Ervaringen gezocht siliconen toetsenbord

04-10-2015 21:52 4 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hoi hoi,



De titel zegt het al een beetje, ik was op zoek naar een hoesje met toetsenbord voor mijn tablet. Nu heb ik de keus tussen een siliconen toetsenbord of gewoon harde toetsen. Ik ben niet bekend met siliconen toetsen, toets dit een beetje fijn? Met ie harde toetsen vind ik het zo vervelend dat je hele tijd dat getik hoort, het moet namelijk mee naar school kunnen en als er in zo stille klas dan zo hard getypt wordt hahah.



Dus wie heeft ervaring met siliconen toetsenbord en kan je het aan of aanraden?



Groetjes
Alle reacties Link kopieren
Voelt een beetje raar, een kennis van me heeft een siliconen toetsenbord, ik vind geluidloos tikken juist onprettig maar ik zit niet in een klas. Als anderen een gewoon toetsenbord hebben maakt het niet uit of je een gewoon of siliconengeval hebt, dan maakt iedereen lawaai.
verba volant, scripta manent.
Alle reacties Link kopieren
Ja klopt, maar bij ons hebben maar een enkeling een laptop dus valt het wel erg op. Vind het van een ander ook irritant namelijk
Alle reacties Link kopieren
Siliconen toetsen voelen qua aanslag nogal als de toetsen van een gemiddelde afstandsbediening voor bijv. een TV. Ik kan er niet goed mee typen, je moet naar mijn smaak veel te hard drukken, dus snel is het zeker niet.

Geeft mij maar een "low profile" toetsenbord zoals van een laptop, daarmee tik ik bijna net zo snel als op de computer.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven