facebook vriendschaplijst verbergen

12-02-2015 11:17 8 berichten
Alle reacties Link kopieren
Weet iemand of je je vriendschapslijst ook kunt verbergen. Dat dus ook degene die je op facebook hebt als vriend je vriendenlijst niet kan zien? Ik weet dat dat kan als je geen 'vriend' bent. maar kun je het ook voor iedereen afschermen?
Ik lees mee. Ik weet dat het wel mogelijk is, maar niet hoe.
Alle reacties Link kopieren
Volgens mij hoe je normaal afschermt dat alleen vrienden dit mogen zien, klik je nu op: ''Alleen ik".



Je gaat naar je vrienden toe (vanaf je pc), dan staat er rechts Vrienden zoeken met zo'n pennetje.

Klik daarop, en dan Privacy bewerken. En dan kun je instellen op Alleen ik!



Succes!
Leef gezond en geniet!
https://www.facebook.com/ ... ion/?id=10201408842530806
Alle reacties Link kopieren
Ja dat kan,ik heb verschillende FB vrienden waarvan ik niet kan zien met wie ze bevriend zijn.
Alle reacties Link kopieren
Het is gelukt dank je inderdaad met het pennetje bij het kopje vrienden. Dank je!
Moet je wel die ene geheime liefdepersoon zeggen dat hij/zij niet mag reageren, anders zien de mensen alsnog dat het een vriend is.
Ik scherm zo´n beetje alles af.



Vrienden kunnen niet zomaar in mijn vriendenlijst. Ik heb een hele lading ´vrienden´ die op ´kennissen´ staan, en waarvan ik geen meldingen wil ontvangen. Dat zijn met name mensen die ik niet wil ontvrienden maar die bijvoorbeeld een boerderij op fb hebben, daardoor 400 ´vrienden´ hebben en het zelf niet nodig vinden om een beetje te letten op de praaivessie van anderen. Mijn moeder is zo iemand. Die tagt en deelt omdat het kan. Dat een ander daar niet blij van wordt, boeit haar niet, want het kan toch? Dus. Zij staat bij mij dus niet meer onder vrienden en privé foto´s van huis of dochter kan zij niet zien, dus ook niet delen.



Ze kunnen ook niet zien wanneer ik jarig ben. Als het je boeit, staat het in je agenda. Als het daar niet staat boeit het je niet, kun je je de felicitaties besparen. Even zo met mijn vriendenlijst, interesses, woonplaats, scholen en profielfoto. Ik heb voor fb zo´n ´mangatar´ gemaakt. Dat is voldoende. Degene die wil weten hoe ik er in het echt uit zie, is van harte welkom.



Blijft eigenlijk de vraag; waarom heb ik die pagina eigenlijk nog . Omdat ie handig is om afspraken te maken, na te vragen wat het telefoonnummer ook alweer was, om familie aan de andere kant van het land te kunnen volgen. Ik gebruik die pagina nog best veel. Maar alleen voor de mensen waarvan ik het leuk vind om hen te volgen.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven