Ervaringen Dropbox

19-12-2014 21:25 18 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hallo allemaal,



ik zal al mijn foto's moeten backuppen en ik vraag me af of iemand ervaring heeft met Dropbox?! Ik heb nu bijna al m'n foto's daarop gezet, stel dat ik de app verwijder en later weer download.. krijg ik alle foto's dan weer te zien of is weg gewoon weg?
Dropbox is fantastisch! En ja, je kunt de app gewoon wissen. Je kunt op elke computer en smartphone ook bij je bestanden via de Dropbox-site.
Alle reacties Link kopieren
Dan is het weg



Ik ben groot fan van dropbox, gebruik het (alleen en samen met andere mensen) heel erg veel.
Als je al je foto's wilt backuppen, kun je dan niet beter een externe harde schijf kopen?



Ik heb overigens goede ervaringen met dropbox, maar eigenlijk vooral voor bestanden. Mijn foto's die ik met mijn telefoon maak, gaan er ook automatisch naartoe, maar die wis ik eens in de zoveel tijd.
Alle reacties Link kopieren
Ik snap alleen niet hoe het kan dat sommigen een enorme hoeveelheid gratis ruimte krijgen, en anderen (ik!) weer niet.. met mensen aanmelden krijg je maar een beetje er bij. En ik heb geen zin om $ 9,99 per maand te gaan betalen.
Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje
Alle reacties Link kopieren
quote:HelgaV schreef op 19 december 2014 @ 21:30:

Als je al je foto's wilt backuppen, kun je dan niet beter een externe harde schijf kopen?

Die kan ook stuk, gestolen worden, verbranden. Dropboxfoto's staan ergens in cyberspace (met alle gevaren misschien van dien)
Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje
Alle reacties Link kopieren
quote:himalaya schreef op 19 december 2014 @ 21:32:

Ik snap alleen niet hoe het kan dat sommigen een enorme hoeveelheid gratis ruimte krijgen, en anderen (ik!) weer niet.. met mensen aanmelden krijg je maar een beetje er bij. En ik heb geen zin om $ 9,99 per maand te gaan betalen. Ik heb automagisch 51 gb gekregen van Dropbox.
Alle reacties Link kopieren
De een zegt het gaat weg en de ander weer niet.. Wat is het nou ?
Alle reacties Link kopieren
quote:ummi schreef op 19 december 2014 @ 21:41:

De een zegt het gaat weg en de ander weer niet.. Wat is het nou ?Sorry, niet helemaal goed gelezen. Als je je account verwijderd hebt is het weg, bij alleen de app verwijderen niet, want je foto's zijn aan je account gekoppeld.
quote:bootje_op_de_golven schreef op 19 december 2014 @ 21:40:

[...]



Ik heb automagisch 51 gb gekregen van Dropbox.



Ik kreeg 45gb volgens mij bij de aankoop van mijn Samsung Tablet. Blijkbaar is dat een contract voor twee jaar, want ik krijg nu steeds de melding dat ik over een x-aantal weken terugga in gb's.



TO, de foto's blijven bij het account. Dus je kunt de app (is in feite een snelkoppeling) verwijderen, maar de foto's blijven in the cloud.
quote:himalaya schreef op 19 december 2014 @ 21:33:

[...]



Die kan ook stuk, gestolen worden, verbranden. Dropboxfoto's staan ergens in cyberspace (met alle gevaren misschien van dien)Ik vind dropbox een handig middel, maar ik zie het niet als dataopslag voor al mijn foto's. Dat voelt voor mij te kwetsbaar.
Alle reacties Link kopieren
Bedankt!!!!!
Alle reacties Link kopieren
Nu ik een aantal keer (ja echt, je zou denken dat ik t leer, iets met een ezel enzo) àl mijn foto's heb gewist dank ik Dropbox op mijn blote knietjes



Maar serieus, groot nadeel van Samsung is dat je vrij ongemerkt een hele map kan wissen ipv een enkele foto. En dan is er geen prullenbak om ze weer uit te halen. Hoop dat dat op nieuwe toestellen verbeterd is...
Het is beter om een kaars aan te steken dan de duisternis te vervloeken
In memoriam AnnA_C
Alle reacties Link kopieren
Oh, er zijn meer van dit soort programma's, die hetzelfde doen, die zou je nog kunnen vergelijken qua kosten, voorwaarden etc.
Het is beter om een kaars aan te steken dan de duisternis te vervloeken
In memoriam AnnA_C
Alle reacties Link kopieren
Heb al m'n foto's gelukkig op Dropbox kunnen zetten, je breidt trouwens je opslag uit door vrienden uit te nodigen etc.
Alle reacties Link kopieren
Ik ben ook een groot fan van dropbox, nooit problemen mee gehad
Alle reacties Link kopieren
quote:ummi schreef op 19 december 2014 @ 23:36:

Heb al m'n foto's gelukkig op Dropbox kunnen zetten, je breidt trouwens je opslag uit door vrienden uit te nodigen etc.Heb ik nooit gedaan, ik vind 50 gb wel genoeg.
Alle reacties Link kopieren
quote:bootje_op_de_golven schreef op 20 december 2014 @ 00:05:

[...]



Heb ik nooit gedaan, ik vind 50 gb wel genoeg.Ik heb dus maar iets can 5gb gekregen bij de start, en krijg 500 MB als ik vrienden uitnodig. Dat schiet niet erg op..
Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven