Ergerlijke facebookberichten deel 5

08-11-2016 20:08 3008 berichten
Alle reacties Link kopieren
Dit lijkt mij een mooie voor vandaag....



I can explain it to you, but I can't understand it for you
Alle reacties Link kopieren
Currysaus waarschijnlijk
Later is nu
quote:soetkees schreef op 27 februari 2017 @ 21:11:

[...]





Zo zeg die gaat op voor de Mislukte Culinaire Award.

Sinds wanneer zit er curry of kerrie in een frika(n)del?
Alle reacties Link kopieren
quote:single1985 schreef op 27 februari 2017 @ 18:36:

Geen ergernis eerder een flinke verbazing van uit mijn kant



"Mijn vriend zegt net dat hij curry met rijst heeft gemaakt. Is dat wel lekker? Ik ken alleen curry voor de frikadellen"



Ja die zag ik ook. Later nog eentje met de vraag hoe je in vredesnaam boerenkool moest maken, of je bv de kool en aardappelen bij elkaar kunt koken.

Denk ik toch stiekem van welke planeet kom jij?
Alle reacties Link kopieren
Ah dank u allen, ik maak graag curry maar deze saus vind niemand hier lekker dus vandaar dat 't kwartje even niet viel.
I can explain it to you, but I can't understand it for you
Alle reacties Link kopieren
Gek word je ervan..... de moeder van mijn schoonzus (laat dat schoon maar achterwege. )

Nodigd mij steeds uit voor FB!. Elke keer verwijder ik haar verzoek. Maar ze dacht vanochtend "ik probeer het maar weer".

Wat moet je daar nou mee?, ze weet heeel goed hoe het zit tussen schoonzus en mij.

Geen bord voor dr kop maar een heel servies
Alle reacties Link kopieren
https://www.facebook.com/ ... /videos/2069909693103362/



geen woorden voor..
Difficulty is inevitable, drama is a choice.
quote:Froezel schreef op 28 februari 2017 @ 10:42:

Gek word je ervan..... de moeder van mijn schoonzus (laat dat schoon maar achterwege. )

Nodigd mij steeds uit voor FB!. Elke keer verwijder ik haar verzoek. Maar ze dacht vanochtend "ik probeer het maar weer".

Wat moet je daar nou mee?, ze weet heeel goed hoe het zit tussen schoonzus en mij.

Geen bord voor dr kop maar een heel servies

Als het goed is komt er op een gegeven moment de vraag of je die persoon kent.

En als je dan op nee klikt dan kan diegene geen verzoek meer sturen.
Alle reacties Link kopieren
quote:Froezel schreef op 28 februari 2017 @ 10:42:

Gek word je ervan..... de moeder van mijn schoonzus (laat dat schoon maar achterwege. )

Nodigd mij steeds uit voor FB!. Elke keer verwijder ik haar verzoek. Maar ze dacht vanochtend "ik probeer het maar weer".

Wat moet je daar nou mee?, ze weet heeel goed hoe het zit tussen schoonzus en mij.

Geen bord voor dr kop maar een heel servies Je kunt ze altijd blokkeren. :-)
Als klagen telde als werk, dan had mijn ex zich ook moeiteloos een Mercedes kunnen veroorloven.
Alle reacties Link kopieren
quote:Kootsies schreef op 27 februari 2017 @ 21:53:

[...]





Ja die zag ik ook. Later nog eentje met de vraag hoe je in vredesnaam boerenkool moest maken, of je bv de kool en aardappelen bij elkaar kunt koken.

Denk ik toch stiekem van welke planeet kom jij? ik heb nog nooit boerenkool in mijn leven gemaakt, dus het zal een vraag van mij kunnen zijn, maar ik denk dat ik eerder aan mijn moeder en zus vraag dan op Facebook
"Not making a decision Is a BIIIIIIIIIIG decision"
Alle reacties Link kopieren
quote:mamsvan schreef op 28 februari 2017 @ 14:37:

[...]



ik heb nog nooit boerenkool in mijn leven gemaakt, dus het zal een vraag van mij kunnen zijn, maar ik denk dat ik eerder aan mijn moeder en zus vraag dan op Facebook Google is toch voor alle vragen waarvan je niet durft toe te geven dat je het antwoord niet weet?
"I'm gonna see if you know the words to this song. If you don't you better ask somebody!"
Alle reacties Link kopieren
Kom ik net een plaatje tegen: Nog maar 300 dagen tot kerst.

Waarom zou je dat willen weten, laat het eerst gewoon zomer zijn
De waarheid is dat iedereen zomaar wat probeert
quote:Kootsies schreef op 27 februari 2017 @ 21:53:

[...]





Ja die zag ik ook. Later nog eentje met de vraag hoe je in vredesnaam boerenkool moest maken, of je bv de kool en aardappelen bij elkaar kunt koken.

Denk ik toch stiekem van welke planeet kom jij? Zitten wij in dezelfde groep Er komen er echt pracht vragen voorbij
Alle reacties Link kopieren
quote:single1985 schreef op 28 februari 2017 @ 15:07:

[...]





Zitten wij in dezelfde groep Er komen er echt pracht vragen voorbij Ja, leuk he? Ik vind het een lollige groep.
Alle reacties Link kopieren
dubbel
quote:Kootsies schreef op 28 februari 2017 @ 18:37:

[...]





Ja, leuk he? Ik vind het een lollige groep.



Er staan best leuke dingen tussen maar soms kom ik dingen tegen dat ik echt denk Gisteren eentje die vroeg "ik heb kip en wraps wat kan ik maken" Ik zou denken een stoofschotel of stamppot





Ik geloof trouwens dat het vandaag nationaal complimenten dag is mijn time line staat er al weer vol mee.
Alle reacties Link kopieren




Gezellig zo wakker worden, met een bos verlepte bloemen
Alle reacties Link kopieren




I can explain it to you, but I can't understand it for you
Alle reacties Link kopieren
quote:soetkees schreef op 01 maart 2017 @ 12:05:





[afbeelding]
Alle reacties Link kopieren
quote:single1985 schreef op 01 maart 2017 @ 08:05:

[...]





Er staan best leuke dingen tussen maar soms kom ik dingen tegen dat ik echt denk Gisteren eentje die vroeg "ik heb kip en wraps wat kan ik maken" Ik zou denken een stoofschotel of stamppot
Alle reacties Link kopieren
ik zit op een verkoop site nou kwam ik er gister achter dat de regel is dat de eerste die het eerst reageert het recht heeft om het te kopen ook al komt er 10 minuten later een reactie van een vriendin van je. Want je moet maar eerst navragen of mensen uit je omgeving het willen hebben nou echt te belachelijk voor woorden.En je moet de koper minimaal 24 uur de tijd hebben gegeven om te reageren. Echt die mensen hebben thuis geen hol te vertellen en uiten hun Gestapo trekjes op deze manier. Maar iedereen volgt braaf en vind het normaal dat wildvreemde bepalen aan wie jij jou eigen spullen verkoopt. ik ben daar iig weg maar ben eigenlijk best benieuwd hoe jullie deze "regel" zien.
Nou het lijkt me inderdaad normaal om de eerste die reageert als eerste de optie te geven. Hoelang je mensen de kans moet geven te reageren weet ik niet. 24 uur vind ik rijkelijk lang. Als je graag iets wil, let je toch een beetje op.

Verder vind ik dat je je moet voegen naar de regels op zo'n fb-groep, mits ze dus redelijk zijn.
Naming & shaming

Vandaag kreeg ik weer zo'n berichtje op fb dat als de dief niet even af kwam rekenen dat het kenteken op fb ging.

Normaal scroll ik hier altijd langs maar nu ging ik eens de reacties lezen. Nou die logen er niet om. Een hoop gescheld en teksten als 'ik zou het er meteen opzetten ', 'moet je maar niet jatten' etc.

Een enkeling vroeg waarom de politie niet gewoon ingeschakeld werd, maar die konden ook op gescheld rekenen.



Ik heb een hekel aan n&s. Je zou maar een verkeerd kenteken op fb plaatsen en zo de verkeerde aan de schandpaal nagelen. Je zou maar slachtoffer zijn van iemand die je een hak wil zetten en jou en zwart maakt op fb. Of je bent wel schuldig, wordt gestraft, maar je komt dat bericht nog jaren tegen. Lekkr dan.
Alle reacties Link kopieren
quote:Starshine-2 schreef op 04 maart 2017 @ 23:52:

Naming & shaming

Vandaag kreeg ik weer zo'n berichtje op fb dat als de dief niet even af kwam rekenen dat het kenteken op fb ging.

Normaal scroll ik hier altijd langs maar nu ging ik eens de reacties lezen. Nou die logen er niet om. Een hoop gescheld en teksten als 'ik zou het er meteen opzetten ', 'moet je maar niet jatten' etc.

Een enkeling vroeg waarom de politie niet gewoon ingeschakeld werd, maar die konden ook op gescheld rekenen.



Ik heb een hekel aan n&s. Je zou maar een verkeerd kenteken op fb plaatsen en zo de verkeerde aan de schandpaal nagelen. Je zou maar slachtoffer zijn van iemand die je een hak wil zetten en jou en zwart maakt op fb. Of je bent wel schuldig, wordt gestraft, maar je komt dat bericht nog jaren tegen. Lekkr dan.Ik houd ook niet van zo'n volksgericht. En daarnaast kan iedereen over wie dan ook dat soort berichten fabriceren.
"I'm gonna see if you know the words to this song. If you don't you better ask somebody!"
Nou precies. En als iemand dan zegt 'bel de politie ' krijg je van die dooddoeners dat die niks zouden doen. Ik zou gewoon aangifte doen en als de politie het inderdaad laat afweten dan kun je alsnog andere maatregelen nemen.
Alle reacties Link kopieren
Een vriendin van een facebook vriendin is haar Retraite "Kennismaking met je essentie" al een tijd aan het promoten waardoor ik het steeds voorbij zie komen. 450 mensen uitgenodigd 2 gaan er, de twee personen die het organiseren.. Gek genoeg wil niemand minimaal 420 euro uitgeven voor vier dagen yoga en ademhalingsoefeningen waarbij je een kamer moet delen en die goedkoopste geen eigen badkamer heeft.
Difficulty is inevitable, drama is a choice.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven