Filmpjes van telefoon, wat doe je er mee?

14-04-2016 11:59 10 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hoi,



Ik maak geregeld met mijn telefoon een filmpje van mijn kind. Vaak een minuutje ongeveer, om te vereeuwigen hoe lief/leuk/grappig ie nu toch is... Maar, nu ben ik op zoek naar een manier om al die kleine minifilmpjes te verwerken tot iets wat makkelijk terug te kijken is. (Zoals ik van al mijn foto's nog steeds een album maak omdat ik die 1000en foto's op mn pc echt niet even ga zitten terugkijken.) Ik ben absoluut niet thuis in foto-/videobewerking, kent iemand een heel eenvoudige manier om de filmpjes samen te voegen (evt stukjes uit te knippen nog)? Of heeft iemand een andere leuke tip om dit soort fimpjes te bewaren op zo'n manier dat je ze nog weer eens bekijkt? Wat doen jullie met dit soort dingen?

Ik heb nog een paar daagjes vakantie, dus nog even wat tijd om te hobby'en!
Alle reacties Link kopieren
Ik lees mee.
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
Ik ook :-)
Heb je een iPhone? iMovie is echt heel makkelijk en kun je volgens mij gewoon op je telefoon zelf doen (ik doe het op de iPad).



Of zoek op "Moviemaker" en dan je telefoon/besturingssysteem.

Of wil je het liever op de computer/laptop doen?
Alle reacties Link kopieren
volg
Via een app op je telefoon. Ben de naam ff kwijt maar kost 3,50 en daar kan je echt hele leuke filmpjes mee maken. Ook combinaties tussen foto's en video's en zelf muziek erbij zetten en zelfs als je niets snapt dan nog lukt het met die app. Iets met guru heet hij volgens mij.
Alle reacties Link kopieren
Liefst doe ik het idd op mn laptop (die op Windows draait). Maar anders zou het evt ook kunnen met een Android-app op mijn tablet. Denk dat ik het op mn telefoon teveel gepriegel vind...
Alle reacties Link kopieren
Met moviemaker (gratis van Windows) zijn ze op de pc makkelijk te knippen, plakken en op te slaan. Misschien heb je daar iets aan.
Ik loop een beetje uit de pas , maar verder ben ik volkomen normaal
Alle reacties Link kopieren
Pinnacle vind ik een erg fijn programma. Je kan er hiermee makkelijk filmpjes aan elkaar plakken, knippen, muziek eronder zetten en mooie effecten. Het is makkelijk gratis te downloaden.

Maar verder is moviemaker (die staat volgens mij standaard op windows?) ook een goed alternatief!
Alle reacties Link kopieren
http://www.1secondeveryday.com



Supertoffe app! Aanrader voor kleintjes.
De Wet van Wuiles: hoe langer de OP, hoe kleiner de kans op een duurzame relatie.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven