Ervaringen gevraagd HTC / Huawei

05-04-2016 10:33 6 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ja ik weet het, het zoveelste "welke telefoon?" topic



Ondanks dat ik veel reviews heb gelezen en vergelijkingssites heb bezocht kan ik niet kiezen dat komt vooral omdat ik totaal niet bekend ben met onderstaande merken en het systeem Android, dus ik hoop dat ik hier wat tips kan krijgen welke het prettigst in de omgang is.



Betreft de HTC Desire 626 en Huawei Shot X .

Ik kom bij deze twee uit omdat ze binnen het budget vallen (280,-) en beide een goede camera hebben wat ik nu het belangrijkste vind (13mp), ik fotografeer erg veel en er staan op korte termijn twee verre reizen op de planning, dus ik wil naast mijn spiegelreflexcamera ook met de telefoon redelijke foto's kunnen maken.

Qua apps gebruik ik alleen maar Whatsapp, Pinterest en Spotify, dus hoeft niet geschikt te zijn voor zware (game) apps.



Mijn Iphone 3 is overleden, bellen lukt soms en gebeld worden niet meer, erg handig... Ik mag volgend jaar van mijn werk een Iphone 6s wanneer de abonnementen worden verlengt, tot die tijd wil ik even wat anders hebben, aangezien ik een simonly heb moet ik dus los kopen, vandaar budget.
Alle reacties Link kopieren
Financieel gezien zit HTC in erg zwaar weer. Mochten ze het niet redden, dan kan dat gevolgen hebben voor eventuele software updates en reparaties.
Alle reacties Link kopieren
Viva1966: dat had ik nog helemaal niet gelezen, wel belangrijk om mee te nemen in mijn beslissing, bedankt.
Alle reacties Link kopieren
tvp. Twijfel zelf tussen een Samsung en Huawei.
Alle reacties Link kopieren
Kom net ook de Huawei G Play Mini tegen, had hem nog niet eerder gezien omdat ik geselecteerd had vanaf augustus 2015, deze is van juni 2015, maar heeft ook een 13mp camera en een 5mp frontcamera.



Denk dat ik voor die mini ga vanwege de prijs, is nu in de aanbieding voor 133,- bij bol.com

Voor dat geld wil ik wel een overstap naar Android wagen.
HTC zou ik zeker niet doen. Ik heb er een gehad voor mijn werk en vond het een enorm rotding. Gelukkig hield hij er al vrij snel mee op en kreeg ik een Nokia. Daar kon ik alleen maar mee bellen, maar zelfs daar had die HTC moeite mee.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven