Ergerlijke facebookberichten deel 4

11-12-2015 18:05 3001 berichten
Alle reacties Link kopieren
En hier weer verder!

I can explain it to you, but I can't understand it for you
Lik en win een poeppak frikandelpak!







Je zal maar de uitverkorene zijn die met zijn hoofd op FB moet in dat gedrocht, ze kijkt er niet vrolijk bij, begrijpelijk.
Alle reacties Link kopieren
Mr Hanky, the Christmas Poo!
"I'm gonna see if you know the words to this song. If you don't you better ask somebody!"
Alle reacties Link kopieren
Ben ik nu heel blasé als ik het niet nodig vind om het bedankje aan je vriendin voor de twee stripboeken die je van haar hebt gekregen twee jaar na dato te delen met Facebook Memories?

Het is goed om dankbaar te zijn voor de (kleine) dingen die je hebt, maar dit vind ik een beetje overdreven...
"I'm gonna see if you know the words to this song. If you don't you better ask somebody!"
ach sowieso die herinneringen weer delen, wordt er niet goed van.

Ik klik die van mij allemaal weg. Wordt er gezegd door fb dat ze dat minder gaan doen, en hop, de volgende dag weer eentje



hier vandaag ook eentje op vriendenlijst, die een herinnering deelt dat ik denk: waarom?? zo bijzonder was het niet
Alle reacties Link kopieren






Herinderen?
Alle reacties Link kopieren
Ik heb momenteel een tijdlijn die overspoeld wordt met 'Alaaf,' verkleedpartijen en drankfestijnen. Carnaval dus.



Zo grappig dat het hier echt totaal niet leeft. Terwijl het daar het complete leven heeft overgenomen.
Les temps sont durs pour les rêveurs...
quote:strandmeisje schreef op 06 februari 2016 @ 19:33:

[afbeelding]





Herinderen? Combinatie van herinneren en hinderen
Alle reacties Link kopieren
quote:GeorgetteDansLeTabak schreef op 06 februari 2016 @ 20:14:

Ik heb momenteel een tijdlijn die overspoeld wordt met 'Alaaf,' verkleedpartijen en drankfestijnen. Carnaval dus.



Zo grappig dat het hier echt totaal niet leeft. Terwijl het daar het complete leven heeft overgenomen.



Ik zag net iemand die net vader geworden is (de vierde) en dan achter het bier aan de bar.

Ik schat in dat hij de hele carnaval gaat vieren.

De beste man moet maar blij zijn dat hij mijn kerel niet is, want als ik in mijn kraamweek zat ging dat feest mooi niet door.
Stressed is just desserts spelled backwards
Hmmm... Ben zojuist genomineerd als fantastische moeder. Hoe sla je zoiets een beetje charmant af zonder iemand te kwetsen. Vind het 3x niets
Alle reacties Link kopieren
quote:LoiseauCoureur schreef op 06 februari 2016 @ 12:49:

[...]





Jaa, die schoenen, daar zag ik dus gisteren iemand mee lopen! Een schoen met blauwe en de ander met groene lichtjes. Was een dertiger (gok ik). Moet zeggen dat hij het wel met 'flair' droeg. Ik zag van de week een mevrouw (ergens in de 50 gok ik?) op die schoenen lopen, ze liet de hond uit, dus ze viel wel op in het donker.. Moest gelijk aan dit topic denken trouwens
Alle reacties Link kopieren
quote:Starshine schreef op 05 februari 2016 @ 13:06:

[...]



bij die verlotingen dat je moet liken en delen typen mensen eronder ook vaak dingen als:

'ooh precies wat we kunnen gebruiken nu Jan zijn baan kwijt is en ik net drie maanden in het ziekenhuis heb gelegen etc etc (ik ben zielig, geef mij die prijs)'Klopt, ik kan zo slecht tegen die 'zielige' verhalen.. En sowieso, waarom zou je dit soort dingen op Facebook gooien? Niet heel NL hoeft te weten dat jij net 3 maand in het ziekenhuis hebt gelegen toch?
Alle reacties Link kopieren
quote:Zima schreef op 06 februari 2016 @ 22:17:

Hmmm... Ben zojuist genomineerd als fantastische moeder. Hoe sla je zoiets een beetje charmant af zonder iemand te kwetsen. Vind het 3x niets Dat je vreselijk verschrikkelijk waanzinnig enorm vereerd bent met deze nominatie maar dat je liever iemand anders aanwijst om redenen.... (moet je dus wel iemand weten die daarvoor redelijkerwijs beter/goed in aanmerking kan komen).
I can explain it to you, but I can't understand it for you
Alle reacties Link kopieren
Later is nu
quote:GeorgetteDansLeTabak schreef op 06 februari 2016 @ 20:14:

Ik heb momenteel een tijdlijn die overspoeld wordt met 'Alaaf,' verkleedpartijen en drankfestijnen. Carnaval dus.



Zo grappig dat het hier echt totaal niet leeft. Terwijl het daar het complete leven heeft overgenomen.

godzijdank hier in het noorden niet nee.

Er is wel een carnavalsvereniging die een zieltogend bestaan leidt. Elk jaar hebben ze een optochtje waar minimale belangstelling voor is.

Nou moet iedereen lekker doen wat ze leuk vinden, maar ik vind het allemaal wel wat masochistisch allemaal.




Klinkt alsof ze in een goed humeur is voor een gezellig gesprek.. Ik vraag me inmiddels wel af of alle plaatjes makers laaggeletterd zijn?
Alle reacties Link kopieren
Jeetje, elke week iedereen bellen en op bezoek gaan? Daar is facebook toch voor, om gewoon te zien hoe het gaat en wat men doet?
Later is nu
Alle reacties Link kopieren
quote:Zima schreef op 06 februari 2016 @ 22:17:

Hmmm... Ben zojuist genomineerd als fantastische moeder. Hoe sla je zoiets een beetje charmant af zonder iemand te kwetsen. Vind het 3x niets Dat kan mij tenminste niet overkomen
De waarheid is dat iedereen zomaar wat probeert
quote:mwcactus schreef op 07 februari 2016 @ 13:00:

[afbeelding]



Klinkt alsof ze in een goed humeur is voor een gezellig gesprek.. Ik vraag me inmiddels wel af of alle plaatjes makers laaggeletterd zijn?wat een huilie-plaatje weer
Alle reacties Link kopieren
Een pareltje



Ik heb er eentje die vanmorgen melde dat die vanaf vanmiddag 12.00 een week lang niet op Facebook te vinden zou zijn. Maar eerst nog even elk uur van de ochtend melden dat het over 3,2,1 uur zo ver is.

Kijk ik om 12.15 heeft weer net een bericht geplaatst een of ander plaatje



Waarom dat aankondigingen waarom niet gewoon weg blijven?
Alle reacties Link kopieren
Een hilarische update van een niet al te snuggerige kennis.



Die deelt zo een herinnering van '5 jaar bevriend op Facebook met Pietje', dus dat je Pietje 5 jaar op FB hebt.



Zegt die persoon '5 jaar pas? heb het gevoel dat we al veel langer vrienden zijn!'
"I love not Man the less, but Nature more..."
Gatver, die plaatjes met spreuken die druipen van het zelfmedelijden en slachtofferschap!



Ik zeg blokkeren!
quote:Broedkippetje schreef op 31 januari 2016 @ 10:21:

[...]

Elk gratis alternatief is natuurlijk ook niet zo goed voor het milieu, hè?Is ook waar. Ja. Goed punt!
Alle reacties Link kopieren
quote:Dreamer schreef op 07 februari 2016 @ 12:36:

[afbeelding]



OMG





Ja, ik ben allergisch voor schijnheilige mensen, maar voordat ik zo'n plaatje zou delen. Dan mag je me afschieten.




Flauw zeg dat ie niet mee mag doen..

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven