Ergerlijke facebookberichten deel 5

08-11-2016 20:08 3008 berichten
Alle reacties Link kopieren
Dit lijkt mij een mooie voor vandaag....



I can explain it to you, but I can't understand it for you
Ik snap soms dingen echt niet



Schoonzus moest blijkbaar naar het ziekenhuis waar voor blijft vaag maar wel foto`s posten dat ze er is en ze zet het ook nog eens op openbaar dus ook mensen die haar niet kennen kunnen mee genieten.

Waarom zou je met facebook vrienden delen dat je naar het ziekenhuis moet omdat er iets niet goed is zonder te weten wat? Dat is toch gewoon een schreeuw om aandacht?
Alle reacties Link kopieren




Ehm als je me zo gaat feliciteren dan hoef ik geen felicitatie gelukkig ben ik niet bevriend met de persoon die het post..
Difficulty is inevitable, drama is a choice.
Beste lieve allemaal,

Op 4 februari is het wereld kankerdag, dus laten we alvast even stil staan bij deze vreselijke ziekte.

Aangezien ik een persoonlijke interesse heb in de effecten van kanker, wil ik zien wie dit leest!

Als je alles gelezen hebt, kies dan "like", zodat ik je op je profiel kan bedanken.

Ik weet dat een groot percentage van jullie dit niet zal uitzenden, maar mijn echte vrienden zullen het doen.

Alstublieft, ter ere van iemand die gestorven is, of kanker heeft, of zelfs kanker had.

Iedereen zegt: "als je iets nodig hebt, aarzel dan niet, ik zal er voor je zijn"..., dus ik ga een weddenschap maken, zonder te pessimistisch zijn, ik wil weten wie van mijn familie en vrienden, dit op hun FB zetten.

Je moet het gewoon kopiëren en plakken (niet delen)!!!

Schrijf "gedaan" als commentaar als je het wel doet!

Het is de maand van bewustzijn over deze ziekte.

Ik heb dit voor iemand heel speciaal gedaan!

We kennen allemaal iemand die tegen deze ziekte heeft gevochten, of momenteel vechten tegen deze strijd.

Dank je wel



------------



Op mijn vraag of ze al een donatie heeft over gemaakt om onderzoek naar deze vreselijke ziekte mogelijk te maken reageert ze niet
Alle reacties Link kopieren




Deze kende ik nog niet. Nu wel helaas..
Difficulty is inevitable, drama is a choice.
Alle reacties Link kopieren
Haha, die ga ik in de werkapp gooien
Stressed is just desserts spelled backwards
Alle reacties Link kopieren
X bericht over het overlijden van een familielid.

100 reacties daarop met medeleven.



Eentje vindt het nodig om even een apart bericht op de muur van X te plaatsen met zijn medeleven.

Kan aan mij liggen, maar ik vind het zo egocentrisch: je medeleven plaatsen tussen de rest is blijkbaar niet goed genoeg, want stel je voor dat het niet hard genoeg opvalt of zo, stel je voor dat het even niet om jou gaat maar om X



(die persoon is trouwens een vage kennis van X, niet iemand die heel dichtbij staat)
Alle reacties Link kopieren
Ik zou dat kunnen doen, omdat ik niet steeds een berichtje wil dat er weer wat onder je reactie geplaatst is. Ik plaats zelden een reactie onder een bericht, waar veel reacties op komen, zoals 'dochter vandaag jarig'.
Later is nu
Ik zie momenteel meerdere zeer onflatteuze foto's van zieke kinderen op de bank. Waarom in godesnaam maak je een foto van je grieperige kind om deze op fb te plaatsen? Niemand wil toch dat half NL een foto van jou op zijn tijdlijn heeft met verward haar, koortsig, dorstig en zwak, ziek en misselijk? Dus ook je kind niet.
Alle reacties Link kopieren
quote:made@kate schreef op 01 februari 2017 @ 10:45:

Ik zie momenteel meerdere zeer onflatteuze foto's van zieke kinderen op de bank. Waarom in godesnaam maak je een foto van je grieperige kind om deze op fb te plaatsen? Niemand wil toch dat half NL een foto van jou op zijn tijdlijn heeft met verward haar, koortsig, dorstig en zwak, ziek en misselijk? Dus ook je kind niet.Dat vind ik inderdaad not done.
Als klagen telde als werk, dan had mijn ex zich ook moeiteloos een Mercedes kunnen veroorloven.
Alle reacties Link kopieren
quote:Dreamer schreef op 01 februari 2017 @ 10:32:

Ik zou dat kunnen doen, omdat ik niet steeds een berichtje wil dat er weer wat onder je reactie geplaatst is. Ik plaats zelden een reactie onder een bericht, waar veel reacties op komen, zoals 'dochter vandaag jarig'.



Ah zo had ik nog niet bekeken.



Tip: je kunt ook de meldingen voor een bericht uitschakelen.
Alle reacties Link kopieren
Foto van een ziek kind valt nog mee ik heb weleens foto's van brakende kinderen en wat ze geproduceerd hadden voorbij zien komen op een blog. Van dezelfde mensen een foto van een kind in een zitje in de auto dat zich compleet ondergekotst had. Echt bizar dat je dan eerst je camera gaat pakken en een foto maken in plaats van je kind helpen..
Difficulty is inevitable, drama is a choice.
Alle reacties Link kopieren
quote:MonicaG schreef op 01 februari 2017 @ 12:41:

[...]





Ah zo had ik nog niet bekeken.



Tip: je kunt ook de meldingen voor een bericht uitschakelen.



Dat lukt met foto's vaak wel, met berichten niet altijd en op de telefoon al helemaal niet. Vandaar.

Ik kies er trouwens vaak voor om het bericht gewoon te liken.
Later is nu
Alle reacties Link kopieren
quote:made@kate schreef op 01 februari 2017 @ 10:45:

Ik zie momenteel meerdere zeer onflatteuze foto's van zieke kinderen op de bank. Waarom in godesnaam maak je een foto van je grieperige kind om deze op fb te plaatsen? Niemand wil toch dat half NL een foto van jou op zijn tijdlijn heeft met verward haar, koortsig, dorstig en zwak, ziek en misselijk? Dus ook je kind niet.



O ik heb dat wel eens gedaan, omdat onze kat bovenop het kind ging liggen, dat vond ik wel schattig.

Uiteraard alleen een beetje koortswangen, als hij groen ziet van het spugen zou ik ook geen foto plakken nee.
Stressed is just desserts spelled backwards
Alle reacties Link kopieren
Ik zie hooguit dekentjes met een plukje haar erboven, dus bij mij valt het ook mee.
Later is nu
Alle reacties Link kopieren
Ik heb al eens eerder iets gezegd over zielige foto's van doodzieke kinderen of volwassenen waar je dan Amen onder moet tikken of liken. Ik vind het vreselijk en niemand heeft er iets aan. Op een dag zag ik deze link op een tijdlijn.



http://pineonline.nl/2017 ... ige-plaatjes-op-facebook/



Eindelijk iemand die het snapt.
quote:Dreamer schreef op 01 februari 2017 @ 10:32:

Ik zou dat kunnen doen, omdat ik niet steeds een berichtje wil dat er weer wat onder je reactie geplaatst is. Ik plaats zelden een reactie onder een bericht, waar veel reacties op komen, zoals 'dochter vandaag jarig'.die meldingen kun je uitzetten
quote:Manonna schreef op 01 februari 2017 @ 17:57:

Ik heb al eens eerder iets gezegd over zielige foto's van doodzieke kinderen of volwassenen waar je dan Amen onder moet tikken of liken. Ik vind het vreselijk en niemand heeft er iets aan. Op een dag zag ik deze link op een tijdlijn.



http://pineonline.nl/2017 ... ige-plaatjes-op-facebook/



Eindelijk iemand die het snapt.



Dat vind ik ook vreselijk. Nog veel erger eigenlijk.



Dit ging om foto's van kinderen met griep, niks ernstigs. Maar bijvoorbeeld wel Dekens half afgetrapt, hemd opgekropen dus buik zichtbaar, ogen dicht en mond half open. Lekker dan, als heel jouw groep 8 via fb van hun ouders gezien heeft hoe charmant jij erbij lag.
Alle reacties Link kopieren




Want? De "vriend" die dit liked heeft een vrouw en peuter..
Difficulty is inevitable, drama is a choice.
Alle reacties Link kopieren
Ik krijg nou steeds foto's van kinderen, waartegen gezegd zou zijn dat ze geen 'Happy Birthday' op hun verjaardag krijgen, omdat ze te lelijk zijn. Je moet er dan dus Hb onderzetten.

Laat ze potverdorie de klasgenoten of whatever van die kinderen eens opvoeden ipv die kinderen op internet te gooien met een zielig verhaal.
Later is nu
Alle reacties Link kopieren
Oh jeeeee, vriendendag, mijn tijdlijn begint al vol te lopen met de filmpjes van Facebook #vriendendag
There is no footprint too small to leave an imprint on this world!
Alle reacties Link kopieren
Pfff ja vriendendag. Die dag mistten we nog
Hier ook al voorbij zien komen
quote:Dreamer schreef op 01 februari 2017 @ 19:51:

Ik krijg nou steeds foto's van kinderen, waartegen gezegd zou zijn dat ze geen 'Happy Birthday' op hun verjaardag krijgen, omdat ze te lelijk zijn. Je moet er dan dus Hb onderzetten.

Laat ze potverdorie de klasgenoten of whatever van die kinderen eens opvoeden ipv die kinderen op internet te gooien met een zielig verhaal. is volgens mij iemand die foto's van internet trekt en dat verzint. Heb bij eentje even op tijdslijn gekeken en die staat er vol mee. Vooral zien hoeveel reacties je ergens op kunt krijgen
oh en hier ook allemaal vriendendagfilmpjes ik weet wel wie mijn vrienden zijn, dat hoeft niet herhaald te worden
Alle reacties Link kopieren




Drie grammatica fouten in een heel klein stukje tekst...

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven