Facebook: Instelling 'niet toegankelijk'

18-06-2013 09:46 6 berichten
Ik heb gezocht, maar niet gevonden en de zoekfunctie van VF werkt ook niet lekker momenteel, maar zit met een Facebook-vraag:



Je kunt bij je Facebookvrienden kiezen voor de instelling 'Niet toegankelijk'. Daarmee zorg je ervoor dat iemand je statusupdates niet meer ziet. So far so good.



Wat ik me alleen nu nog wel afvraag; blijft deze persoon wel zien dat je op/bij anderen reageert? Oftewel; je sluit de persoon alleen uit voor je statusupdates maar verder ziet hij/zij alles nog wel?
Alle reacties Link kopieren
Ja, dat kan de ander wel zien.



maar, als deze persoon nou niets van je mag zien, verwijder je hem/ haar toch als vriend?



Blijft het feit dat jouw reacties bij anderen voor diegene wel zichtbaar zijn, maar goed. Daar ontkom je niet aan.
Even een up.

Bestaat de mogelijkheid "niet toegankelijk " bij Facebook niet meer?

Dat kon toch via de knop blokkeren?

Dan stond daar naast de mogelijkheid om te blokkeren ook de mogelijkheid om iemand "niet toegankelijk " te maken.

Dus dat je dan wel vrienden blijft, maar deze persoon alleen nog de dingen van je kan zien die je openbaar deelt.



Op mijn tablet krijg ik deze mogelijkheid niet te zien. Bestaat deze nog?

Is er een andere manier om mensen nog op die lijst te krijgen?

Ik lees het graag.
quote:*nightsky* schreef op 11 mei 2016 @ 10:57:

Even een up.

Bestaat de mogelijkheid "niet toegankelijk " bij Facebook niet meer?

Dat kon toch via de knop blokkeren?

Dan stond daar naast de mogelijkheid om te blokkeren ook de mogelijkheid om iemand "niet toegankelijk " te maken.

Dus dat je dan wel vrienden blijft, maar deze persoon alleen nog de dingen van je kan zien die je openbaar deelt.



Op mijn tablet krijg ik deze mogelijkheid niet te zien. Bestaat deze nog?

Is er een andere manier om mensen nog op die lijst te krijgen?

Ik lees het graag.Niemand die het weet?
Alle reacties Link kopieren
Ik had bepaalde vrienden op niet toegankelijk staan.

Bij iedere statusupdate die ik plaats koos ik de optie toegankelijk voor vrienden, behalve voor degenen die op niet toegankelijk staan.
Alle reacties Link kopieren
Onder het knopje blokkeren staat de optie lijst niet toegankelijk.

Rechts in beeld staat dan de link lijst bewerken, als je daar op klikt kun je de vrienden toevoegen van wie je niet wilt dat ze iedere statusupdate van je zien.

Dus Instellingen>Blokkeren>Lijst 'Niet toegankelijk'>Lijst bewerken.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven