Ervaringen met de website wish.com?

27-12-2015 16:14 11 berichten
Alle reacties Link kopieren
Is hier iemand die hier ervaring mee heeft. Ik hoorde er net iets over via mijn zus. Maar ik kan geen bepalingen vinden op de site zelf.
Alle reacties Link kopieren
Ik bestel er best vaak.

Komt wel vaak pas na drie weken en soms het verkeerde artikel of de verkeerde kleur. Maar je hebt dan altijd binnen een dag je geld terug zonder gezeur.
Alle reacties Link kopieren
Klinkt goed. IK kon me niet beheersen en heb een robo stofzuiger besteld. Ik vindt het wel eng.
Alle reacties Link kopieren
quote:Rosetrea schreef op 27 december 2015 @ 16:35:

Klinkt goed. IK kon me niet beheersen en heb een robo stofzuiger besteld. Ik vindt het wel eng.Oei, besef je je wel dat die waarschijnlijk van buiten de EU komt en je dan mogelijk invoerrechten moet betalen?
Alle reacties Link kopieren
Dat besef ik wel. Maar dan blijft hij nog steeds goedkoper dan dat ik hem hier koop.
Alle reacties Link kopieren
Ik heb ook wel eens wat besteld daar. Duurt inderdaad even maar goede service en alles.
If no one comes from the future to stop you from doing it, then how bad of a decision can it really be?
Alle reacties Link kopieren
quote:Rosetrea schreef op 27 december 2015 @ 16:35:

Klinkt goed. IK kon me niet beheersen en heb een robo stofzuiger besteld. Ik vindt het wel eng.Ik had die ook besteld. Bij was het oplichting. heb mijn geld terug.
Alle reacties Link kopieren
Die robo stofzuiger was een scam, maar ik heb ook het geld teruggekregen. Ik ben er nu achter dat je goed de reviews moet lezen die eronder staan. De rest van de spullen zijn prima in orde, die zijn ook allemaal goed aangekomen.
Alle reacties Link kopieren
dochter besteld vaak oorbellen kleding e.d.

Kost erg weinig (oorbellen 1 euro, haar favo zwarte broek 7 euro en die draagt ze echt heel vaak en blijft diepzwart). Het komt wel allemaal apart binnen dus als ze 10 dingetjes heeft besteld wat in 1 doosje zou passen of zo... je krijgt dan gewoon 10 enveloppen met chinese tekens erop bij de post (voordeel: het past wel in de brievenbus dan)
Alle reacties Link kopieren
Goed de reviews lezen. Tot nu toe komt alles hier aan, duurt vaak wel 4-6 weken. Mijn oogpotloden, 12 verschillende kleurtjes voor 2 euro kwamen vandaag al aan, binnen twee weken! Als iets de verkeerde kleur is, laat ik het meestal zo voor die prijs.
In het diepst van de winter ontdekte ik dat er diep in mij een oneindige zomer was.
Alle reacties Link kopieren
Heel slecht hier. er zitten veel oplichters op.

Soms krijg je verkeerde dingen soms helemaal niets.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven