Ergerlijke facebookberichten deel 5

08-11-2016 20:08 3008 berichten
Alle reacties Link kopieren
Dit lijkt mij een mooie voor vandaag....



I can explain it to you, but I can't understand it for you
Alle reacties Link kopieren
quote:Dreamer schreef op 16 januari 2017 @ 13:27:

[...]





En dan erbij "Ik dacht al te zien dat je dikker werd" ... Als je dan nog niet ontvriend wordt dan weet ik het niet meer
De waarheid is dat iedereen zomaar wat probeert
Alle reacties Link kopieren
quote:nlies schreef op 16 januari 2017 @ 16:03:

[...]

Als je dan nog niet ontvriend wordt dan weet ik het niet meerNiet zeggen dus! Anders missen we ons entertainment.
Als klagen telde als werk, dan had mijn ex zich ook moeiteloos een Mercedes kunnen veroorloven.
Alle reacties Link kopieren
Ik had vandaag wat raars op facebook. Kreeg de melding dat ik 3 nieuwe uitnodigingen had. Vond ik wat veel op 1 dag, maar ik kende diegenen dus klik 'bevestigen'. Bleek dat ik die mensen nu uitgenodigd heb.



Daarna bleef er steeds staan dat ik uitnodigingen had, dus ik heb per ongeluk nog iemand uitgenodigd. Zo raar.
Later is nu
Alle reacties Link kopieren
Ik begrijp echt niet waarom mensen die plaatjes van Fack jou delen.



Stressed is just desserts spelled backwards
Alle reacties Link kopieren
ik ook niet. Ik heb ze aan mn dochter laten zien. Ze kende ze nog niet maar dacht dat degene die ze maakt toch wel een zeker probleem moet hebben. Met zichzelf met name.
Later is nu
Alle reacties Link kopieren
Mijn schoonzus deelt ze.... na een huwelijk van 23 jaar vol met onderdrukking/mishandeling e.d kan ik er een beetje begrip voor opbrengen, maar irritant zijn ze wel
Alle reacties Link kopieren
Ik ben lid van een fb pagina over Alie express, zet er een meisje een printscreen op van haar bestel status waarbij staat dat het niet kan worden geleverd wegens een vliegtuig ongeluk..

Schijnt dus dat vliegtuig te zijn dat gister is neergestort.

Blijken er van meerdere mensen pakketjes in dat vliegtuig gezeten te hebben die van Alie express afkwamen.

De één noemt het erg jammer van haar pakketje en een ander begint gelijk over dat je als ze je niet op tijd leveren gewoon je geld terug kan vragen
Alle reacties Link kopieren
quote:welcomehome schreef op 17 januari 2017 @ 19:57:

Ik ben lid van een fb pagina over Alie express, zet er een meisje een printscreen op van haar bestel status waarbij staat dat het niet kan worden geleverd wegens een vliegtuig ongeluk..

Schijnt dus dat vliegtuig te zijn dat gister is neergestort.

Blijken er van meerdere mensen pakketjes in dat vliegtuig gezeten te hebben die van Alie express afkwamen.

De één noemt het erg jammer van haar pakketje en een ander begint gelijk over dat je als ze je niet op tijd leveren gewoon je geld terug kan vragen Ow. Dan heb je wat gemist in je ontwikkeling.
Alle reacties Link kopieren
"I'm gonna see if you know the words to this song. If you don't you better ask somebody!"
Alle reacties Link kopieren


Veel mensen die het nog braaf doen ook.. ;)



De plaatjes van Fack Jou vind ik allemaal verschrikkelijk, ik snap dat je als puber wel eens zo'n plaatje wilt delen (ik schopte zelf ook overal tegenaan omdat ik het stoer vond als puber) maar ik heb dertigers en veertigers in m'n lijst die ze delen
Alle reacties Link kopieren
quote:soetkees schreef op 16 januari 2017 @ 15:59:

[...]









Er is ook een FB pagina die heet 'Leuk dat je kookt maar beter maak je er geen foto van' of iets dergelijks. Daar heb je de meest afgrijselijk uitziende gerechten op.Haha, het is deze: 'Hey vet tof dat je gekookt hebt maar beter maak je geen smerige foto's'. Beetje jammer van de pagina titel maar het is inderdaad wel een leuke..!
quote:chanella1 schreef op 18 januari 2017 @ 08:49:

[afbeelding]

Veel mensen die het nog braaf doen ook.. ;)



De plaatjes van Fack Jou vind ik allemaal verschrikkelijk, ik snap dat je als puber wel eens zo'n plaatje wilt delen (ik schopte zelf ook overal tegenaan omdat ik het stoer vond als puber) maar ik heb dertigers en veertigers in m'n lijst die ze delen Ik snap de hele tekst niet. Jij?
Alle reacties Link kopieren
Ter ere van de mensen die zijn overleden of kanker hebben moet je zijn tekst op je profiel overnemen en 'Klaar' als reactie onder zijn tekst zetten.

Hij zet dan het woord 'dank' op jouw profiel, je bent geslaagd voor de test en wordt niet verwijderd als vriend

Als je zijn tekst deelt ben je geen goede vriend want dat betekent dat je de tijd niet hebt genomen om de inhoud te lezen
Alle reacties Link kopieren
quote:chanella1 schreef op 18 januari 2017 @ 09:15:

Ter ere van de mensen die zijn overleden of kanker hebben moet je zijn tekst op je profiel overnemen en 'Klaar' als reactie onder zijn tekst zetten.

Hij zet dan het woord 'dank' op jouw profiel, je bent geslaagd voor de test en wordt niet verwijderd als vriend

Als je zijn tekst deelt ben je geen goede vriend want dat betekent dat je de tijd niet hebt genomen om de inhoud te lezen Of ging het over het Fack Jou plaatje?
Als klagen telde als werk, dan had mijn ex zich ook moeiteloos een Mercedes kunnen veroorloven.
Alle reacties Link kopieren
O, geen idee
quote:dianaf schreef op 18 januari 2017 @ 09:23:

[...]



Of ging het over het Fack Jou plaatje?Nee.
quote:chanella1 schreef op 18 januari 2017 @ 09:15:

Ter ere van de mensen die zijn overleden of kanker hebben moet je zijn tekst op je profiel overnemen en 'Klaar' als reactie onder zijn tekst zetten.

Hij zet dan het woord 'dank' op jouw profiel, je bent geslaagd voor de test en wordt niet verwijderd als vriend

Als je zijn tekst deelt ben je geen goede vriend want dat betekent dat je de tijd niet hebt genomen om de inhoud te lezen Hahaha, nou ik snap nog niet wat er precies staat en wat klaar en dank en kanker en je vriendenlijst uitdunnen met elkaar te maken hebben. Bizar rare tekst.
Alle reacties Link kopieren
quote:Fee-de-Goede schreef op 18 januari 2017 @ 09:47:

[...]





Hahaha, nou ik snap nog niet wat er precies staat en wat klaar en dank en kanker en je vriendenlijst uitdunnen met elkaar te maken hebben. Bizar rare tekst.Haha, ik snap wat je bedoelt
Alle reacties Link kopieren




O wat fijn zeg eindelijk toestemming om een ontspannen avond te hebben, ik twijfelde al of dat zomaar mocht.







Difficulty is inevitable, drama is a choice.
Alle reacties Link kopieren
quote:Fee-de-Goede schreef op 18 januari 2017 @ 09:47:

[...]

Hahaha, nou ik snap nog niet wat er precies staat en wat klaar en dank en kanker en je vriendenlijst uitdunnen met elkaar te maken hebben. Bizar rare tekst.

Ik snap nu wat je bedoelt. Ik zie ze ook vaak voorbij komen en ik ben er nog steeds niet uit wat ik als reactie erbij kan zetten om aan te geven dat de tekst raar is.



Misschien: wat wil je nu eigenlijk, dat ik bevestig dat we vrienden zijn? Dat ik ook tegen kanker ben (is er uberhaupt iemand voor)? Of iets anders??
Als klagen telde als werk, dan had mijn ex zich ook moeiteloos een Mercedes kunnen veroorloven.
Alle reacties Link kopieren
quote:Fee-de-Goede schreef op 18 januari 2017 @ 09:47:

[...]





Hahaha, nou ik snap nog niet wat er precies staat en wat klaar en dank en kanker en je vriendenlijst uitdunnen met elkaar te maken hebben. Bizar rare tekst.Ik maak eruit op dat de betreffende persoon een aandachtshoer is, dat zie je toch zo.
Difficulty is inevitable, drama is a choice.
Wat ook irritant is zijn de fb berichten die voorbij komen van bijv zieke kindjes waaronder je amen moet typen.



Don't scroll without typing amen



Want ja, daardoor worden die zieke kindjes ook echt beter
Alle reacties Link kopieren
quote:Vivala30 schreef op 18 januari 2017 @ 10:45:

Wat ook irritant is zijn de fb berichten die voorbij komen van bijv zieke kindjes waaronder je amen moet typen.



Don't scroll without typing amen



Want ja, daardoor worden die zieke kindjes ook echt beter



+1, ik scroll dan ook altijd verder.





Ik heb iemand op FB die echt doet alsof haar facebookvrienden voor háár erop zitten . Als ze even een dutje gaat doen "sorry mensen maar ik ben zo moe, ik sluit facebook eventjes af dus ik zal een uurtje niet reageren hier. Sorry!!!!". Dan denk ik echt, mens, ga gewoon een dutje doen. Nobody cares.



Bij nader inzien ga ik haar nu even ontvolgen.
''The sea, once it casts its spell, holds on in its net of wonder forever.''
Alle reacties Link kopieren
quote:Muurhanger schreef op 18 januari 2017 @ 10:51:

[...]

Bij nader inzien ga ik haar nu even ontvolgen.Ik zeg, eerst eronder zetten dat het echt geen mens interesseert, hier de reacties plaatsen en dan pas ontvolgen cq ontvrienden.
Als klagen telde als werk, dan had mijn ex zich ook moeiteloos een Mercedes kunnen veroorloven.
Alle reacties Link kopieren
Toen we eenmaal uit hadden gezocht waar het slachtoffer vandaan kwam, hebben we opvang voor de nabestaanden verzorgd.



Hoe respectloos is het dan dat je op verschillende nieuwssites praat over "serial killing", "shit (tag naam), ze hebben hem gevonden" of "(tag naam) hou je nou eens in".



Denk na wat je op social media zet, misschien is het de volgende keer een bekende van jou...



Naast het RECHT om te reageren heb je ook de PLICHT om na te denken wat je online zet.







een klein stukje uit een bericht van de politie
geneet van 't laeve

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven