Facebookkenner gezocht?

01-08-2016 13:33 4 berichten
Hallo!!



Hopelijk is hier iemand die mij kan helpen Ik kan het nl niet goed vinden op Google of Facebook zelf... Wel hoe je het aan moet maken, en dát je dingen kan aanpassen, alleen niet specifiek wat ik wil.

Het is totaal niet een belangrijk iets of zo, maar ben benieuwd



Ik heb gisteren mijn huis (zonder specifieke adresgegevens) als inchecklocatie "gemaakt". Prima, so far so good.

Maar ik woon hier dus niet alleen, maar ik krijg mijn vriend er niet bij.... Ik kan alleen aanpassen wie dit kan zien en wie hier kan inchecken. Mijn vriend kan hier dus wel inchecken, maar als bewoner sta alleen ik er, en het lijkt me wel leuk om dat te veranderen, maar dat lijk ik dus niet te kunnen vinden

En ik heb geprobeerd op zijn facebook (kan alleen met foon of ipad) hetzelfde aan te maken, in de hoop zo bij die van mij te komen, maar hij kan dan ook alleen een eigen thuis-locatie maken, en niet mij er bij zetten.



Iemand enig idee hoe we ons samen als bewoner kunnen "inschrijven"?
Waarom zou je van je huis een inchecklocatie willen maken? Helemaal niet veilig, die info via facebook beschikbaar maken. Een kleine hack, een privacyaanpassing die je vergeet door te voeren en elke gek kan zien waar je woont...
Of een aanpassing van Facebook uit.



Edit: volgens de helpwebsite van Facebook zijn alle locaties openbaar. https://nl-nl.facebook.com/help/175921872462772
Hhmmm, jullie hebben een punt ja......



Bedankt!!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven