Even wat uitleg over slechte werking forum a.u.b.

17-02-2015 19:42 38 berichten
Alle reacties Link kopieren
Beste beheerders en moderatoren van dit forum, wat is er aan de hand? Het forum is traag, zééééér trááááág, om de haverklap krijg je de melding dat (ook al ben je al 30 minuten ingelogd) het forum "wegens overweldigende belangstelling even niet bereikbaar is" (Hoezo, ik wás toch al ingelogd, dus dat het dan voor nieuwe inloggers even niet bereikbaar is, à la, maar toch niet voor mensen die al een tijdje ingelogd zijn?). Ofwel je krijgt de gele helm dat het forum uit de lucht is vanwege onderhoud, maar 3 seconden later kun je dan gewoon weer inloggen...



Leg nou gewoon eens uit hoe dit zit. Zodat wij gewone mensjes het ook even snappen. En vooral: vertel nou eens even duidelijk wat er aan de hand is en wanneer dit écht opgelost zal zijn.



Hartelijk dank!
Time for the real me to emerge, Possum! Get out the gladiolas!
Viva heeft een betere server nodig
Moet dit bericht gestraft worden zodat je zeker weet dat er in ieder geval een mod naar kijkt, of werkt dat niet zo?
Alle reacties Link kopieren
Dit is mijn uitspraak en daar moet u het mee doen.
Alle reacties Link kopieren
En dit kon je niet gewoon posten in één van de al bestaande 25 topics over het slecht functioneren van het forum?
Beter onvolmaakt en echt dan gemaakt volmaakt - Beati pauperes spiritu
Ik heb in het Bugtopic geen reactie gekregen op mijn vragen, dus ik kan me voorstellen dat TO hoopt dat het met een apart topic wel wordt toegelicht. Ik word er ook echt helemaal niet goed van dat ik elke dag opnieuw moet inloggen, en dan ook eerst twee keer naar die cookiepagina moet om dat mogelijk te maken. Met een beetje pech word ik zelfs tijdens het forummen opnieuw weer uitgelogd en dan begint het hele circus weer opnieuw.
Ik word er bloedchagarijnig van
Alle reacties Link kopieren
quote:Miss.Innuendo schreef op 17 februari 2015 @ 20:25:

En dit kon je niet gewoon posten in één van de al bestaande 25 topics over het slecht functioneren van het forum?

Is er in een van die topics al een verklaring gegeven dan? Volgens mij nog niet.



En ik vind dat het vivaforum wel een verklaring schuldig is.
Vivaaaaaaaa, dit forum werkt abominabel slecht



Doe er wat mee of anders maak het mogelijk om jezelf te verwijderen van dit forum.



Adverteerders betalen voor een x aantal leden ook voor leden die zichzelf niet uit kunnen schrijven
Alle reacties Link kopieren
Het is al weken zo erg snap ook niet dat er nog geen oplossing is.
quote:iones schreef op 17 februari 2015 @ 20:53:

[...]



Is er in een van die topics al een verklaring gegeven dan? Volgens mij nog niet.



En ik vind dat het vivaforum wel een verklaring schuldig is.



Viva krijgt veel geld voor iedereen die lid is van dit forum, of het werkt of niet, of leden posten of niet..

Je bent een nummer waar geld aan verdiend wordt Voor jou is het gratis dus niet zeuren, voor Viva is het een behoorlijke bron van inkomsten.

Oh en als je niet uit kunt loggen levert dat Viva nog meer geld op Hoe meer leden on-line hoe meer het oplevert.
quote:iones schreef op 17 februari 2015 @ 20:53:

[...]



Is er in een van die topics al een verklaring gegeven dan? Volgens mij nog niet.



En ik vind dat het vivaforum wel een verklaring schuldig is.



Viva krijgt veel geld voor iedereen die lid is van dit forum, of het werkt of niet, of leden posten of niet..

Je bent een nummer waar geld aan verdiend wordt Voor jou is het gratis dus niet zeuren, voor Viva is het een behoorlijke bron van inkomsten.

Oh en als je niet uit kunt loggen levert dat Viva nog meer geld op Hoe meer leden on-line hoe meer het oplevert.
quote:iones schreef op 17 februari 2015 @ 20:53:

[...]



Is er in een van die topics al een verklaring gegeven dan? Volgens mij nog niet.



En ik vind dat het vivaforum wel een verklaring schuldig is.



Viva krijgt veel geld voor iedereen die lid is van dit forum, of het werkt of niet, of leden posten of niet..

Je bent een nummer waar geld aan verdiend wordt Voor jou is het gratis dus niet zeuren, voor Viva is het een behoorlijke bron van inkomsten.

Oh en als je niet uit kunt loggen levert dat Viva nog meer geld op Hoe meer leden on-line hoe meer het oplevert.
quote:iones schreef op 17 februari 2015 @ 20:53:

[...]



Is er in een van die topics al een verklaring gegeven dan? Volgens mij nog niet.



En ik vind dat het vivaforum wel een verklaring schuldig is.



Viva krijgt veel geld voor iedereen die lid is van dit forum, of het werkt of niet, of leden posten of niet..

Je bent een nummer waar geld aan verdiend wordt Voor jou is het gratis dus niet zeuren, voor Viva is het een behoorlijke bron van inkomsten.

Oh en als je niet uit kunt loggen levert dat Viva nog meer geld op Hoe meer leden on-line hoe meer het oplevert.
Ik denk dat er daarom niets te beleven valt de laatste tijd, we zitten ons alleen maar te ergeren.
Alle reacties Link kopieren
Ik denk anders niet dat Viva er zo blij mee is dat er velen naar Fok! overgestapt zijn.
That's a fine looking high horse, what you got in the stable!
Alle reacties Link kopieren
quote:Ma_Griffe schreef op 17 februari 2015 @ 21:01:

[...]





Viva krijgt veel geld voor iedereen die lid is van dit forum, of het werkt of niet, of leden posten of niet..

Je bent een nummer waar geld aan verdiend wordt Voor jou is het gratis dus niet zeuren, voor Viva is het een behoorlijke bron van inkomsten.

Oh en als je niet uit kunt loggen levert dat Viva nog meer geld op Hoe meer leden on-line hoe meer het oplevert.



Viva, doe in hemelsnaam iets met Ma_Griffe die alles vierdubbel loopt te posten!

Alle reacties Link kopieren
Zat het je zo hoog Ma_griffie?
Alle reacties Link kopieren
Ik irriteer me ook mateloos geef mij die oude maar weer terug! Het werkt voor geen meter
Liever spijt van iets wat je heb gedaan, dan spijt van iets wat je niet heb gedaan
Alle reacties Link kopieren
quote:Cateautje schreef op 17 februari 2015 @ 21:07:

Ik denk dat er daarom niets te beleven valt de laatste tijd, we zitten ons alleen maar te ergeren.

+100



Heel irritant
Het is inderdaad bloedirritant.
Alle reacties Link kopieren
Haha, ik heb de laatste tijd zo vaak de 'onderhoudsmelding' gekregen, dat die nu tussen mijn veelbezochte pagina's staat .
Ik heb t al eens eerder gezegd en wol t gewoon graag nog een keer kwijt. Er wordt zooooveel minder gereageerd. Soms zitten er uren tussen reacties van toch best een populaire post. Voorheen kon ik t soms niet bijhouden als het Eem heftig onderwerp was.
Alle reacties Link kopieren
quote:bonuhbakkie schreef op 17 februari 2015 @ 23:19:

Ik heb t al eens eerder gezegd en wol t gewoon graag nog een keer kwijt. Er wordt zooooveel minder gereageerd. Soms zitten er uren tussen reacties van toch best een populaire post. Voorheen kon ik t soms niet bijhouden als het Eem heftig onderwerp was.



En toch blijven ze de 'wegens te grote belangstelling..' Melding neerzetten.



Niet dat het zo is, maar stel je voor dat een adverteerder een keer komt kijken of zijn advertentie nog een beetje opvalt in het 'ben ik zwanger want ik heb slijmdraden/een ingescheurde nagel/de spruitjes laten aanbranden' topic.
Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje
Adverteerders denken niet na grotendeels. Ze gaan af op cijfers. Die eigenlijk ook niet kloppen. Internet is een grote luchtballon. Maar goed. Viva forum is op z'n retour denk ik. De laatste update heeft daar niet aan meegeholpen. "Vooruitgang" is niet altijd goed.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven