Ergerlijke facebookberichten deel 5

08-11-2016 20:08 3008 berichten
Alle reacties Link kopieren
Dit lijkt mij een mooie voor vandaag....



I can explain it to you, but I can't understand it for you
Alle reacties Link kopieren
ik zie "Beppie" is geen "Beppie" zonder? (en dan moet je er iets leuks en liefs onder zetten) ook veel voorbij komen de laatste tijd (nu kan Beppie uiteraard ook iemand anders zijn ;) )
Alle reacties Link kopieren
quote:Tijdspaarder schreef op 27 november 2016 @ 00:18:

Ik kwam er laatst een tegen, ze had dr vriend getagd. 'ik hou er niet van als me gezegd wordt wat ik moet doen, behalve als ik naakt ben'.

Ik kroop haast onder tafel van plaatsvervangende schaamte!Ik vind 'm geweldig.
Alle reacties Link kopieren
quote:single1985 schreef op 27 november 2016 @ 15:22:

[...]





Ik zou het gewoon eens doen bij een paar even de werkgever op de hoogte brengenDa's een k*tstreek! Ook al is 't niet tof wat ze doen, zoiets kan toch niet.
Je mag er van vinden wat je vind maar er zijn er genoeg die ook daad werkelijk z`n werkgever inlichten heb genoeg voorbeelden in mijn omgeving. Vaak blijft het bij een waarschuwing van de werkgever.
quote:YellowDiamond schreef op 29 november 2016 @ 08:58:

Ik zag het ook al een aantal keren voorbij komen..

Ik plak deze link onder dergelijke berichten:



https://www.facebook.com/Hoaxmelding/ph ... &theaterIk heb je link gebruik kom het spel nu iets te vaak tegen ben erg benieuwd naar de reacties. Kwam hem nu weer in de cadeau versie tegen
quote:Kootsies schreef op 01 december 2016 @ 14:30:

[...]





Da's een k*tstreek! Ook al is 't niet tof wat ze doen, zoiets kan toch niet.En als het nou de docent maatschappijleer van jouw kinderen is die dat normaal vindt?
Alle reacties Link kopieren
Ik kom een anti vaccinatie bericht tegen met wetenschappelijk bewijs! Dus ik toch maar eens gelezen en ook de bronnen met dit "bewijs" aangeklikt. Meeste hebben niets met het rvp te maken oa een artikel over griepvaccins bij mensen met hiv en zo gaan al die bronnen maar vaag over vaccinatie de meeste over vaccins die niet in het rvp zitten.







Met daaronder een reactie van een van de vriendinnen van de persoon die dit plaatste dat ze haar gemist had bij de mozaïek club. Ik vind het wel een plaatje voor iemand die bij een mozaïek club zit, om een of andere reden.
Difficulty is inevitable, drama is a choice.
Alle reacties Link kopieren




Het bericht is van 3 februari.. Maar dit plaatje stuurt 7% door, volgens mij is dat vooruitgang. Hoe krijg je het voor elkaar in deze tijd nog een plaatje te maken van zo een lage kwaliteit?
Difficulty is inevitable, drama is a choice.
Sef-quotes? Mijn pijn doen??????



Gottegottegot......
Ik krijg geloof ik braakneigingen van al die teksten plaatjes van mensen die het jaar willen gaan afsluiten, mensen bedanken voor hun vriendschap en dit willen voortzetten in 2017, mensen die vinden dat we stil moeten staan bij het feit dat niet ieder kind bezoek krijgt van sinterklaas (maar zelf geen cadeau donatie doen aan alle vele initiatieven om ook die kinderen een leuke sinterklaas te bezorgen), mensen die vinden dat kerst niet voor iedereen zo geweldig is en zo kan ik geloof ik nog wel even door gaan.



Gelukkig zie ik ook nog wel vrolijke berichten langs komen
Alle reacties Link kopieren
Mogen dagelijkse ergernissen ook?





Op Facebook is het rustig..

Zwangersaurus zit al 2 dagen in ziekenhuis met een ballon wachten op kind



Wel had ik gister iemand die vroeg of alle mensen die haar langer dan 12 jaar kennen willen reageren en iets liefs zeggen want dat is echt gemeend... Of is het gemeent ?
"Not making a decision Is a BIIIIIIIIIIG decision"




Er kwamen vooral reacties van mannen als 'nou zeuren en klagen' hahaha vond die dame niet leuk
Alle reacties Link kopieren
quote:single1985 schreef op 01 december 2016 @ 16:05:

[...]





Ik heb je link gebruik kom het spel nu iets te vaak tegen ben erg benieuwd naar de reacties. Kwam hem nu weer in de cadeau versie tegen

Ik heb die link ook gebruikt, hij is weggehaald. Toen heb ik maar een korte uitleg gegeven. Ook weggehaald. Toen heb ik gereageerd met "verstandig" op iemand die zei niet mee te doen, met een reden waarom ik dat vond. Kreeg ik wel commentaar dat ik me er niet mee moest bemoeien dat de mensen dat zelf moesten beslissen. Heb ik weer geantwoord dat mensen dan ook de andere kant van de medaille moesten kennen. De plaatster van het originele bericht is niet blij met me, na mijn berichten hebben er al een paar afgehaakt, geen idee of het aan mij lag. Ik ken die persoon alleen van een spelletje dat ik speel, dus vraag me af waarom ik nog niet ontvriend ben en of dat nog gaat gebeuren.

Eigenlijk ben ik gemeen genoeg om van dit soort "discussies"te genieten

En de plaatser van het bericht liked iedereen (behalve mij) ook als ze zeggen niet mee te doen, vind ik wel grappig
nlies wijzigde dit bericht op 02-12-2016 13:46
Reden: nog meer
% gewijzigd
De waarheid is dat iedereen zomaar wat probeert
Bij mij kwam juist de tegenovergestelde reactie. De plaatser dacht dat het een onschuldig spelletje was omdat zij het ook weer van vriendinnen had. Zij zag niet in dat het een piramide spel was maar zij had haar 6 mensen verzameld en vond het verder wel best.

Maar daarna kwamen er nog reacties waarin mensen mij bedankte voor de info ze hadden al hun twijfels en vielen openlijk de persoon aan die de oproep plaatste.

Was een leuke discussie om te lezen
quote:single1985 schreef op 02 december 2016 @ 14:44:

Bij mij kwam juist de tegenovergestelde reactie. De plaatser dacht dat het een onschuldig spelletje was omdat zij het ook weer van vriendinnen had. Zij zag niet in dat het een piramide spel was maar zij had haar 6 mensen verzameld en vond het verder wel best.

Maar daarna kwamen er nog reacties waarin mensen mij bedankte voor de info ze hadden al hun twijfels en vielen openlijk de persoon aan die de oproep plaatste.

Was een leuke discussie om te lezen Yep zo'n reactie kreeg ik ook van iemand.. Nee hoor het is echt geen hoax hoor het cadeautje wat ik verstuurd heb is echt aangekomen..
Alle reacties Link kopieren
Ik heb gezegd dat ik hoop foto's te zien van de cadeautjes die ontvangen zijn, maar ben bang dat dat niet gaat gebeuren
De waarheid is dat iedereen zomaar wat probeert
Ik heb er om gevraagd om foto's er van maar nog geen 1 gehad. Nu net weer die oproep tegen. Gelijk maar de link er onder geplaatst ben benieuwd.
Alle reacties Link kopieren
Net dus een foto gehad, heb ze netjes gefeliciteerd ermee (maar wel meteen gevraagd of ze in de top van de piramide zat) en dan krijg je voor die 10 euro een hoop zooi
De waarheid is dat iedereen zomaar wat probeert
Ik krijg geen foto wel een hoop mensen nu over mij heen dat ik een spelbreker ben door die link te plakken vanmiddag.
Alle reacties Link kopieren
ik heb spijt van die foto, nu gaan mensen echt geloven dat het werkt
De waarheid is dat iedereen zomaar wat probeert
Mensen geloven wat ze willen geloven als ze goed nadenken snappen ze ook wel dat 1 foto niks zegt.



ik ben inmiddels geblokkeerd door de eerste mensen die slachtoffers zoeken
quote:single1985 schreef op 02 december 2016 @ 19:18:

Ik krijg geen foto wel een hoop mensen nu over mij heen dat ik een spelbreker ben door die link te plakken vanmiddag.

Ja joh partypooper, killjoy, niksgunner



Sommige mensen willen blijkbaar gewoon bedrogen worden.
Er zijn mensen die vragen er gewoon om



Je ben nog netjes starshine voor mij op facebook zijn ze minder lief voor mij
Alle reacties Link kopieren
Deze post, elk jaar opnieuw:

Ach, het zal wel goedbedoeld zijn, maar ik vraag me toch altijd af: is het niet nuttiger om er gewoon voor te zorgen dat bepaalde mensen een uitnodiging hebben in plaats van dit te posten en je daardoor een mens te voelen dat deugt?



Enkele gedachten voor deze tijd van feestdagen in december. Het is belangrijk om je te realiseren dat niet iedereen uitkijkt naar de feestdagen. Sommige mensen worden niet omringd door prachtige grote gezinnen. Sommigen van ons hebben verdriet en problemen tijdens deze periode en ervaren grote droefheid als zij denken aan de geliefden die nu niet bij hen kunnen zijn. Voor velen is het hun eerste feestdagen zonder een bepaalde geliefde en vele anderen verloren dierbaren tijdens deze periode. En veel mensen hebben niemand om deze tijd mee door te brengen en worden overmand door eenzaamheid. We hebben nu allemaal zorgzame, liefdevolle gedachten nodig. Mag ik mijn vrienden, waar je ook bent, vragen om deze status te plaatsen als een teken van steun aan allen met gezinsproblemen, met strijd om de gezondheid, met problemen met werk of andere zorgen, om hen zo te laten weten dat iemand daar om geeft.

Ik hoop dit op de tijdlijn van al mijn vrienden te zien voor die morele steun. Xxx

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven