Ergerlijke facebookberichten deel 5

08-11-2016 20:08 3008 berichten
Alle reacties Link kopieren
Dit lijkt mij een mooie voor vandaag....



I can explain it to you, but I can't understand it for you
Alle reacties Link kopieren
Die 97% blijft me intrigeren hoor vooral omdat het in zowat elke tekst terugkomt.



Die paneermeel, wat een topper zeg, doet ze mee aan het volgende seizoen masterchef? Want dit klinkt als een winnaar.







O hell alsof goedemorgen en slaap lekker plaatjes nog niet genoeg waren moet een van mijn "vrienden" iedereen nu ook een fijne lunch toewensen..
Difficulty is inevitable, drama is a choice.
Alle reacties Link kopieren
The paneermeelsaga continues: er wordt een recept gevraagd
Alle reacties Link kopieren
ze zijn zeker van België?
Difficulty is inevitable, drama is a choice.
Alle reacties Link kopieren
"I'm gonna see if you know the words to this song. If you don't you better ask somebody!"
Alle reacties Link kopieren
quote:MwTheelepel schreef op 10 januari 2017 @ 12:01:

ze zijn zeker van België? Je zou het zo denken hé, begrijp je nu waarom we zo niet-patriottisch zijn
quote:MonicaG schreef op 10 januari 2017 @ 11:56:

The paneermeelsaga continues: er wordt een recept gevraagd

Ja joh, je moet toch weten of je witbrood moet gebruiken of volkoren, kruiden erbij misschien, hoe lang moet het brood roosteren.

Mensen onderschatten dit.
Alle reacties Link kopieren




En dan de tekst erbij: Er is er een jarig hoera hoera dat kan je wel zien dat ben ik ik ik ik!!!!! Hahaha pastaaaaaaaaaaaa
"I'm gonna see if you know the words to this song. If you don't you better ask somebody!"
Alle reacties Link kopieren
Heb er nu 1 die van plan is om iedere dag een positief ding te plaatsen

We zitten pas aan dag 10 en de sauna (is bijna een minivakantie) en het bed zijn al langsgekomen.
De waarheid is dat iedereen zomaar wat probeert
Alle reacties Link kopieren
quote:MwTheelepel schreef op 05 januari 2017 @ 08:37:

Het idee alleen al dat mijn schoonmoeder een vriendin via facebook gaat uitschelden. Ik zou erin blijven

[img]https://media.giphy.com/media/l3vQYuuvX ... source.gif[/img]Nou ja, toch wel fijn dat die schoonmoeder haar verdedigde, dan zit het relatiegewijs vast wel goed.
Als klagen telde als werk, dan had mijn ex zich ook moeiteloos een Mercedes kunnen veroorloven.
Alle reacties Link kopieren
#ikergermijdoodaandieenepersoondiehetnodigvindtomvolledigezinnennaeenhashtagteplaatsenmaarhetnuthelemaalnietkentvaneenhashtag



#ikwilzenietverwijderenwantsomszijnhaardommestatussenzeerentertainend
quote:vivamien schreef op 07 januari 2017 @ 14:35:

[...]



Hé, die is leuk voor dat topic over die collega die steeds scheten laat.Dat topic ken ik (helaas )niet, maar zo te horen past die er perfect in.
En wederom een pareltje op mijn tijdlijn.



Ik zou eronder zetten: Bron?
Alle reacties Link kopieren




Met duizenden like's ook he en nog meer die hem delen. Mensen weten duidelijk niet wat de woorden normen en waarden betekenen.. Maar ze hebben wel weer even op facebook kunnen laten zien hoe stom ze zijn wat een fijne mensen ze toch zijn. Hoe kom je in deze tijd eigenlijk nog aan kwalitatief zulke slechte plaatjes, als ik een euro voor elke pixel in dit plaatje kreeg had ik nu 3 euro..
Difficulty is inevitable, drama is a choice.
Alle reacties Link kopieren
quote:_Gayl_ schreef op 11 januari 2017 @ 11:51:

[...]





Dat topic ken ik (helaas )niet, maar zo te horen past die er perfect in. Ik weet niet of je mag linken, maar onder Overig: Collega laat bewust scheten.
I can explain it to you, but I can't understand it for you
Alle reacties Link kopieren
There is no such thing as teveel #food :D Vanavond lekker losgaan in m'n eentje met Netflix & net naar de pomp geweest voor nog 3 buckets Ben&Jerry's want #whynot?



Even ter informatie: dit gaat om een 31-jarige vrouw.
Alle reacties Link kopieren
quote:Starshine-2 schreef op 11 januari 2017 @ 13:22:

Ik zou eronder zetten: Bron?Nah, klopt ergens wel, er wordt inderdaad wel servies met goud gerepareerd. Als kunstvorm. Zeker niet voor dagelijks gebruik ????
quote:Dibididoeba schreef op 11 januari 2017 @ 17:33:

[...]



Nah, klopt ergens wel, er wordt inderdaad wel servies met goud gerepareerd. Als kunstvorm. Zeker niet voor dagelijks gebruik ????Ja ik heb erop gegoogled en het bestaat.

http://www.paradijsvogels ... i-prachtige-imperfecties/

Maar het is niet iets dat Japanner met zijn blokkerservies doet.
Alle reacties Link kopieren
quote:Starshine-2 schreef op 11 januari 2017 @ 17:43:

[...]



Ja ik heb erop gegoogled en het bestaat.

http://www.paradijsvogels ... i-prachtige-imperfecties/

Maar het is niet iets dat Japanner met zijn blokkerservies doet.Nou ja, je moet ergens op besparen om dat goud te kunnen besparen.
Als klagen telde als werk, dan had mijn ex zich ook moeiteloos een Mercedes kunnen veroorloven.
Alle reacties Link kopieren
quote:Starshine-2 schreef op 10 januari 2017 @ 12:45:

[...]



Ja joh, je moet toch weten of je witbrood moet gebruiken of volkoren, kruiden erbij misschien, hoe lang moet het brood roosteren.

Mensen onderschatten dit.Nou ja... volgens mij maak je dat van beschuit
Alle reacties Link kopieren
quote:vivamien schreef op 12 januari 2017 @ 10:47:

[...]

Nou ja... volgens mij maak je dat van beschuit Zie je nu wordt het alweer lastig. Mijn moeder maakte het van oud brood dat ze op de verwarming had gelegd, dus het was ongeroosterd...
Als klagen telde als werk, dan had mijn ex zich ook moeiteloos een Mercedes kunnen veroorloven.
quote:vivamien schreef op 12 januari 2017 @ 10:47:

[...]



Nou ja... volgens mij maak je dat van beschuit

Kan, hoeft niet.

Beschuit is nog makkelijker,alleen verkruimelen.

Maar het kan ook van oud/geroosterd brood.
Alle reacties Link kopieren
quote:Starshine-2 schreef op 12 januari 2017 @ 12:17:

[...]



Kan, hoeft niet.

Beschuit is nog makkelijker,alleen verkruimelen.

Maar het kan ook van oud/geroosterd brood.Dat snap ik, daarom ook dat
Alle reacties Link kopieren
quote:vivamien schreef op 12 januari 2017 @ 12:18:

[...]

Dat snap ik, daarom ook dat Jullie maken het mij wel zo heul moeilijk. Ik koop gewoon een pakje.
Als klagen telde als werk, dan had mijn ex zich ook moeiteloos een Mercedes kunnen veroorloven.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven