Facebook meldingen naar taggen

14-11-2016 12:30 7 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hoi,



Ik kan het antwoord op mijn vraag nergens terug vinden dus ik hoop dat iemand mij hier kan helpen.



Op Facebook tag ik regelmatig vrienden onder berichten (bv grappige filmpjes). Voorheen kreeg ik alleen meldingen als diegene op mijn tag reageert. Nu krijg ik echter meldingen van iedereen die er op reageert, dus eigenlijk non stop. Als ik op opties klik in het bericht kan ik wel kiezen voor eerst 'meldingen inschakelen' en vervolgens 'meldingen uitschakelen', dan stopt het pas. Hebben meerdere hier last van of enig idee of ik dit kan veranderen?



Alvast bedankt!



Edit: Sorry! Uiteraard moet de titel 'na' ipv 'naar' zijn. Mijn telefoon vind het helaas nodig het woord automatisch te corrigeren.
Alle reacties Link kopieren
NA
Alle reacties Link kopieren
quote:pixymama schreef op 14 november 2016 @ 12:32:

NA Heb het al in de OP gezet, mijn telefoon corrigeert het woord 'na' tot 'naar'.
Alle reacties Link kopieren
Damn you autocorrect, dan.



En OT: ik heb geen idee, denk dat je het op de omslachtige manier moet blijven doen.
Even op inhakend. Kun je van specifieke personen uitschakelen dat ze jou taggen, zonder die persoon compleet te blokkeren? Ik weet niet wat mijn moeder allemaal uitspookt, maar ik word zes keer per week getagd in allerlei onzinberichten (als: Moedervanminke is blij, luistert naar Ronnie Williams via spotify in wokrestaurant de Gouden Nachtegaal, met Minke en 25 anderen). Dan tagt ze overigens haar hele vriendenlijst, dus die mensen zullen er ook wel gestoord van worden.
Minke je kan wel instellen dat je goedkeuring moet geven voor het taggen dan zien jou vrienden de tag pas als jij het goed heb gekeurd maar 1 iemand uitsluiten lukt volgens mij niet.



TO ik heb dat ook ik zet gelijk naar reageren de meldingen uit is 2 klikken en klaar.
Alle reacties Link kopieren
Bedankt voor jullie reacties. Lijkt er inderdaad op dat ik het zo moet blijven doen, het is niet anders!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven