaar mee zijn , en misschien krijg ik weer zin in koken . gr
Alle reacties Link kopieren
Een scootmobiel kan gewoon naar buiten in de regen en sneeuw. Een van mijn clienten komt weer of geen weer op zo een ding en mijn bejaarde buurvrouw die zoeft met sneeuw ook nog over de dijk (ok dat vind ik wel eng, dadelijk schiet ze eraf in het water) voor de boodschappen. Nou ja het is bijna een zielig verhaal.



Klik "Misschien zeg ik het veel te weinig maar ik ben enorm trots op mijn kinderen" Bedankt mam! Alleen post ze dus minimaal een keer per week een plaatje om te laten zien hoe trots ze op haar kinderen is. Als het niet mijn moeder was die richting de tachtig gaat zou ik haar ontvrienden.
Difficulty is inevitable, drama is a choice.
Alle reacties Link kopieren
Ik neem nog even

bruine boterham

of iemand moet dat

racistisch vinden,

dan neem ik wel een witte.



Gr. Sinterklaas
Difficulty is inevitable, drama is a choice.
Alle reacties Link kopieren
quote:MwTheelepel schreef op 17 oktober 2016 @ 10:33:

Ik neem nog even

bruine boterham

of iemand moet dat

racistisch vinden,

dan neem ik wel een witte.



Gr. Sinterklaas
Alle reacties Link kopieren
quote:MwTheelepel schreef op 17 oktober 2016 @ 10:33:

Ik neem nog even

bruine boterham

of iemand moet dat

racistisch vinden,

dan neem ik wel een witte.



Gr. SinterklaasIk wil ook graag een zwartepietendiscussieblokkeerknop. Ik heb een heleboel mensen op mijn feed die daar een heleboel meningen over hebben en de meeste komen er op neer dat zonder zwarte piet de maatschappij dood gaat. Of zoiets.
Kijk uit malloot, een kokosnoot.
Alle reacties Link kopieren
En nu gaan de mensen die vorige week nog postten over de privacy op facebook posten dat je vooral niet in dat soort mededelingen moet trappen omdat het een hoax is. En zo gaat het maar door
De waarheid is dat iedereen zomaar wat probeert
Alle reacties Link kopieren
quote:nlies schreef op 19 oktober 2016 @ 13:06:

En nu gaan de mensen die vorige week nog postten over de privacy op facebook posten dat je vooral niet in dat soort mededelingen moet trappen omdat het een hoax is. En zo gaat het maar doorBij een hoop van die berichten stond bij mij ook nog 'Better save then sorry' en dat geeft het hele bericht op zich wel een interessante nieuwe wending.
Kijk uit malloot, een kokosnoot.
quote:Manonna schreef op 16 oktober 2016 @ 22:33:

[...]





Laat er nu bij mij anti pathetica egos geconstateerd zijn. Dat houdt in dat ik allergisch ben voor mensen die ontzettend medelijden met zichzelf hebben en dit ook graag wereldkundig maken in de vorm van zeurderige posts. Mocht je tot die groep behoren. Doe vooral niks, ik flikker je vanzelf wel een keer van mijn Facebook af.







Die reactie van Katinka Polderman geweldig

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven