Fake bericht van E-bay

05-08-2007 16:31 8 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik maak er maar even hier melding van. Ik kreeg zojuist een fake (Spoof) message van E-bay, ik herkende het gelukkig direct omdat ik zeker wist dat ik niets gestuurd had. Het zag er ontzettend echt uit maar als je op de link klikte kreeg je opeens een pagina te zien die eveneens een exacte copie was maar die naar een ander domein ging. Het lijkt heel erg op de toestand die eerst met de bank aan de gang was.



Maar goed, wees allemaal extra alert, ik kreeg deze op mijn privé e-mail adres en heb geen flauw idee hoe ze eraan zijn gekomen.
Alle reacties Link kopieren
Ik vergeet nog te zeggen dat ik er uiteraard direct melding van heb gemaakt.
Alle reacties Link kopieren
[...]
moderatorviva wijzigde dit bericht op 18-02-2015 17:47
Reden: Troll?
% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
quote:9jAAVsFhCH4V schreef op 18 februari 2015 @ 15:58:

'"<>%27%22%3E%3C%2527%2522%253E%253C\x27\x22\x3e\x3c\\x27\\x22\\x3e\\x3c$*{}[];%26|%23%20--%20-<!--p1n3



p1n3

p1n3p1n3Nou daar heb je het al...........
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
Alle reacties Link kopieren
En de fakerT heet



9jAAVsFhCH4V



En hij praat : p1n3p1n3p1n3
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
Waarom klik je op een link in een mail die duidelijk fake is
Alle reacties Link kopieren
Ach het was in 2007 hè? Die Computer-Rus heeft het topic alleen opgeduikeld.
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
Oh

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven