Fabrieksinstellingen

30-01-2015 18:27 7 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hee hallo!

Ik wil mijn laptop terug zetten naar de fabrieksinstellingen maar ik wil mijn Office pakket graag behouden. (want dat is een duur grapje!) Ik had een office pakket voor 3 laptops volgens mij maar het is al op 3 laptops geïnstalleerd.

Weet iemand of en hoe dit kan?

Ik had het ook al gevraag in 'het grote kleine problemen topic van de nerds onder ons!' maar ik kan niks op google vinden en heb snel hulp nodig!



Liefs,

theegek
“Time you enjoy wasting is not wasted time.”
Alle reacties Link kopieren
Volgens mij wordt er bij het activeren van office een code of zo achtergelaten op je schijf. Want ik heb nog nooit een probleem gehad met opnieuw installeren, hoewel ik ook alle licenties in gebruik had. Ik weet dus niet beter dan dat het geen probleem is.
Zonder oorzaak geen gevolg
Alle reacties Link kopieren
Ja hoor dat kan, je moet dan wel alleen ook office opnieuw installeren. Dat geldt dan niet als de vierde keer omdat de installatie gebeurd om een laptop waar het al eerder op stond.
Alle reacties Link kopieren
Oké dankjulliewel! Ik ga ervanuit dat het dan geen probleem is en zal het proberen!
“Time you enjoy wasting is not wasted time.”
Alle reacties Link kopieren
wacht even!



ik denk dat je na het installeren van Office een code invoeren moet, anders stopt het programma binnen een maand.

En die code krijg je met de verpakking, hij staat vaak op de handleiding o.i.d.



Of loop ik achter?
Wat is de vraag die ik niet weet maar wel moet stellen?
Alle reacties Link kopieren
Zorg er voor dat je Office eerst lang de officiële weg van je laptop verwijdert (de-installeert) voordat je terug gaat naar de fabrieksinstellingen.



Wanneer het goed is wordt dan de registratie van dat pakket ook ongedaan gemaakt en heb je daarna weer één pakket vrij om opnieuw te registreren.
Niet geschoten is altijd mis
Alle reacties Link kopieren
Die code had ik idd nog Helemaal goed gekomen Groetjes en bedankt allemaal!
“Time you enjoy wasting is not wasted time.”

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven