Ergerlijke facebookberichten deel 5

08-11-2016 20:08 3008 berichten
Alle reacties Link kopieren
Dit lijkt mij een mooie voor vandaag....



I can explain it to you, but I can't understand it for you
Hier vandaag iemand geblokkeerd die helemaal uit zijn plaat ging in een status update, iedereen uitmaakte voor rotte vis en ook nog begon te klagen dat hij altijd te weinig likes krijgt.



Dat soort zelfmedelijden heb ik echt geen zin in.



Wat een figuren heb je er toch bij.
Alle reacties Link kopieren
"Bedankt dat je de moeite hebt genomen om inhoud te rapporteren waarvan jij denkt dat deze in strijd is met de richtlijnen voor de community. Rapporten zoals het jouwe zorgen ervoor dat Facebook een veilige en prettige omgeving blijft. We hebben het bericht gecontroleerd dat je hebt gerapporteerd vanwege vanwege de promotie van gewelddadige beelden en hebben vastgesteld dat het niet in strijd is met onze richtlijnen voor de community.

Laat het ons weten als je iets anders ziet waarover je je zorgen maakt. We willen dat Facebook veilig en prettig blijft voor iedereen."



dit bericht kreeg ik dus van Facebook. Ik had een berichtje op mijn tijdlijn gekregen, van een clubje Wilders-aanhangers, waarin beweerd wordt dat het belachelijk is dat Sylvana Simons beveiliging krijgt. In alle reakties daarop werd er echt afschuwelijk gereageerd, ik wil dat soort onzin gewoon helemaal niet zien, dus ik denk ik rapporteer het even. Fout gedacht dus...
Ik heb berichten gerapporteerd van een aantal medelanders die blank tegenwoordig wit noemen, waarin afgekeurd werd dat Wilders beveiliging heeft, en die werden gevolgd door de meest vreselijke ziekten en doodswensen zoals kop af hakken , richting Wilders en PVV stemmers.



Maar helaas ook die zijn niet in strijd net de richtlijnen van facebook :(
Je kan zelfs iemand met de dood bedreigen op Facebook. 1 keer mee gemaakt vriend werd door een totaal onbekende openbaar naam toenaam woonplaats alles genoemd en werd vervolgens dood gewenst. Gerapporteerd maar hun zagen het probleem niet.
Alle reacties Link kopieren
Mijn ervaring is dat vrijwel niets in strijd is met de richtlijnen van Facebook, tenzij een enorme groep mensen rapporteert. Dan worden zij teveel lastig gevallen en moeten ze er wel iets mee doen.
"I'm gonna see if you know the words to this song. If you don't you better ask somebody!"
Alle reacties Link kopieren
quote:single1985 schreef op 24 november 2016 @ 17:50:

Je kan zelfs iemand met de dood bedreigen op Facebook. 1 keer mee gemaakt vriend werd door een totaal onbekende openbaar naam toenaam woonplaats alles genoemd en werd vervolgens dood gewenst. Gerapporteerd maar hun zagen het probleem niet.Blote vrouwentepel erbij.. en wég is het .. bizar
Later is nu
quote:hamaika schreef op 24 november 2016 @ 13:30:

Hier vandaag iemand geblokkeerd die helemaal uit zijn plaat ging in een status update, iedereen uitmaakte voor rotte vis en ook nog begon te klagen dat hij altijd te weinig likes krijgt.



Dat soort zelfmedelijden heb ik echt geen zin in.



Wat een figuren heb je er toch bij.



Je kunt dat duimpje naar beneden er onder plakken als reactie?!









Of nog beter:

quote:Dreamer schreef op 24 november 2016 @ 18:31:

[...]





Blote vrouwentepel erbij.. en wég is het .. bizar Toch triest dat het zou moet, je zou er het liefst een bloot plaatje onder plakken dan reageren ze wel anders niet
quote:friezinnetje2014 schreef op 24 november 2016 @ 18:06:

[afbeelding]Wow




Teksten voor jou wat een site zeg..







Alle reacties Link kopieren




Twee woorden en de letter T die heeft ze ook over.



Het nichtje van een van mijn facebook vriendinnen is kapster haar stylist en heeft daar blijkbaar haar hele identiteit aan opgehangen..















enz enz enz Nu wil ik ook een plaatje over mijn beroep maar helaas..
Difficulty is inevitable, drama is a choice.
quote:-Puss-in-Bootz- schreef op 24 november 2016 @ 19:26:

[...]





Je kunt dat duimpje naar beneden er onder plakken als reactie?!



[afbeelding]





Of nog beter:

[afbeelding]Hahahahahaha hij is leuk!!!!!!!!!! Vooral die onderste hahahaha. Bijna jammer dat ik hem inmiddels geblokkeerd heb!
Vraagje aan m'n facebookies.................



Ik ben toch zeker geen klein kind om op deze manier te worden aangesproken
quote:single1985 schreef op 26 november 2016 @ 06:43:

Vraagje aan m'n facebookies.................



Ik ben toch zeker geen klein kind om op deze manier te worden aangesproken Goedemorgen lief facebookie van me
quote:YellowDiamond schreef op 26 november 2016 @ 06:52:

[...]



Goedemorgen lief facebookie van me
OMG facebookies
Ik heb ook zo iemand die elke dag begint met Goedemorgen facebookies.
Het kerstseizoen is pas echt begonnen als dit op fb verschijnt:

Alle reacties Link kopieren
"Altijd zo irritant he?! Er zijn voor mensen wanneer ze het nodig hebben. Ze vragen je om hulp en je doet het zonder bij na te denken.. maar wanneer jij hulp nodig heb? Vergeet het dan maar.. dan zijn ze nergens te bekennen.. #socalledfriendship"



Deze vrouw heeft een vrij zwaar leven, naar eigen zeggen haha.
Alle reacties Link kopieren




Die 97% intrigeert me, ik wil heel graag weten hoe men aan exact dat getal komt.







Stel je wordt 85 (redelijk gemiddelde levensverwachting) dan draag je pak hem beet de eerste 10 jaar geen make-up dus 75 jaar wel. 75*12 maanden in een jaar= 900 maanden. 100.000/900= 111 euro per maand aan make-up gemiddeld. Een getal berekend door dezelfde mensen die onderzoek gedaan hebben naar het percentage mensen dat plaatjes over akelige zaken deelt zeker..
Difficulty is inevitable, drama is a choice.
Alle reacties Link kopieren
Lieve vivatjes speciaal voor jullie.



Difficulty is inevitable, drama is a choice.
Die laatste
OMg MwTheelepel hahahahahaha

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven