Ergerlijke facebookberichten deel 4

11-12-2015 18:05 3001 berichten
Alle reacties Link kopieren
En hier weer verder!

I can explain it to you, but I can't understand it for you
Alle reacties Link kopieren
jij bent een super vrouw en mama !!
"Not making a decision Is a BIIIIIIIIIIG decision"
Alle reacties Link kopieren
quote:Starshine-2 schreef op 25 september 2016 @ 12:59:

[...]



neeeeeee, want dan mis je je dagelijkse soapmomentje. (en wij ook)Ik volg ook zo'n persoon alleen maar voor mijn sensatiezucht grietje met een knipperlichtrelatie, als het weer uit is hangt ze alle vuil was buiten en deelt veel (VEEL) van die fack jou plaatjes met teksten als 'precies!!' erbij, het volgende moment post ze een foto (of gaat ze live) van hen samen met erbij: kan me niet schelen wat iedereen zegt, ik ben blij met jou! Guilty pleasure ten top
quote:mamsvan schreef op 25 september 2016 @ 12:58:

Of ik werk !? JAZEKER !!! Ik ben familie-manager, wekker, kok, leraar, oppas, verpleger, poetsvrouw, chauffeur, klusjesman, trainer, kapper, psychologe, bodyguard, toekomst voorspeller, schouder om op te huilen, gps (want ik vind alles), en IK ben beschikbaar 24/7 en 365 dagen per jaar. Zelfs als ik ziek ben werk ik nog door.

Kopieer dit als je Mama bent, en er trots op bent ???





ik zie deze weer, Ohh vreselijk! Zag hem ook voorbij komen.
quote:Starshine-2 schreef op 25 september 2016 @ 13:00:

[...]



cool. Dat doe ik ook allemaal en werk er nog naast ook.Mijn man doet dat ook... Plus werken. Hmm...
Ik word zelf gek van die herinneringen op facebook.



Newsflash: NOBODY CARES!!!1
quote:Starshine-2 schreef op 25 september 2016 @ 12:59:

[...]