Facebook privéberichten vs messenger; komt niet aan

19-03-2017 12:48 5 berichten
Hallo,



Kan iemand mij helpen met het volgende? Woensdag berichte ik verschillende mensen via facebook vanaf mijn telefoon, met messenger. De ontvangers zijn facebookvrienden met mij. Die dag ging mijn telefoon stuk. Nu, een paar dagen later heb ik een nieuwe telefoon met facebook en messenger. Ik kan weer berichten verzenden via facebookmessenger, maar de berichten aan mensen waar ik na het verkrijgen van mijn nieuwe telefoon, die géén messenger hebben, worden niet ontvangen. Ik begrijp niet waarom niet, voor de aanschaf van mijn nieuwe telefoon hadden zij immers ook geen messenger en ontvingen zij mijn berichten wel.



Het gaat dus alleen om mensen die geen messenger geinstalleerd hebben en nee, ik ben niet door hen geblokkeerd want dat zou te toevallig zijn als zoveel mensen mij gelijktijdig zouden blokkeren. Ik ben ook niet op zoek naar alternatieve manieren om contact te hebben met deze mensen (heb geen telefoonnummer of emailadressen). Ik wil gewoon privéberichten kunnen sturen via facebook naar iedereen, niet alleen naar mensen met messenger. Ik heb al verschillende sites o.a. van facebook bezocht voor een antwoord maar niet gevonden. Wie heeft de oplossing?
Alle reacties Link kopieren
Vervelend probleem! Helaas heb ik zelf weinig verstand van apps etc



Zijn je Messenger app en Facebook app goed gekoppeld? (toen ik een van beide apps downloadde vroeg de telefoon of ik het wilde koppelen namelijk)



Heb je al eens geprobeerd de apps te verwijderen en weer opnieuw te installeren?
Als de ander geen messenger heeft komen je berichten via messenger niet aan nee, dus daar gaat al iets mis.



Misschien dat je whatsapp en messenger gekoppelt eerder bijvoorbeeld had? Aangezien FB en WA tegenwoordig van zelfde bedrijf zijn kan dat vast.
Alle reacties Link kopieren
quote:Fee-de-Goede schreef op 19 maart 2017 @ 14:50:

Als de ander geen messenger heeft komen je berichten via messenger niet aan nee, dus daar gaat al iets mis.

In mijn geval komen zulke berichten altijd wel gewoon aan hoor.
Om het nog wat mysterieuzer te maken heeft een van de messenger-loze facebookvrienden net wel het bericht ontvangen en gelezen, maar de anderen nog niet.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven