Facebook: Iemand blokkeren die mij geblokkeerd heeft?

20-07-2013 23:55 51 berichten
Ik ben al een tijd geblokkeerd door mijn stiefzussen op facebook. Ik zag helemaal niks meer van hun.

Geen likes bij wederzijdse vrienden, geen reacties, hun profiel niet.

Maar laatst zag ik 1 stiefzus ineens weer staan en ik kon ook op haar profiel kijken en gewoon alles zien.

Toen ik het een dag later wilde laten zien aan mijn vriend zag ik weer helemaal niks van haar, en vandaag gebeurde weer hetzelfde.



Ik denk dat zij me af en toe deblokkeert om even te kijken?

Dus ik zat te kijken hoe ik haar kan blokkeren, maar ik kan haar nu natuurlijk niet meer zien.

Heeft iemand enig idee of ik haar kan blokkeren zodat ze niet meer bij me gluurt?
Alle reacties Link kopieren
En haar helemaal ontvrienden? Waarom alleen blokkeren?
Alle reacties Link kopieren
Waarom verwijder je ze niet? Wat heeft het voor een zin om iemand op FB te hebben als je elkaar blokkeert? Of mis ik iets?
Ja ja, nu weet ik het wel!
Alle reacties Link kopieren
quote:asma schreef op 21 juli 2013 @ 00:00:

Waarom verwijder je ze niet? Wat heeft het voor een zin om iemand op FB te hebben als je elkaar blokkeert? Of mis ik iets?Dat was nou precies wat ik dacht...
Luister nou maar gewoon naar wat ik zeg!
Ze staat niet meer tussen mijn vrienden. Zij heeft geblokkeerd en ontvriend denk ik?



Ik zag een reactie van haar bij mijn nichtje vandaag en normaal zie ik haar reacties niet.
Als je iemand blokkeert ontvriend je hem automatisch. Zij kan dus sowieso van jou niet meer zien dan een derde. Ik weet niet hoe goed je je profiel hebt afgeschermd voor niet-vrienden?
Alle reacties Link kopieren
Volgens mij kun je niet blokkeren als je haar niet vinden kan. Kan in ieder geval niet bedenken hoe.
Alle reacties Link kopieren
Gewoon blokkeren, dan kan zij ook nooit mee bij jou kijken. Zodra zij jou blokkeert, kan zij nog wel bij jou kijken, maar jij niet bij haar.
Blokkeer haar zodra je weer ergens een reactie van haar kunt lezen.
ik stel vaak in dat vrienden van vrienden iets kunnen zien. Wil ik eigenlijk graag zo houden.

Ik wil alleen niet dat mijn gemene stiefzussen iets zien:D
Alle reacties Link kopieren
Als ze niet tussen je vrienden staat en je hebt je profiel op alleen vrienden staan ziet ze niet veel als ze op je FB kijkt dus so what?

Dat je haar reacties af en toe wel ziet heeft misschien meer met de instellingen van je nichtje te maken? Als ze een 'openbare' status deelt zie je iedereens reacties dus ook van mensen waar je niet bevriend mee bent. Zoiets?
gewoon al je instellingen op 'alleen vrienden'zetten, dan kunnen ze ook niet bij jou spieken.
Alles op alleen vrienden zetten en die stiefzussen eraf mikken.
Nee we hebben veel wederzijdse facebookvrienden met verschillende privacy-instellingen en ik zag hun echt nooit meer bij de reacties staan.

Dan zag ik bijv. 2 likes en maar 1 naam staan, keek ik via mijn vriend zag ik haar naam ook er bij staan.



Ik ga niet alles op alleen vrienden zetten, zo erg vind ik het ook weer niet als ze iets ziet. Dan zet ik de foto's waar mijn stiefvader op staat wel op alleen vrienden ofzo.

Ik vind het alleen apart dat het niet mogelijk is om haar te blokkeren
iig bedankt voor het meedenken allemaal!
Alle reacties Link kopieren
quote:Louba schreef op 21 juli 2013 @ 00:00:

En haar helemaal ontvrienden? Waarom alleen blokkeren?





Dit dus

Hoppa!
Je bent zelf een theepot
Even beter lezen, niks hoppa!
Alle reacties Link kopieren
Blokkeren kan wel:



Zie hier:



https://www.facebook.com/help/290450221052800
Dat met haar emailadres invoeren bedoel je? Die weet ik niet.

En als ik haar naam zoek krijg ik haar niet te zien. Alsof ze niet bestaat, geen facebook heeft enz.



Als ze me weer deblokkeert kan ik het misschien een keer doen.
Alle reacties Link kopieren
quote:Troeta schreef op 21 juli 2013 @ 00:39:

Even beter lezen, niks hoppa!



Huh ?

Ontvrienden = eraf knikkeren

Einde issue



Verder alleen alles instellen dat alleen vrienden zaken van jou kunnen lezen en niet 'vrienden van'.



Optie is ook nog om FB weg te doen.

Dat zou een hoop mensen veel rust geven.
Je bent zelf een theepot
Ze is al jaren geen vriend meer op facebook. En met blokkeren ben je automatisch geen vrienden meer. Zij heeft mij dus ontvriend en geblokkeerd.

Dat stond al eerder in het topic.



En als ik haar niet kan blokkeren, dan kan het niet, ga daar verder geen moeite voor doen om alles op privé te zetten.

Rust heb ik wel hoor, ik lees wel hele topics voor ik reageer.
Alle reacties Link kopieren
Ik nie snap nie



Als iemand geen vrienden van je is, je ' alleen vrienden' hebt ingesteld, kan zij toch niets lezen?

Of wat begrijp ik nu niet?
Je bent zelf een theepot
Alle reacties Link kopieren
Haar stiefzus kan wel reacties van TO lezen bij gemeenschappelijke vrienden ( als ze haar dus telkens even deblokkeert) ook kan ze omslagfotos en profielfoto zien als TO haar niet kan blokkeren.
Je hoeft niet bang te zijn voor de dood. Als jij er bent is de dood er niet, ben jij er niet dan is de dood er.
Als een vriendin van TO op TO reageert, dan kunnen de vrienden van die vriendin dat zien. Ook kunnen zij dan de status of foto zien van TO waarop wordt gereageerd. Dat is één van de rare instellingen die FB heeft, weg privacy. Het maakt daarbij niet uit welke instelling TO meegeeft aan de status of foto. Ook reacties van TO op vrienden van stiefzusjes zien de stiefzusjes.



Voorbeeld: een vriendin X van mij reageert op een foto bij een voor mij onbekende. Ik zie dan in mijn Nieuwsoverzicht: vriendin X heeft gereageerd op foto huppeldepup. en vervolgens zie ik die foto ook, ook al heeft diegene als instelling Alleen Vrienden.

Ik kan dat bij vriendin X instellen, dat ik dat niet meer wil. Maar daarin ben je dus afhankelijk van iemand anders. Een hele vreemde toestand waar ook heel veel kritiek op is geweest. Helaas heeft FB dit nog niet gewijzigd.



Dit is ook precies de reden dat ik sommige mensen (vrienden van vrienden) heb geblokkeerd. Helaas kan dat alleen als ze nog zichtbaar zijn en jou dus nog niet geblokkeerd hebben.i
Ja, zij kan nu mijn profiel zien als vriend van vriend....en ook mijn reacties bij allerlei foto's en community's.

Van haar kan ik helemaal niks lezen, nergens niet, haar profiel bestaat niet voor mij.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven