Ergerlijke facebookberichten deel 4
maandag 21 december 2015 om 11:05
Overigens lijkt het een trend te worden dat men op LinkedIn ook aan dit soort bullshit mee gaat doen. Ik heb geen plaatjesplakrechten, maar dit is de tekst:
Laten we deze dagen
omringt door lichtjes
ook eens een lichtje
laten schijnen
voor mensen
die het zo nodig hebben...
Inderdaad, inclusief spelfouten en twee keer 'laten'. Niet echt reclame voor jezelf als je op zoek bent naar een nieuwe baan.
maandag 21 december 2015 om 13:10
Berichtje van iemand op facebook.
Ohhhhhhh ik zwijg wel, ik mag niets zeggen, wat erg dat dit is gebeurd. Ik ben er verdrietig van.
Daar onder.
Wil je er over praten?
fb eigenaar; Nee dat mag niet.
volgende, ik bel je wel even.
Na dat diegene blijkbaar gebeld heeft, Sterkte met alles. Ik begrijp je volkomen.
Volgende reageerder; en wat mogen we niet weten waar je over blijft zwijgen?
facebook houdster; , ja dat is geheim, maar het is verschrikkelijk. Ik moest het even kwijt.
------------
En zo gaat dat maar door, en door.. Op een openbaar gezet facebook, waar heel Nederland kan mee lezen.
Ohhhhhhh ik zwijg wel, ik mag niets zeggen, wat erg dat dit is gebeurd. Ik ben er verdrietig van.
Daar onder.
Wil je er over praten?
Na dat diegene blijkbaar gebeld heeft, Sterkte met alles. Ik begrijp je volkomen.
facebook houdster; , ja dat is geheim, maar het is verschrikkelijk. Ik moest het even kwijt.
------------
En zo gaat dat maar door, en door.. Op een openbaar gezet facebook, waar heel Nederland kan mee lezen.
maandag 21 december 2015 om 13:37
quote:Poltergeist2016 schreef op 21 december 2015 @ 13:10:
Daar onder.
Wil je er over praten?
------------
De kots-smiley zou hier op z´n plaats zijn.
Daar onder.
Wil je er over praten?
------------
De kots-smiley zou hier op z´n plaats zijn.
Snjókorn falla, á allt og alla
maandag 21 december 2015 om 15:31
quote:Missalwaysright schreef op 21 december 2015 @ 14:03:
Het zal vast in één van de delen al genoemd zijn (sorry daarvoor). Mensen die typen in hun dialect... Dat je een dialect spreekt oké maar typ gewoon Nederlands?! Of mensen die voor die ene Engelstalige vriend die ze op vakantie ontmoet hebben in hun vriendenlijst ineens alle berichtjes in twee talen gaan typen (en dan het liefst in steenkolenengels)
Het zal vast in één van de delen al genoemd zijn (sorry daarvoor). Mensen die typen in hun dialect... Dat je een dialect spreekt oké maar typ gewoon Nederlands?! Of mensen die voor die ene Engelstalige vriend die ze op vakantie ontmoet hebben in hun vriendenlijst ineens alle berichtjes in twee talen gaan typen (en dan het liefst in steenkolenengels)
maandag 21 december 2015 om 17:02
Ik vind het vreselijk dat op een Wilders-aanhangpagina een foto gezet is met vluchtelingen die op de rails liggen en zitten met de vraag erbij wat je zou doen als je de machinist zou zijn. De antwoorden die je daar leest zijn echt onmenselijk. Ik heb de pagina en de foto gerapporteerd, maar Facebook vindt dit niet in strijd met de regels.
dinsdag 22 december 2015 om 09:50
Ik erger me dood, nee ben in shock om het volgende... Op een nieuwssite werd gisterenmiddag gereageerd door iemand met een anoniem FB account. Geen foto dus. Ik citeer (het is niet mijn tekst dus!):
'vast een zwarte weer, weg met dat ras!! Gwn doodmaken die mensen met een donkere huidskleur!'
Ik meld het bij FB. Stuur de Politie in mijn woonplaats een bericht met link en screenshot en vraag of ik er verder nog wat mee kan/moet. En... Niks. Het staat er nog. Dat kan toch niet!
Nou roepen veel mensen 'troll!' Maar zulke vreselijke uitspraken maar wegwuiven met 'troll,' ik vind het nogal wat. Want ik vrees dat er achter dat anonieme account iemand zit die zo ziek is dat hij het meent. En bovendien is het zeer opruiend.
'vast een zwarte weer, weg met dat ras!! Gwn doodmaken die mensen met een donkere huidskleur!'
Ik meld het bij FB. Stuur de Politie in mijn woonplaats een bericht met link en screenshot en vraag of ik er verder nog wat mee kan/moet. En... Niks. Het staat er nog. Dat kan toch niet!
Nou roepen veel mensen 'troll!' Maar zulke vreselijke uitspraken maar wegwuiven met 'troll,' ik vind het nogal wat. Want ik vrees dat er achter dat anonieme account iemand zit die zo ziek is dat hij het meent. En bovendien is het zeer opruiend.
Les temps sont durs pour les rêveurs...
dinsdag 22 december 2015 om 10:40
Ik kan de laatste tijd ook heel goed het gemiddelde niveau van mijn FB 'vriendjes en vriendinnetjes' zien.
De meest domme opmerkingen over vluchtelingen, Wilders die het allemaal kan fixen, en dat allemaal zo vol spelfouten dat het haast onleesbaar is.
De meest domme opmerkingen over vluchtelingen, Wilders die het allemaal kan fixen, en dat allemaal zo vol spelfouten dat het haast onleesbaar is.
If no one comes from the future to stop you from doing it, then how bad of a decision can it really be?
dinsdag 22 december 2015 om 16:44
quote:GeorgetteDansLeTabak schreef op 22 december 2015 @ 09:50:
Ik erger me dood, nee ben in shock om het volgende... Op een nieuwssite werd gisterenmiddag gereageerd door iemand met een anoniem FB account. Geen foto dus. Ik citeer (het is niet mijn tekst dus!):
Kun je het niet melden bij Facebook omdat het account anoniem is? Dat is tegen de huisregels.
Idioot, ik weet het, maar dat is misschien de manier om het weg te krijgen.
Kun je het niet melden bij Facebook omdat het account anoniem is? Dat is tegen de huisregels.
Idioot, ik weet het, maar dat is misschien de manier om het weg te krijgen.
"I'm gonna see if you know the words to this song. If you don't you better ask somebody!"
dinsdag 22 december 2015 om 20:23
dinsdag 22 december 2015 om 22:04
quote:single1985 schreef op 22 december 2015 @ 20:23:
https://www.facebook.com/ ... 518310504/?type=3&theater
Vrolijk kerstfeest
Deze is dan wel weer heel erg leuk....
https://www.facebook.com/ ... 518310504/?type=3&theater
Vrolijk kerstfeest
Deze is dan wel weer heel erg leuk....
dinsdag 22 december 2015 om 22:08
quote:MeMette schreef op 21 december 2015 @ 10:16:
Ik ga helemaal stuk hier. Op het moment wordt heel mijn tijdlijn volgegooid met 'jaaroverzichten'. Er is toch geen mens die dat interessant vindt!?Verschrikkelijk ja. Ik heb voor de gein eens op mijn eigen 'jaaroverzicht' geklikt, en dan zie ik dus hoofdzakelijk ava's en omslagfoto's voorbij komen. Nou, daar zullen de mensen op zitten te wachten zeg
Ik ga helemaal stuk hier. Op het moment wordt heel mijn tijdlijn volgegooid met 'jaaroverzichten'. Er is toch geen mens die dat interessant vindt!?Verschrikkelijk ja. Ik heb voor de gein eens op mijn eigen 'jaaroverzicht' geklikt, en dan zie ik dus hoofdzakelijk ava's en omslagfoto's voorbij komen. Nou, daar zullen de mensen op zitten te wachten zeg