Ergerlijke facebookberichten deel 5

08-11-2016 20:08 3008 berichten
Alle reacties Link kopieren
Dit lijkt mij een mooie voor vandaag....



I can explain it to you, but I can't understand it for you
Alle reacties Link kopieren




"Vandaag is het de Naakt Werken-dag! Verdien je brood....eens bloot! Natuurlijk doet onze Jan hier graag aan mee op ons tuincentrum, komt u hem steunen bij zijn actie?!"



Difficulty is inevitable, drama is a choice.
Alle reacties Link kopieren
Vandaag is het wereld-kankerdag (?) Dus de "knip- en plak anders ben je een onmens" statussen vliegen weer om de oren
Alle reacties Link kopieren
Oh ja hoor, hunkemoller showt een nieuwe valentijns-collectie op Facebook en meteen weer de reacties "dit zijn steeltjes, waarom hebben jullie niet échte vrouwen als modellen?". Godohgod wat kan ik daar pissig om worden. Bij beledigende reacties onder de foto van een dikkere dame wordt er moord en brand geschreeuwd, maar het is wel ruimschoots oke om slanke vrouwen steeltjes, stokjes, botjes te noemen? Aan de vele reacties in die setting te zien dus wel. En er wordt ook ruimschoots met elkaar ja geknikt, nee joh die mooie slanke meiden zijn geen echte vrouwen hoor! We hebben toch echt allemaal een vagijn, dus volgensmij zijn ook slanke vrouwen échte vrouwen. Lekker je onzekerheid projecteren op een ander. Bah.



Sorry moest er even uit
''The sea, once it casts its spell, holds on in its net of wonder forever.''
Alle reacties Link kopieren
quote:Muurhanger schreef op 04 februari 2017 @ 13:22:

Oh ja hoor, hunkemoller showt een nieuwe valentijns-collectie op Facebook en meteen weer de reacties "dit zijn steeltjes, waarom hebben jullie niet échte vrouwen als modellen?". Godohgod wat kan ik daar pissig om worden. Bij beledigende reacties onder de foto van een dikkere dame wordt er moord en brand geschreeuwd, maar het is wel ruimschoots oke om slanke vrouwen steeltjes, stokjes, botjes te noemen? Aan de vele reacties in die setting te zien dus wel. En er wordt ook ruimschoots met elkaar ja geknikt, nee joh die mooie slanke meiden zijn geen echte vrouwen hoor! We hebben toch echt allemaal een vagijn, dus volgensmij zijn ook slanke vrouwen échte vrouwen. Lekker je onzekerheid projecteren op een ander. Bah.



Sorry moest er even uit Helemaal met je eens
"I'm gonna see if you know the words to this song. If you don't you better ask somebody!"
quote:Muurhanger schreef op 04 februari 2017 @ 13:22:

Oh ja hoor, hunkemoller showt een nieuwe valentijns-collectie op Facebook en meteen weer de reacties "dit zijn steeltjes, waarom hebben jullie niet échte vrouwen als modellen?". Godohgod wat kan ik daar pissig om worden. Bij beledigende reacties onder de foto van een dikkere dame wordt er moord en brand geschreeuwd, maar het is wel ruimschoots oke om slanke vrouwen steeltjes, stokjes, botjes te noemen? Aan de vele reacties in die setting te zien dus wel. En er wordt ook ruimschoots met elkaar ja geknikt, nee joh die mooie slanke meiden zijn geen echte vrouwen hoor! We hebben toch echt allemaal een vagijn, dus volgensmij zijn ook slanke vrouwen échte vrouwen. Lekker je onzekerheid projecteren op een ander. Bah.



Sorry moest er even uit Dat gebeurt hier op het forum ook om de haverklap.
quote:MwTheelepel schreef op 03 februari 2017 @ 23:17:

[img]https://scontent-amt2-1.xx.fbcdn.net/v/ ... e=5903B4B0[/img]



"Vandaag is het de Naakt Werken-dag! Verdien je brood....eens bloot! Natuurlijk doet onze Jan hier graag aan mee op ons tuincentrum, komt u hem steunen bij zijn actie?!"



Je zal maar de vrouw van........ zijn of een bekende van deze persoon ik zou mij kapot schamen
quote:Muurhanger schreef op 04 februari 2017 @ 13:22:

Oh ja hoor, hunkemoller showt een nieuwe valentijns-collectie op Facebook en meteen weer de reacties "dit zijn steeltjes, waarom hebben jullie niet échte vrouwen als modellen?". Godohgod wat kan ik daar pissig om worden. Bij beledigende reacties onder de foto van een dikkere dame wordt er moord en brand geschreeuwd, maar het is wel ruimschoots oke om slanke vrouwen steeltjes, stokjes, botjes te noemen? Aan de vele reacties in die setting te zien dus wel. En er wordt ook ruimschoots met elkaar ja geknikt, nee joh die mooie slanke meiden zijn geen echte vrouwen hoor! We hebben toch echt allemaal een vagijn, dus volgensmij zijn ook slanke vrouwen échte vrouwen. Lekker je onzekerheid projecteren op een ander. Bah.



Sorry moest er even uit Ik niet, hoor. Ik besta vanbinnen volledig uit cleansing boerenkoolsmoothies en in plaats van een vagina heb ik een betonblok tussen mijn benen om te voorkomen dat ik weg waai. Andere dunne fembots herkennen dat niet?
Alle reacties Link kopieren
quote:the-dowager schreef op 04 februari 2017 @ 16:17:

[...]





Ik niet, hoor. Ik besta vanbinnen volledig uit cleansing boerenkoolsmoothies en in plaats van een vagina heb ik een betonblok tussen mijn benen om te voorkomen dat ik weg waai. Andere dunne fembots herkennen dat niet?
''The sea, once it casts its spell, holds on in its net of wonder forever.''
Beledigen is nooit okay, maar ik vind wel dat ze best ook vollere vrouwen als model kunnen nemen.

Schattig hoor die behaatjes in een A-cup. Hoe staan ze in een F-cup?

Maar goed, voor grotere maten hoef je toch niet bij H te zijn. Die zitten voor geen meter.
Dit is niet eens een ergenis maar gewoon lachwekkend



Een bekende van mij heeft een plaatje gedeeld dat Facebook op 29,30 en 31 februari gesloten is

Ik dacht dat gewoon humor was maar deze persoon bleek serieus te zijn
Een jarige FB vriend is al uiterst saai om in je nieuwsoverzicht tegen te komen, met al die verplichte felicitaties omdat men nu eenmaal een bericht van FB heeft gehad om de jarige te feliciteren. Maar nu zag ik in mijn nieuwsoverzicht dat een van mijn FB vrienden tientallen keren 'Gefeliciteerd met je moeder!' op de tijdlijn had ontvangen.
Alle reacties Link kopieren
quote:single1985 schreef op 05 februari 2017 @ 08:17:

Dit is niet eens een ergenis maar gewoon lachwekkend



Een bekende van mij heeft een plaatje gedeeld dat Facebook op 29,30 en 31 februari gesloten is

Ik dacht dat gewoon humor was maar deze persoon bleek serieus te zijn Je zal maar niet zo snugger zijn he. Ik ken maar een website die soms sluit, de website van het reformatorisch dagblad is op zondag niet open.. Maar dat is logisch, in de bijbel staat ook; gij zult niet op zondag internetten.
Difficulty is inevitable, drama is a choice.
Alle reacties Link kopieren
quote:MwTheelepel schreef op 05 februari 2017 @ 10:27:

[...]





Je zal maar niet zo snugger zijn he. Ik ken maar een website die soms sluit, de website van het reformatorisch dagblad is op zondag niet open.. Maar dat is logisch, in de bijbel staat ook; gij zult niet op zondag internetten. Babypark ook.
Alle reacties Link kopieren
quote:MwTheelepel schreef op 05 februari 2017 @ 10:27:

[...]





Je zal maar niet zo snugger zijn he. Ik ken maar een website die soms sluit, de website van het reformatorisch dagblad is op zondag niet open.. Maar dat is logisch, in de bijbel staat ook; gij zult niet op zondag internetten. Zo, dat boek was zijn tijd ver vooruit!
I can explain it to you, but I can't understand it for you
quote:soetkees schreef op 05 februari 2017 @ 10:31:

[...]





Zo, dat boek was zijn tijd ver vooruit!Hahahahahahahahahaha
Alle reacties Link kopieren
Wat een vreselijke dramatische teksten komen hier voorbij.



Even over de OP, misschien is het al heul vaak gezegd, maar sinds wanneer is dinsdag de tweede dag van de week?
Dat is maar net welke telling je aanhoudt. Voor mij is dinsdag inderdaad de tweede dag.
Alle reacties Link kopieren
Voor mij is de maandag inderdaad de eerste dag van de week. Voor mijn man is dat de zondag. Dat schept nog wel eens verwarring
Later is nu
Alle reacties Link kopieren
quote:Starshine-2 schreef op 05 februari 2017 @ 16:18:

Dat is maar net welke telling je aanhoudt. Voor mij is dinsdag inderdaad de tweede dag.Ja. Maar feitelijk gezien is zondag de eerste dag. Ik kan ook wel zeggen dat ik donderdag de eerste dag van de week vind.
Alle reacties Link kopieren
quote:gedanst schreef op 05 februari 2017 @ 16:22:

[...]





Ja. Maar feitelijk gezien is zondag de eerste dag. Ik kan ook wel zeggen dat ik donderdag de eerste dag van de week vind. Dat snap ik dus nooit. God schiep de aarde in 6 dagen. De 7e dag is de rustdag. Zondag is onze rustdag, hoezo is dat dan de eerste dag? Ongeacht of je in god en de bijbel geloofd, daar is de 7 daagse week toch op gebaseerd?
Later is nu
in de meeste agenda's begint de week ook op maandag, dus logisch dat de dinsdag dan de 2e dag is
quote:gedanst schreef op 05 februari 2017 @ 16:22:

[...]





Ja. Maar feitelijk gezien is zondag de eerste dag. Ik kan ook wel zeggen dat ik donderdag de eerste dag van de week vind. welke feiten?
Alle reacties Link kopieren
quote:friezinnetje2014 schreef op 05 februari 2017 @ 16:29:

[...]



welke feiten?Dat zondag de eerste dag van de week is.
Alle reacties Link kopieren
Ik zie de laatste tijd ook regelmatig posts gedeeld worden voor vermiste kinderen, als je even de moeite neemt om te kijken voor je deelt zie je dat de originele post al 2 jaar oud is.. lief bedoeld maar LEES even voor je deelt.
Alle reacties Link kopieren
quote:gedanst schreef op 05 februari 2017 @ 14:59:

Wat een vreselijke dramatische teksten komen hier voorbij.



Even over de OP, misschien is het al heul vaak gezegd, maar sinds wanneer is dinsdag de tweede dag van de week?Hij paste wel mooi bij de dag van de week dat ik dit topic opende: dinsdag
I can explain it to you, but I can't understand it for you

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven