Ergerlijke facebookberichten deel 4

11-12-2015 18:05 3001 berichten
Alle reacties Link kopieren
En hier weer verder!

I can explain it to you, but I can't understand it for you
Alle reacties Link kopieren
Diegene op "niet volgen" zetten
aan het typen...
Dan mis ik ook de andere berichten ik zoek echt iets om die felicitaties niet te zien heb deze week elke dag wel een jarige zo ongeveer.
Alle reacties Link kopieren
quote:MadameQetesh schreef op 23 april 2016 @ 20:20:

Iemand plaatst een plaatje van een kaars.

"Vandaag het trieste nieuws dat de moeder van kleinzoon is overleden.

Ook al hadden we al jaren geen contact meer ik vind het vreselijk.

R.i.p."



Allemaal berichtjes met sterkte eronder.



Misschien ben ik hard maar ik vind dit zulke aandacht trekkerij. Mens je had al jaren geen contact en nu opeens is het zo erg, moet er een plaatje komen en huillie gedaan worden.

Als je het erg vind wens de familie sterkte en ga niet zelf zoveel aandacht trekken.Helemaal mee eens,
"Not making a decision Is a BIIIIIIIIIIG decision"
quote:single1985 schreef op 24 april 2016 @ 10:11:

Dan mis ik ook de andere berichten ik zoek echt iets om die felicitaties niet te zien heb deze week elke dag wel een jarige zo ongeveer.Nou dat kan gewoon niet.
Vlak voor de verjaardag ontvlogen, en na de verjaardag weer volgen?
Alle reacties Link kopieren
quote:single1985 schreef op 24 april 2016 @ 10:11:

Dan mis ik ook de andere berichten ik zoek echt iets om die felicitaties niet te zien heb deze week elke dag wel een jarige zo ongeveer.



Alleen die dag uitzetten?



Oh mosterd
aan het typen...
tuurlijk dat ik daar zelf niet aan heb gedacht
Alle reacties Link kopieren
Oke op onze plaatselijke Facebook pagina is nu een complete drama aan de gang.



Moeder vraagt een oppas voor haar 9 maanden oude kind.

Zij en haar man werken beide in de horeca en de oppas moet het kind dan doordeweeks om 5 uur van de opvang halen en tot een uur of 10 in de avond oppassen.

Ook in het weekend word oppas gevraagd.

Hier vallen veel mensen over.

Ik moet eerlijk zeggen ik dacht ook van waarom dan een kind?



Er is verder niet op uit te maken of zijzelf de kinderen wel in de ochtend samen hebben en het kind pas in de middag naar de opvang gaat maar de discussie is vrij heftig op Facebook.



Wil graag printscreens plakken want zit mobiel maar geen idee hoe het werkt..?
Alle reacties Link kopieren
Houd je met printscreens wel rekening met privacy. Dat je namen weghaalt en dergelijke?
Later is nu
Alle reacties Link kopieren
quote:Dreamer schreef op 25 april 2016 @ 11:59:

Houd je met printscreens wel rekening met privacy. Dat je namen weghaalt en dergelijke?Ja het is er al afgehaald
Alle reacties Link kopieren
quote:FleetFox schreef op 23 april 2016 @ 19:11:

Bep!



Ik vond deze ook wel grappig (mag tussendoor ook, toch?):



[afbeelding]Ik zag 'm ook voorbij komen in de Dries Roelvink variant.
I can explain it to you, but I can't understand it for you
quote:welcomehome schreef op 24 april 2016 @ 22:58:

Oke op onze plaatselijke Facebook pagina is nu een complete drama aan de gang.



Moeder vraagt een oppas voor haar 9 maanden oude kind.

Zij en haar man werken beide in de horeca en de oppas moet het kind dan doordeweeks om 5 uur van de opvang halen en tot een uur of 10 in de avond oppassen.

Ook in het weekend word oppas gevraagd.

Hier vallen veel mensen over.

Ik moet eerlijk zeggen ik dacht ook van waarom dan een kind?



Er is verder niet op uit te maken of zijzelf de kinderen wel in de ochtend samen hebben en het kind pas in de middag naar de opvang gaat maar de discussie is vrij heftig op Facebook.



Wil graag printscreens plakken want zit mobiel maar geen idee hoe het werkt..?

God, waar bemoeien ze zich mee zeg?

Ouders zullen vast geen 7 dagen per week werken.
Alle reacties Link kopieren
"I'm gonna see if you know the words to this song. If you don't you better ask somebody!"
Alle reacties Link kopieren
Een vriendin van ons vangt zwerfdieren op, vooral katten. Zij verzorgt ze dan en probeert een baasje voor ze te vinden, en dat lukt over het algemeen prima.

Recentelijk een poezendame opgevangen die zwanger bleek te zijn en van de week bevallen is van een aantal kittens. Moeder poes en kittens maken het goed.



Zit er dus iemand in haar vriendenkring die helemaal uit haar plaat ging dat ze moet ophouden met het fokken van katten blablabla, asiels overvol, blablabla. En ja hoor, ook haar vrienden gingen volkomen los op de zorgzame vriendin.



Ik heb het even aangezien, maar toch even gemeld dat de betreffende wederzijdse vriendin zwerfdieren opvangt en dus niet bewust katten (of andere dieren) fokt of laat bezwangeren, sterker nog, ze laat ze over het algemeen vaak op eigen kosten steriliseren, en als ze dan zo nobel zijn in hun streven, ik graag hoor hoeveel dieren zij inmiddels hebben geadopteerd.....

(Sneaky, het merendeel heeft een open profiel, kan ik dus zien en ze hebben vooralsnog weinig tot geen huisdieren).



Ben ik dan zo simpel dat ik denk: verdiep je eens in je FB-vriendjes?
I can explain it to you, but I can't understand it for you
Alle reacties Link kopieren
Verdiepen, lezen, nadenken en social media gaan niet zo goed samen
Alle reacties Link kopieren
quote:Dormouse schreef op 25 april 2016 @ 21:26:

Verdiepen, lezen, nadenken en social media gaan niet zo goed samen Ah, dat is het!

I can explain it to you, but I can't understand it for you
Alle reacties Link kopieren
"I'm gonna see if you know the words to this song. If you don't you better ask somebody!"
Alle reacties Link kopieren
quote:soetkees schreef op 25 april 2016 @ 21:22:

Een vriendin van ons vangt zwerfdieren op, vooral katten. Zij verzorgt ze dan en probeert een baasje voor ze te vinden, en dat lukt over het algemeen prima.

Recentelijk een poezendame opgevangen die zwanger bleek te zijn en van de week bevallen is van een aantal kittens. Moeder poes en kittens maken het goed.



Zit er dus iemand in haar vriendenkring die helemaal uit haar plaat ging dat ze moet ophouden met het fokken van katten blablabla, asiels overvol, blablabla. En ja hoor, ook haar vrienden gingen volkomen los op de zorgzame vriendin.



Ik heb het even aangezien, maar toch even gemeld dat de betreffende wederzijdse vriendin zwerfdieren opvangt en dus niet bewust katten (of andere dieren) fokt of laat bezwangeren, sterker nog, ze laat ze over het algemeen vaak op eigen kosten steriliseren, en als ze dan zo nobel zijn in hun streven, ik graag hoor hoeveel dieren zij inmiddels hebben geadopteerd.....

(Sneaky, het merendeel heeft een open profiel, kan ik dus zien en ze hebben vooralsnog weinig tot geen huisdieren).



Ben ik dan zo simpel dat ik denk: verdiep je eens in je FB-vriendjes?



Sommige mensen hebben wel 500-1000 'vrienden' op FB. Hoe goed kun je die nou kennen? Dat zijn dan toch kennissen, mensen van vroeger etc?

Goede reactie van jou!!
Alle reacties Link kopieren
Iemand die graag testjes op fb doet heeft nu een leuke geplaatst: Wat voor type karakter heb jij?

Begaafd en bescheiden

Jij hebt veel talenten en je grootste talent is je bescheidenheid. Jij roeit met de riemen die je hebt.



Nou is het een heel lieve meid, maar dat je zoiets plaatst is toch al helemaal in contrast met het begrip 'bescheidenheid'?
~ Whatever it is you're seeking won't come in the form you're expecting ~
Alle reacties Link kopieren
Hier ook vrienden die iedere dag of zelfs meerdere keren per dag dat soort onzinnige testjes plaatsen. Snappen ze niet dat het ontzettend oninteressant is?

Een tijdlijn die volstaat met:

'De naam die 100% bij me past is 'Liefje'

'Ik ben 99% slim en 90 % mooi'

'De eerste indruk die mensen van mij hebben: Je bent grappig'

'Wat de spiegel over mij te zeggen heeft: 'Iedereen is mooi maar god heeft vast iets meer tijd aan jou besteed'.

'Wat zit er in mijn hart? Dat is geluk, je bent een aanhalig en vrolijk persoon, wiens hart vol zit met.....'

Blablabla..

Waarom nemen ze dit serieus en delen ze dit soort testjes? Dit is toch helemaal niet interessant?
Alle reacties Link kopieren
Facebook is tegenwoordig zo Hyves...
~ Whatever it is you're seeking won't come in the form you're expecting ~
Alle reacties Link kopieren
Ik had een deel van mijn familie verteld dat ik binnenkort ga samenwonen, en een deel bewust ook niet.

Heeft een van de tantes die ik het wel heb verteld een hele facebookpost aan mijn samenwonen gewijd waarin ze beschrijft hoe blij ze is, en hoe erg ze het ons gunt.

En nu is er dus een hoop gezeik aan de gang. Familieleden die ik notabene niet eens op facebook heb zijn beledigd dat ze het niet persoonlijk heb verteld, mensen waarmee ik bewust het contact heb verbroken die vinden dat ze toch recht hebben op mijn adres want tja "we zijn toch familie he?!?!?!"
Alle reacties Link kopieren
Oh dear.
Later is nu
Alle reacties Link kopieren
Wel grappig, vind ik. Mijn man is ergens blij om en zet YES op facebook. Allerlei mensen liken het en weten niet eens waar hij blij over is.
Later is nu
quote:Dreamer schreef op 27 april 2016 @ 10:58:

Wel grappig, vind ik. Mijn man is ergens blij om en zet YES op facebook. Allerlei mensen liken het en weten niet eens waar hij blij over is.Eerlijk gezegd vind ik dat soort vage posts zo irritant dat ik er zomaar een 'like' aan kan geven omdat ik het vertik om te vragen wat er is. Iets is er blijkbaar 'yes', nou, geniet ervan

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven