Ergerlijke facebookberichten deel 4

11-12-2015 18:05 3001 berichten
Alle reacties Link kopieren
En hier weer verder!

I can explain it to you, but I can't understand it for you
Ik heb er weer eentje die aandacht te kort komt geloof ik



" ik voel mij verdrietig en boos haat de wereld"



En mensen die vragen wat er aan de hand is krijgen geen antwoord
Alle reacties Link kopieren
Een kennis deelde net de herinnering dat hij een jaar geleden op deze dag The Blues Brothers op dvd heeft gekeken
"I'm gonna see if you know the words to this song. If you don't you better ask somebody!"
Alle reacties Link kopieren
Ik weet dat het vandaag Vrijdag de dertiende is dus stop nu maar met alle domme posts daarover!!!!!!!
geneet van 't laeve
Alle reacties Link kopieren
"Like dit als jij ook baalt dat vanaf dit weekend de temperatuur weer gaat dalen"



Een vriend van een van mijn FBvrienden is blijkbaar een handeltje in van alles begonnen wat hij nu via FB probeert te slijten. Mijn FBvriend liked al die berichten dus nu zie ik steeds blikjes fris, dozen chocoladerepen, elektrische apparatuur en weet ik wat nog meer voorbijkomen en meerdere keren per week opnieuw.. Wat niet helpt is dat ik me erg afvraag waar het vandaan komt aangezien die familie niet moeilijk doet over zaken die onfris zijn.
Alle reacties Link kopieren
Van de vrachtwagen gevallen dus
Alle reacties Link kopieren
Waar ik moeite mee heb is dat mensen dingen over anderen op Facebook zetten maar diegene niet persoonlijk een bericht sturen.



Voorbeeld: de vriend van een kennis op Facebook is overleden. Iemand stuurt die vriendin een openbaar bericht met "sterkte" erin. Wie zegt dat die vriendin dit wereldkundig wil maken? Zelfde bij een geboorte. Waarom op Facebook en niet even een mailtje, Appje, kaartje, telefoontje etc.?



Ik vind dat echt vervelend en als mensen dat bij mij zouden doen zou ik t er meteen afhalen.
Alle reacties Link kopieren
quote:Zomer28 schreef op 14 mei 2016 @ 23:14:

Waar ik moeite mee heb is dat mensen dingen over anderen op Facebook zetten maar diegene niet persoonlijk een bericht sturen.



Voorbeeld: de vriend van een kennis op Facebook is overleden. Iemand stuurt die vriendin een openbaar bericht met "sterkte" erin. Wie zegt dat die vriendin dit wereldkundig wil maken? Zelfde bij een geboorte. Waarom op Facebook en niet even een mailtje, Appje, kaartje, telefoontje etc.?



Ik vind dat echt vervelend en als mensen dat bij mij zouden doen zou ik t er meteen afhalen.



Ugh, herkenbaar. Ik had niks over mijn zwangerschap online gezet dus toen een vriendin me feliciteerde met de geboorte van mijn kind kwamer er ineens allemaal reacties van mensen die ik in jaaaaaren niet had gesproken half verontwaardigd reageren dat ze niks wisten

Nam het haar verder niet kwalijk, stond op haar eigen tijdlijn en bevestigde meteen de reden dat ik uberhaupt niks online had gezet haha, zat nieg te wachten op intresse van mensen die ik toch nooit sprak (en ik nog steeds eens uit mijn vriendenlijst moet gooien..). Ze was gewoon trots en mijn zegen had ze verder maar snap heel goed dat anderen zelf graag zulke dingen willen delen en niet willen dat anderen zulke belangrijke gebeurtenissen voor ze delen.



Kwam vandaag ook weer een "leuke" tegen; plaatje van een hommel met de tekst "ik heb geen wespentaille maar hommel-heupen" van iemand die ook altijd dingen post als "calorieën zijn die beestjes die 's nachts in je kast komen en kleding kleiner maken" en meer van dat. Type dat graag af wil vallen maar verwacht dat dat vanzelf gaat ofzo. Ieder zijn ding en meer van dat, maar ik moet me echt inhouden om dan niet iets te typen in de trant van "mens, doe er dan wat aan in plaats van te klagen" (wat ze vaak doet, ook op facebook, misschien dat die plaatjes me daarom zo ergeren haha).
Op mijn tijdlijn heb ik 2 vriendinnen die elkaar om de haverklap hartjes sturen. Alleen zo'n pokkehartje. En dan reageert die andere weer met LUVu. En een dag later tagt de één de ander weer met weer zo'n hartje. Of een foto van hun samen. Met alweer...jawel...Een hartje. En om de dag veranderen ze hun profielfoto met een duckface achter een zonnebril of een foto met de helft van hun gezicht in close up. Of alleen een oog. En dan reageert de ander met 'moooooi'. De rest van hun vriendenlijst, inclusief ondergetekende, reageert al maanden niet meer.



Seri-fucking-eus wat zijn die twee irritant. Ik wil ze blokkeren maar dan kan ik me ook niet meer ergeren




Leuk hoor vijftigers onder elkaar. Ik ken de dame die het geplaatst heeft en ik weet zeker dat ze grinnikend voor de pc zat toen ze deze meneer in onderbroek op de tijdlijn van haar vriendin plaatste. Wel een vreselijk wanstaltig plaatje zeg maar goed dezelfde persoon knutselt ook van die foto's met afschuwelijke kadertjes eromheen.
Ik vrees als ik z'n plaatje plaats om iemand te feliciteren ik toch snel een berichtje krijg met vraag of het wel goed met mij gaat
Alle reacties Link kopieren
Oh jee toen ik enkele jaren geleden 50 werd is deze oogpijn mij bespaard gebleven!
I can explain it to you, but I can't understand it for you
Alle reacties Link kopieren
Deze voormiddag in het ziekenhuis gezeten...

Ik heb net vernomen dat ik ernstig ziek ben....

Ik lijd aan anti-mythonite, dat wil zeggen dat ik geen leugenaars of profiteurs mag benaderen, noch klootzakken en zeker geen bedriegers... Als jij denkt aan dezelfde ziekte te lijden, Plaats deze aan je muur! Ik zal blij zijn om te weten wie ook aan deze ziekte lijdt!!!

"Not making a decision Is a BIIIIIIIIIIG decision"
Omg
quote:mamsvan schreef op 20 mei 2016 @ 13:10:

Deze voormiddag in het ziekenhuis gezeten...

Ik heb net vernomen dat ik ernstig ziek ben....

Ik lijd aan anti-mythonite, dat wil zeggen dat ik geen leugenaars of profiteurs mag benaderen, noch klootzakken en zeker geen bedriegers... Als jij denkt aan dezelfde ziekte te lijden, Plaats deze aan je muur! Ik zal blij zijn om te weten wie ook aan deze ziekte lijdt!!!

Ik voel me ineens ook niet zo lekker worden..
een vriendin van me deelt al haar herinneringen. Nu heeft ze vorig jaar een grote reis gemaakt met honderden foto's en die komen nu een jaar later allemaal in de herhaling zo van 'oh toen waren we hier en toen waren we daar'. Plus nog haar reguliere posts. Na 1x een herinnering plaatsen over desbetreffende vakantie snap ik ook wel dat ze het naar haar zin had een jaar geleden
Alle reacties Link kopieren
Als ik al deze verhalen lees mis ik Facebook totaal niet..maar stiekem toch wel leuk om te lezen dit
aan het typen...
Alle reacties Link kopieren
En waar ging het over ? Over kpn
"Not making a decision Is a BIIIIIIIIIIG decision"
Alle reacties Link kopieren
Ik zag net iemand die een selfie had gemaakt terwijl ze tranen met tuiten huilde, met de tekst eronder dat ze zoveel verdriet heeft
Alle reacties Link kopieren
quote:DG2015 schreef op 13 mei 2016 @ 09:45:

Een kennis deelde net de herinnering dat hij een jaar geleden op deze dag The Blues Brothers op dvd heeft gekeken Is ook een hoogtepunt
Alle reacties Link kopieren
quote:minnimouse schreef op 20 mei 2016 @ 23:41:

Ik zag net iemand die een selfie had gemaakt terwijl ze tranen met tuiten huilde, met de tekst eronder dat ze zoveel verdriet heeft



Oh meis wat is er aan de hand? Je bent een kanjer hoor. Ik ben er voor je hoor.

Alle reacties Link kopieren
.
Alle reacties Link kopieren
quote:DG2015 schreef op 13 mei 2016 @ 09:45:

Een kennis deelde net de herinnering dat hij een jaar geleden op deze dag The Blues Brothers op dvd heeft gekeken





Voor sommige mensen is dit wellicht een enorme grote stap vooruit in hun culturele ontwikkeling?
I can explain it to you, but I can't understand it for you
Alle reacties Link kopieren
quote:minnimouse schreef op 20 mei 2016 @ 23:41:

Ik zag net iemand die een selfie had gemaakt terwijl ze tranen met tuiten huilde, met de tekst eronder dat ze zoveel verdriet heeft Dubbel
aan het typen...

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven