Ergerlijke facebookberichten deel 4

11-12-2015 18:05 3001 berichten
Alle reacties Link kopieren
En hier weer verder!

I can explain it to you, but I can't understand it for you
quote:Zomer28 schreef op 14 mei 2016 @ 23:14:

Waar ik moeite mee heb is dat mensen dingen over anderen op Facebook zetten maar diegene niet persoonlijk een bericht sturen.



Voorbeeld: de vriend van een kennis op Facebook is overleden. Iemand stuurt die vriendin een openbaar bericht met "sterkte" erin. Wie zegt dat die vriendin dit wereldkundig wil maken? Zelfde bij een geboorte. Waarom op Facebook en niet even een mailtje, Appje, kaartje, telefoontje etc.?



Ik vind dat echt vervelend en als mensen dat bij mij zouden doen zou ik t er meteen afhalen.Ik vind het sowieso raar om dingen niet privé te sturen, behalve een felicitatie ofzo. Deze week postte iemand op m'n timeline of ik over een paar weken nog in X ben. Ik heb gevraagd of ie soms m'n telefoonnummer kwijt was.
Alle reacties Link kopieren
quote:Manonna schreef op 21 mei 2016 @ 01:14:

[...]





Oh meis wat is er aan de hand? Je bent een kanjer hoor. Ik ben er voor je hoor.

Alle reacties Link kopieren
Oh Java, dat vond ik ook irritant: dat sommige mensen niet 1 of 2 leuke foto's plaatsen, maar de hele filmrol van vrijwel allemaal dezelfde foto's.
Alle reacties Link kopieren
Mijn bloedeigen vriend tagt mij in tegeltjes
"Not making a decision Is a BIIIIIIIIIIG decision"
quote:mamsvan schreef op 21 mei 2016 @ 21:09:

Mijn bloedeigen vriend tagt mij in tegeltjes Uitmaken. Er zit niks anders op.
quote:mamsvan schreef op 21 mei 2016 @ 21:09:

Mijn bloedeigen vriend tagt mij in tegeltjes
Alle reacties Link kopieren
Ik kwam dit bericht net tegen in een groep en dacht meteen aan dit topic.



Vanmiddag op de Mient bij Ackerman in mijn Rolstoel helemaal tegen de stoep Stond aangereden door een idioot in een Auto zo wat uit Mijn Rolstoel werd gereden gelukkig stond hij op de rem stond anders had de Chauffeur zeker door was gereden! En had het voor mij raar afgelopen kunnen zijn.



Ik vind het gewoon fascinerend en blijf het constant weer overnieuw lezen. Ik vind het gewoon bijna knap dat iemand zulke onlogische zinnen kan maken.
Alle reacties Link kopieren
quote:Chocopinda schreef op 22 mei 2016 @ 00:03:

Ik kwam dit bericht net tegen in een groep en dacht meteen aan dit topic.



Vanmiddag op de Mient bij Ackerman in mijn Rolstoel helemaal tegen de stoep Stond aangereden door een idioot in een Auto zo wat uit Mijn Rolstoel werd gereden gelukkig stond hij op de rem stond anders had de Chauffeur zeker door was gereden! En had het voor mij raar afgelopen kunnen zijn.



Ik vind het gewoon fascinerend en blijf het constant weer overnieuw lezen. Ik vind het gewoon bijna knap dat iemand zulke onlogische zinnen kan maken.Opnieuw.
Alle reacties Link kopieren
Ik zat ook al te lezen: 'waar staat overnieuw dan zo vaak?'



Maar jij was het zelf.



Sorry, ik las verkeerd. Onlogische zinnen ja.
Les temps sont durs pour les rêveurs...
Alle reacties Link kopieren
quote:minnimouse schreef op 20 mei 2016 @ 23:41:

Ik zag net iemand die een selfie had gemaakt terwijl ze tranen met tuiten huilde, met de tekst eronder dat ze zoveel verdriet heeft Aandachtshoer
Stressed is just desserts spelled backwards
ik lus graag aardbeien

en zijn nog meer mensen die graag aardbeien lussen. Pareltje
Alle reacties Link kopieren
quote:mamsvan schreef op 21 mei 2016 @ 21:09:

Mijn bloedeigen vriend tagt mij in tegeltjes





Relatie therapie. Laatste reddingspoging
All people have the right to stupidity. But some abuse the privilege.
Alle reacties Link kopieren
op de pagina van een kennis stond:



"Vandaag ben ik naar het gay naaktstrand geweest. Erg leuk. Daar hebben we het ook gedaan. in Amsterdam kan dat niet. "



Zucht. To much information.
Alle reacties Link kopieren
quote:Autofan schreef op 22 mei 2016 @ 00:17:

[...]



Opnieuw.

Overnieuw mag volgens het groene boekje gewoon hoor.



Overnieuw is een stevig onderwerp van discussie. Sommige taalkundigen keuren het af omdat ze het woord zien als een contaminatie van ‘over’ en ‘opnieuw’. Een groeiende groep taaldeskundigen ziet geen bezwaar tegen het gebruik van ‘overnieuw’. Zelfs het Groene Boekje heeft ‘overnieuw’ opgenomen.



Bron: http://www.taaluilen.nl/taaltips/opnieuw-of-overnieuw/
verschenen in mij time line



Zet dit op je status als je iemand kent die een lul of een trut is, of misschien iemand die met twee gezichten leeft, of iemand die u vijf geboden verdient op zijn / haar smoel !! Deze idioten hebben invloed op de levens van velen. Er is nog geen bekende behandeling voor die rotzakken maar we kunnen bewust zijn dat 93% niet zal kopiëren... Plak deze, en laat zien wie die 7% is met ballen !!!
Alle reacties Link kopieren
quote:single1985 schreef op 22 mei 2016 @ 20:12:

verschenen in mij time line



Zet dit op je status als je iemand kent die een lul of een trut is, of misschien iemand die met twee gezichten leeft, of iemand die u vijf geboden verdient op zijn / haar smoel !! Deze idioten hebben invloed op de levens van velen. Er is nog geen bekende behandeling voor die rotzakken maar we kunnen bewust zijn dat 93% niet zal kopiëren... Plak deze, en laat zien wie die 7% is met ballen !!!Triest.
is het ook sta er nog al van te kijken dat er blijkbaar mensen zijn die het nodig vinden om dit te posten
quote:single1985 schreef op 22 mei 2016 @ 20:12:

verschenen in mij time line



Zet dit op je status als je iemand kent die een lul of een trut is, of misschien iemand die met twee gezichten leeft, of iemand die u vijf geboden verdient op zijn / haar smoel !! Deze idioten hebben invloed op de levens van velen. Er is nog geen bekende behandeling voor die rotzakken maar we kunnen bewust zijn dat 93% niet zal kopiëren... Plak deze, en laat zien wie die 7% is met ballen !!!





Dan is dit mss een goed antwoord, die kwam ik net tegen:

Wtf?

Please copy and paste this to your status if you're constantly being asked to copy and paste things to your status by people who copy and paste things to their statuses. Many people won't copy and paste this, but my truly sarcastic friends will copy and paste it because they're sarcastic by nature. If you don't copy and paste it, then this means you hate bacon. And if you hate bacon, the terrorists win, and a unicorn dies. Possibly puppies as well. And occasionally baby goats. But never dragons
quote:friezinnetje2014 schreef op 22 mei 2016 @ 20:52:

[...]





Dan is dit mss een goed antwoord, die kwam ik net tegen:

Wtf?

Please copy and paste this to your status if you're constantly being asked to copy and paste things to your status by people who copy and paste things to their statuses. Many people won't copy and paste this, but my truly sarcastic friends will copy and paste it because they're sarcastic by nature. If you don't copy and paste it, then this means you hate bacon. And if you hate bacon, the terrorists win, and a unicorn dies. Possibly puppies as well. And occasionally baby goats. But never dragons die ga ik er onder gooien bedankt
quote:rozekussentjes schreef op 22 mei 2016 @ 12:59:

op de pagina van een kennis stond:



"Vandaag ben ik naar het gay naaktstrand geweest. Erg leuk. Daar hebben we het ook gedaan. in Amsterdam kan dat niet. "



Zucht. To much information.



Volgens mij hebben wij echt precies dezelfde persoon in onze lijst staan

Ben jij toevallig ook degene die erop gereageerd heeft?
Ik kan dus ook echt niet tegen plaatjes van dierenleed die gedeeld worden. Een kennis had een foto gedeeld van Ricky Gervais. Voor toeristen werd een hond levend gevild

Dat zie je niet maar je ziet wel dat een man de hond in een houdgreep houdt en de ander op het punt staat om ermee te beginnen. Ik heb er al dagen nachtmerries van
Alle reacties Link kopieren
quote:Chocopinda schreef op 22 mei 2016 @ 13:33:

[...]



Overnieuw mag volgens het groene boekje gewoon hoor.



Overnieuw is een stevig onderwerp van discussie. Sommige taalkundigen keuren het af omdat ze het woord zien als een contaminatie van ‘over’ en ‘opnieuw’. Een groeiende groep taaldeskundigen ziet geen bezwaar tegen het gebruik van ‘overnieuw’. Zelfs het Groene Boekje heeft ‘overnieuw’ opgenomen.



Bron: http://www.taaluilen.nl/taaltips/opnieu ... ernieuw/Is het niet gewoon Brabants ?
De waarheid is dat iedereen zomaar wat probeert
Alle reacties Link kopieren
De moeder van een vriendinnetje van mijn dochter liket dit net op FB...



http://www.benazir.nl/huisreinigingen/



Les temps sont durs pour les rêveurs...
Alle reacties Link kopieren
Die symptomen heb ik ook elke maand dat noemen ze ongesteld zijn
Waar ik mij zo aan stoor, zijn de verhalen die je dan moet liken of delen.

Ik like en ik deel niet, maar deze week, het verhaal, als je iemand kent met kanker en je leeft mee, like en deel het.

En !@#$%%^& ik deed het, met grote tegenzin.

Ik heb een schoonzoon, twee neefjes, goede kennis, allemaal met kanker en Facebook ik voelde mij gechanteerd door degen die dit op Facebook heeft gezet.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven