Ergerlijke facebookberichten deel 5

08-11-2016 20:08 3008 berichten
Alle reacties Link kopieren
Dit lijkt mij een mooie voor vandaag....



I can explain it to you, but I can't understand it for you
Alle reacties Link kopieren
quote:dianaf schreef op 12 januari 2017 @ 12:28:

[...]



Jullie maken het mij wel zo heul moeilijk. Ik koop gewoon een pakje. Ik ook, en ik zoek me altijd rot om die pakjes te vinden. Er zijn tijden dat ik het niet gebruik, en dan ineens is het op, en hebben ze de winkel anders ingedeeld (misschien moet dit bij winkelergernissen)
De waarheid is dat iedereen zomaar wat probeert
Alle reacties Link kopieren
Eens in de zoveel tijd gooi ik zo'n pakje weg 'want ik gebruik het toch nooit'.



Twee dagen later wil ik dan iets maken waarbij ik dat nodig heb 'ik heb nog wel zo'n pakje staan, hoef het niet te kopen' en kom er dan uiteraard na sluitingstijd en wanneer ik geen brood/beschuit in huis heb achter dat ik het niet meer heb
Alle reacties Link kopieren
Kennis van mij post deze nog maar eens:



Even een oude post afstoffen..

Wie doet er mee?

De eerste vijf mensen die op deze status reageren, krijgen van mij, ergens in de loop van dit jaar, een willekeurig presentje: mogelijk gebakken lekkers, een welgemeend persoonlijk briefje, een creatief hebbedingetje. Zonder enige waarschuwing en wanneer ik er zin in heb. Het addertje? Dezelfde vijf mensen moeten ditzelfde aanbod op hun tijdlijn plaatsen. Positieve energie rond laten vloeien, daar worden we allemaal warmer van vanbinnen!



Een week geleden gepost en er hebben twee mensen gereageerd, waarvan er een niet eens de moeite heeft genomen om hem op zijn eigen tijdlijn te plaatsen.
"I'm gonna see if you know the words to this song. If you don't you better ask somebody!"
Alle reacties Link kopieren




Ik wilde graag even een post delen waar ik me helemaal in kan vinden, dat gebeurd niet vaak dus moet ik het even ergens kwijt.
Difficulty is inevitable, drama is a choice.
Alle reacties Link kopieren
Ken je dat? Een schat van een kleinzoon/dochter hebben?

Ik zit dus echt op mijn handen om niet te schrijven

Nee de ene is te gast bij justitie en de ander heb ik al jaren niks meer van gehoord
De waarheid is dat iedereen zomaar wat probeert
quote:PeppermintPatty schreef op 11 januari 2017 @ 10:53:

#ikergermijdoodaandieenepersoondiehetnodigvindtomvolledigezinnennaeenhashtagteplaatsenmaarhetnuthelemaalnietkentvaneenhashtag



#ikwilzenietverwijderenwantsomszijnhaardommestatussenzeerentertainend

Oh lord, ja ik heb er ook zo een tussen. Het is inderdaad dat ik af en toe mijn thee uitproest maar wat die nou weer kan plaatsen over haar kind...



#lekkerklussenaandebabykamerwantdiemoeteenkeeraf #kindhelptmeeophaareigenmanier #enstrakslekkerkoekjesbakken

Alle reacties Link kopieren
Waarom vrouwen huilen.

Heeft er iemand een teiltje?



Puke
Alle reacties Link kopieren
*triiiing triiing* de jaren 50 belde, ze willen hun ideeën terug..
Difficulty is inevitable, drama is a choice.
Alle reacties Link kopieren
quote:Hamzter schreef op 13 januari 2017 @ 13:09:

Waarom vrouwen huilen.

Heeft er iemand een teiltje?



Puke







Waarom ik huil? Nou, omdat ik een vrouw ben, natuurlijk
Later is nu
Iemand post voor de zoveelste keer wat ze eet en dat ze zo gezond bezig is Niemand reageert meer en nu is ze boos dat niemand reageert want ze is zoooooo gezond bezig en daar zouden haar facebookfriendjes een voorbeeld aan moeten nemen
Alle reacties Link kopieren
Zo'n fijn topic dit. Dankjullie wel
Alle reacties Link kopieren
quote:single1985 schreef op 13 januari 2017 @ 19:34:

Iemand post voor de zoveelste keer wat ze eet en dat ze zo gezond bezig is Niemand reageert meer en nu is ze boos dat niemand reageert want ze is zoooooo gezond bezig en daar zouden haar facebookfriendjes een voorbeeld aan moeten nemen



Zet deze eronder:







Een bekende van een bekende is gestopt met het posten van haar vogelvoer omdat het blijkbaar niemand meer boeide dat ze alweer hennep zaad en frustelbessen in haar yoghurt heeft gedaan.
Difficulty is inevitable, drama is a choice.
quote:MwTheelepel schreef op 13 januari 2017 @ 20:45:

[...]





Zet deze eronder:



[img]http://cdn.someecards.com/someecards/us ... kyYThi.png[/img]



Een bekende van een bekende is gestopt met het posten van haar vogelvoer omdat het blijkbaar niemand meer boeide dat ze alweer hennep zaad en frustelbessen in haar yoghurt heeft gedaan. Deze gooit er echt alles op inclusief selfies als ze aan het sporten is.
Alle reacties Link kopieren
quote:single1985 schreef op 13 januari 2017 @ 20:48:

[...]





Deze gooit er echt alles op inclusief selfies als ze aan het sporten is.Ik heb een kerel die filmpjes plaatst van zichzelf waarin hij een shakebeker met eiwitshake schudt, selfies van zijn bezwete kop op de spinning fiets en iedere maandag een foto van hemzelf post waarop hij iets doet in de sportschool met de tekst: It's Monday, don't forget to be awesome. Note: hij ziet er bepaald niet fit uit ondanks al deze opzichtige inspanningen
Heb ik weer wat gemist



"Vandaag vul ik facebook met hartjes, geluk en mooie wensen. Deze is alvast voor jou. Na, ik ga weer verder, want ik stuur dit wereldwijd naar alle bizondere mensen."
Alle reacties Link kopieren
Waar ik me ongelofelijk aan erger zijn facebookberichten van bedrijven (salons, restaurants, you name it) waar enorme spelfouten in zitten.



Dingen als dit: "deze maand leuk 3 gangen actie voor 2personen, kom ok langs!". Of "Wilt u ook mooie wimper? Deze maand een aktie nieuwe set wimperextension vor maar 25 euro!"



Ik geloof best dat dat perongeluk gaat maar jezus, als onderneming zijnde check je toch wel even je berichten voordat je ze plaatst? Als ik zoiets lees heb ik meteen een heel onprofessioneel beeld van zo'n bedrijf.
''The sea, once it casts its spell, holds on in its net of wonder forever.''
Alle reacties Link kopieren
quote:single1985 schreef op 13 januari 2017 @ 20:48:

[...]





Deze gooit er echt alles op inclusief selfies als ze aan het sporten is.Ow zo'n selfie-verslaafde heb ik ook. Ik denk dan nu pas weer sporten? Iemand feliciteren komt nog een selfie bij. Nieuwe jurk: selfie. Kapper: selfie.
Van die mensen die aandacht zoeken op fb : ik heb net geweldig nieuws gekregen!!



En dan vragen mensen wat het geweldige nieuws is.



Dat kan ik helaas nog niet vertellen.
Alle reacties Link kopieren
Alsof het delen van een foto van je schnitzel met champignon roomsaus nog niet erg genoeg was heeft nu een van de vrienden van mijn vrienden daar haar omslagfoto van gemaakt.
Difficulty is inevitable, drama is a choice.
Alle reacties Link kopieren
quote:MwTheelepel schreef op 16 januari 2017 @ 12:59:

Alsof het delen van een foto van je schnitzel met champignon roomsaus nog niet erg genoeg was heeft nu een van de vrienden van mijn vrienden daar haar omslagfoto van gemaakt.
"I'm gonna see if you know the words to this song. If you don't you better ask somebody!"
Alle reacties Link kopieren
quote:MwTheelepel schreef op 16 januari 2017 @ 12:59:

Alsof het delen van een foto van je schnitzel met champignon roomsaus nog niet erg genoeg was heeft nu een van de vrienden van mijn vrienden daar haar omslagfoto van gemaakt.







En champignonsaus is nu al niet echt fotogeniek, die persoon heeft dus gewoon een bruingrijze vlek als omslagfoto, lijkt me erg flatteus
Alle reacties Link kopieren
quote:MwTheelepel schreef op 16 januari 2017 @ 12:59:

Alsof het delen van een foto van je schnitzel met champignon roomsaus nog niet erg genoeg was heeft nu een van de vrienden van mijn vrienden daar haar omslagfoto van gemaakt.
Als klagen telde als werk, dan had mijn ex zich ook moeiteloos een Mercedes kunnen veroorloven.
Alle reacties Link kopieren
quote:Vivala30 schreef op 15 januari 2017 @ 22:28:

Van die mensen die aandacht zoeken op fb : ik heb net geweldig nieuws gekregen!!



En dan vragen mensen wat het geweldige nieuws is.



Dat kan ik helaas nog niet vertellen.



Misschien dat ze het afleren als je een keer roept: O Leeuuukkkkkk je bent zwanger!!!!!!!

(inclusief de uitroeptekens he)
De waarheid is dat iedereen zomaar wat probeert
Alle reacties Link kopieren
quote:nlies schreef op 16 januari 2017 @ 13:22:

[...]





Misschien dat ze het afleren als je een keer roept: O Leeuuukkkkkk je bent zwanger!!!!!!!

(inclusief de uitroeptekens he)En dan erbij "Ik dacht al te zien dat je dikker werd" ...
Later is nu
Alle reacties Link kopieren
quote:MwTheelepel schreef op 16 januari 2017 @ 12:59:

Alsof het delen van een foto van je schnitzel met champignon roomsaus nog niet erg genoeg was heeft nu een van de vrienden van mijn vrienden daar haar omslagfoto van gemaakt.







Er is ook een FB pagina die heet 'Leuk dat je kookt maar beter maak je er geen foto van' of iets dergelijks. Daar heb je de meest afgrijselijk uitziende gerechten op.
I can explain it to you, but I can't understand it for you

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven