Feyenoord - FC Utrecht live kijken online

24-04-2016 14:25 13 berichten
Hallo!



Vanavond bekerfinale Feyenoord - FC Utrecht, wat ik graag (online) wil kijken (is niet op tv). Maar ik kan niet echt vinden hoe dat moet, wel gegoogeled uiteraard maar ik kom vooral op een beetje malafide achtig uitziende sites met grote KIJK HIER GRATIS - DOWNLOAD NU buttons. Iemand die het ook gaat kijken die het toevallig al heeft uitgezocht?
Alle reacties Link kopieren
Dit lees ik op nu.nl:



De bekerfinale Feyenoord-FC Utrecht wordt zondag vanaf 17.00 uur (aftrap 18.00 uur) uitgezonden op NU.nl en SBS6. Ben jij dan in Rotterdam en wil je de sfeer op straat, rond het stadion, in de kroeg of vanaf een andere plek vastleggen? Download dan nu de NUlive-app (Android of iOS) en gebruik hem zondag rond de finale. Dan komen jouw beelden terug in de livestream op NU.nl.
oh thanks, gewoon op SBS6 dus!



pfff
Alle reacties Link kopieren
Via Radio Rijnmond is ook de moeite waard. Mits je voor Feyenoord bent, want onpartijdig zijn ze niet bepaald
Tjezus, wat vals
Alle reacties Link kopieren
quote:MevrouwJack schreef op 24 april 2016 @ 14:36:

Via Radio Rijnmond is ook de moeite waard. Mits je voor Feyenoord bent, want onpartijdig zijn ze niet bepaald Ik vermoed dat de lokale zender van Utrecht ook niet echt onpartijdig is.....
Oh dear, how sad, never mind.
jaa voor Feyenoord natuurlijk, ken je dat niet hore dan.



Alle reacties Link kopieren
Ik geef verdacht weinig om voetbal, maar dankzij m'n toch wat Rotterdamse roots, zit zelfs ik nog nét niet in een Feyenoordshirt.....
Oh dear, how sad, never mind.
Alle reacties Link kopieren
Ik heb echt een hekel aan voetbal, vind er geen drol aan maar ik zit straks braaf mee te kijken met mijn man hoor. Die heeft er notabene vrij voor genomen. En dat neemt hij niet eens voor een begrafenis bij wijze van spreken. En dan ben ik de Rotterdammert......
Alle reacties Link kopieren
quote:Hayek schreef op 24 april 2016 @ 14:49:

Ik geef verdacht weinig om voetbal, maar dankzij m'n toch wat Rotterdamse roots, zit zelfs ik nog nét niet in een Feyenoordshirt..... Dit dus
Tjezus, wat vals
quote:Hayek schreef op 24 april 2016 @ 14:49:

Ik geef verdacht weinig om voetbal, maar dankzij m'n toch wat Rotterdamse roots, zit zelfs ik nog nét niet in een Feyenoordshirt..... quote:MevrouwJack schreef op 24 april 2016 @ 14:54:

[...]



Dit dus Dit dus
Alle reacties Link kopieren
Nou, kijkt er nog iemand mee? Het is nogal een opgave om een wedstrijd te kijken dus als jullie me gezelschap houden, graag.
La lalala la lalalala lala lalalalalalaLAAA!



Alle reacties Link kopieren
And you'll neeeeeever waaaaaaaalllllllkkkkk aaaaaaaaaaaalooooooooooone....

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven