Ergerlijke facebookberichten deel 4

11-12-2015 18:05 3001 berichten
Alle reacties Link kopieren
En hier weer verder!

I can explain it to you, but I can't understand it for you
Alle reacties Link kopieren
jij bent een super vrouw en mama !!
"Not making a decision Is a BIIIIIIIIIIG decision"
Alle reacties Link kopieren
quote:Starshine-2 schreef op 25 september 2016 @ 12:59:

[...]



neeeeeee, want dan mis je je dagelijkse soapmomentje. (en wij ook)Ik volg ook zo'n persoon alleen maar voor mijn sensatiezucht grietje met een knipperlichtrelatie, als het weer uit is hangt ze alle vuil was buiten en deelt veel (VEEL) van die fack jou plaatjes met teksten als 'precies!!' erbij, het volgende moment post ze een foto (of gaat ze live) van hen samen met erbij: kan me niet schelen wat iedereen zegt, ik ben blij met jou! Guilty pleasure ten top
quote:mamsvan schreef op 25 september 2016 @ 12:58:

Of ik werk !? JAZEKER !!! Ik ben familie-manager, wekker, kok, leraar, oppas, verpleger, poetsvrouw, chauffeur, klusjesman, trainer, kapper, psychologe, bodyguard, toekomst voorspeller, schouder om op te huilen, gps (want ik vind alles), en IK ben beschikbaar 24/7 en 365 dagen per jaar. Zelfs als ik ziek ben werk ik nog door.

Kopieer dit als je Mama bent, en er trots op bent ???





ik zie deze weer, Ohh vreselijk! Zag hem ook voorbij komen.
quote:Starshine-2 schreef op 25 september 2016 @ 13:00:

[...]



cool. Dat doe ik ook allemaal en werk er nog naast ook.Mijn man doet dat ook... Plus werken. Hmm...
Ik word zelf gek van die herinneringen op facebook.



Newsflash: NOBODY CARES!!!1
quote:Starshine-2 schreef op 25 september 2016 @ 12:59:

[...]



neeeeeee, want dan mis je je dagelijkse soapmomentje. (en wij ook)Ik heb ze er allemaal uitgekickt, die dramaqueens. Ik hoor er meteen zo'n verongelijkte janktoon bij en ik wil mijn social media graag schoon houden van chronische drammers, jankers, PVV-ers en andere "slachtoffers". Mijn dagelijkse soapmomentje haal ik hier wel in deze rubriek ;)
quote:cumulus schreef op 25 september 2016 @ 13:42:

[...]





Ik heb ze er allemaal uitgekickt, die dramaqueens. Ik hoor er meteen zo'n verongelijkte janktoon bij en ik wil mijn social media graag schoon houden van chronische drammers, jankers, PVV-ers en andere "slachtoffers". Mijn dagelijkse soapmomentje haal ik hier wel in deze rubriek ;)Oh ja sinds de vluchtelingencrisis heb ik ook een aantal mensen van mijn facebook gegooid.
Alle reacties Link kopieren
quote:Maleficent schreef op 25 september 2016 @ 12:14:

Ik ben ook altijd te laat maar heb geen R in mijn naam. En nu? Stiekem heet je anders, denk ik? En anders is er nu wel een R in de maand.
Later is nu
Alle reacties Link kopieren
quote:Starshine-2 schreef op 25 september 2016 @ 13:00:

[...]



cool. Dat doe ik ook allemaal en werk er nog naast ook.



Ik niet hoor, ik heb de helft uitbesteed. Ben me daar gek.

Ik ben gewoon supermama, zonder dat ik de hele dag in en om het huis aan het werk ben. Kom nou, ik moet nog tijd overhouden voor het forum toch?



Ohja, en ik werk, dus ik heb een goede smoes om uit te besteden
Later is nu
quote:Dreamer schreef op 25 september 2016 @ 14:02:

[...]





Ik niet hoor, ik heb de helft uitbesteed. Ben me daar gek.

Ik ben gewoon supermama, zonder dat ik de hele dag in en om het huis aan het werk ben. Kom nou, ik moet nog tijd overhouden voor het forum toch?



Ohja, en ik werk, dus ik heb een goede smoes om uit te besteden

Ja okay. Ik overdrijf.

Even kijken:

Of ik werk !? JAZEKER !!! Ik ben familie-manager, wekker, kok, leraar, oppas, verpleger, poetsvrouw, chauffeur, klusjesman, trainer, kapper, psychologe, bodyguard, toekomst voorspeller, schouder om op te huilen, gps (want ik vind alles), en IK ben beschikbaar 24/7 en 365 dagen per jaar. Zelfs als ik ziek ben werk ik nog door.

Kopieer dit als je Mama bent, en er trots op bent ???



Leraar heb ik inderdaad uitbesteed, oppas niet, maar ik doe zelf ook niet aan oppassen. Klusjesman, nou neuh. De trainer zit op de voetbalclub, kapper ben ik ook niet. Bodyguard???



Okay, ik geef toe, ik heb het lijstje niet eens doorgenomen.

Wat een onzin staat er op zeg.
Alle reacties Link kopieren
Beste leden Let eens op je eigen.

Dan iemand maar te verbeteren met spelfouten......

Laat een ieder in zijn waarde enz.....

BVD Beheer....
*zit op handen*
mijn schoonzusje is die Fack jou plaatjes aan het delen en mijn moeder vind ze leuk
Alle reacties Link kopieren
quote:Starshine-2 schreef op 25 september 2016 @ 14:11:

[...]



Ja okay. Ik overdrijf.

Even kijken:

Of ik werk !? JAZEKER !!! Ik ben familie-manager, wekker, kok, leraar, oppas, verpleger, poetsvrouw, chauffeur, klusjesman, trainer, kapper, psychologe, bodyguard, toekomst voorspeller, schouder om op te huilen, gps (want ik vind alles), en IK ben beschikbaar 24/7 en 365 dagen per jaar. Zelfs als ik ziek ben werk ik nog door.

Kopieer dit als je Mama bent, en er trots op bent ???





Leraar heb ik inderdaad uitbesteed, oppas niet, maar ik doe zelf ook niet aan oppassen. Klusjesman, nou neuh. De trainer zit op de voetbalclub, kapper ben ik ook niet. Bodyguard???



Okay, ik geef toe, ik heb het lijstje niet eens doorgenomen.

Wat een onzin staat er op zeg.



Ik ben alleen kok en wasvrouw

Oh..en klusjesvrouw en die schouder heb ik ook ter beschikking.



Ja, verschrikkelijk he
Later is nu
Poetsvrouw tot mijn grote verdriet en chauffeur.

En verder vooral cliëntbegeleider.
Alle reacties Link kopieren
Ik vind het vooral een huilietekst, waarmee men zich dan op de schouder slaat. "Kijk mij eens veel doen en trots zijn"..
Later is nu
Ja. Huisvrouw is heus wel een baan hooorwwww.
Alle reacties Link kopieren
Mensen die iedere ochtend zeggen: Goedemorgen allemaal. Fijne dag. En iedere avond: Welterusten allemaal. En dan met een of ander plaatje erbij.
Alle reacties Link kopieren
quote:single1985 schreef op 25 september 2016 @ 19:31:

mijn schoonzusje is die Fack jou plaatjes aan het delen en mijn moeder vind ze leuk Mijn schoonvader begrijpt niet helemaal dat wanneer hij publiekelijke plaatjes liked, zijn vrienden dat in hun newsfeed krijgen. En liked regelmatig die schmutzige teksten van Pikante, iets over vrouwen en hun ochtend adem als ze veel pijpen.. leuk voor zijn kinderen en vrouw die ook op Facebook zitten
Alle reacties Link kopieren
He was in a horrible house fire ???????? but got rescued by his neighbor ???? Don't Scroll Without Typing Amen ????



Met daaronder een gruwelijke foto van een verbrand babietje.
Alle reacties Link kopieren
He was in a horrible house fire ???????? but got rescued by his neighbor ???? Don't Scroll Without Typing Amen ????



Met daaronder een gruwelijke foto van een verbrand babietje.
anoniem_305727 wijzigde dit bericht op 26-09-2016 01:02
Reden: Sorry dubbel
% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
Die linkjes naar zo'n site vol met pop-ups en teksten die ongeveer zo gaan;



Zij zag Een Zak Bewegen En Stopte

Wat Er Toen Gebeurde Was Ongelooflijk



In De Zak Bleek Namelijk Een Levende Puppies te Zitten Die Eerder Waren Gedumpt



De Kittens Likte Haar Gezicht Toen Zij De Doos Opende

Een 31 jarige Automobilist Uit Verweggistan Wist Niet Wat Zij Overkwam Toen Ze Naar Zijn Werk Reed



En dan komt daaronder een plaatje van een verlopen mevrouw met allemaal mascara op haar wangen en een halvergane junk in een badkuip en dat zijn dan McDonalds en Burgerking Medewerkers uit de buurt die $399.678 hebben gewonnen en toen gebeurde er ook iets ONGELOOFLIJKS!
Alle reacties Link kopieren
Laat maar...
quote:KataTonDemonaEaytoy schreef op 26 september 2016 @ 07:00:

Die linkjes naar zo'n site vol met pop-ups en teksten die ongeveer zo gaan;



Zij zag Een Zak Bewegen En Stopte

Wat Er Toen Gebeurde Was Ongelooflijk



In De Zak Bleek Namelijk Een Levende Puppies te Zitten Die Eerder Waren Gedumpt



De Kittens Likte Haar Gezicht Toen Zij De Doos Opende

Een 31 jarige Automobilist Uit Verweggistan Wist Niet Wat Zij Overkwam Toen Ze Naar Zijn Werk Reed



En dan komt daaronder een plaatje van een verlopen mevrouw met allemaal mascara op haar wangen en een halvergane junk in een badkuip en dat zijn dan McDonalds en Burgerking Medewerkers uit de buurt die $399.678 hebben gewonnen en toen gebeurde er ook iets ONGELOOFLIJKS!Die pop ups beweerden dat er in mijn stad en ook een burger king zat ja.
quote:ringaroundtherosie schreef op 25 september 2016 @ 23:01:

[...]



Mijn schoonvader begrijpt niet helemaal dat wanneer hij publiekelijke plaatjes liked, zijn vrienden dat in hun newsfeed krijgen. En liked regelmatig die schmutzige teksten van Pikante, iets over vrouwen en hun ochtend adem als ze veel pijpen.. leuk voor zijn kinderen en vrouw die ook op Facebook zitten

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven