fimpjes ipad in het vliegtuig

07-11-2014 10:00 13 berichten
Alle reacties Link kopieren
Dag, ik wil graag dat mijn peuter in het vliegtuig filmpjes kan kijken. Maar ik heb geen internetverbinding dan. Is het wel op een of ander manier mogelijk? Werken de apps wel gewoon in het vliegtuig?
Alle reacties Link kopieren
Ik geloof dat de filmpjes die je met de Zappelin app bekeken hebt mét internetverbinding, daarna ook bekeken kunnen worden zonder verbinding.
Some people aim at nothing in life and hit it with amazing accuracy..
Natuurlijk kan dat. Je moet die films dan op je tablet zetten. Meeste apps doen het ook.
Alle reacties Link kopieren
Je kunt alleen filmpjes kijken die op je tablet staan. Verder is er geen mogelijkheid om te verbinden met het internet.

Je zult filmpjes dus moeten downloaden en even testen of ze het doen als de verbinding uit is.

Er zijn veel apps die werken met een internetverbinding, als je die uitzet kun je zien welke apps het wel en niet doen.
Alle reacties Link kopieren
ok hoe doe je dat. Die filmpjes downloaden op je tab? ik weet wel hoe je apps enzo installeert. Ik zal ook even checken welke video apps zonder verbinding werken.

Iemand nog tips voor leuke peuterprogramma's die afgespeeld kunnen worden in het vleigtuig.
quote:newmamma schreef op 07 november 2014 @ 10:26:

ok hoe doe je dat. Die filmpjes downloaden op je tab? ik weet wel hoe je apps enzo installeert. Ik zal ook even checken welke video apps zonder verbinding werken.

Iemand nog tips voor leuke peuterprogramma's die afgespeeld kunnen worden in het vleigtuig.Je kan films downloaden en dan op een kaartje zetten en dat kaartje in je Ipad stoppen, hoe het rechtstreeks met Ipad gaat weet ik niet, waarschijnlijk ook met een usb kabel en dan zie je het station er van op je laptop en dan kan je het bestand in de map van het station schuiven. Zo kan je ook leuke prentenboeken downloaden en lezen met een ereader app. Of muziek. Gaat allemaal via hetzelfde principe. Heb je iemand die het je voor kan doen? Het is erg handig en leuk als je dat gewoon altijd kan en echt niet moeilijk. Je moet het alleen even weten.
Hoe oud is je peuter? Speelt ze al wel eens op je ipad? Ik heb een peuter in mijn omgeving die mieren meppen heel leuk vindt en zeepbellen kapot maken, zeppelin app. Gewoon even kijken wat er tussen de apps staat.
Alle reacties Link kopieren
ok duidelijk. Dankjewel. Vliegreis is morgen en 12 uur lang, dus moet snel aan de slag.

Mijn kinds is 22 maanden. Hij vindt van alles wel leuk, maar ik merk dat hij een voorkeur begint te krijgen voor lego duplo/junior apps. Toca Boca is hij snel op uitgekeken. En van filmpjes vindt hij vooral peppa pig leuk.
In een iPad kan geen geheugenkaartje, netniet.



Erop zetten kan met iTunes, net als muziek.
Goede reis!
quote:riannerianne schreef op 07 november 2014 @ 11:07:

In een iPad kan geen geheugenkaartje, netniet.



Erop zetten kan met iTunes, net als muziek.Oh God, is toch wat, ik hoop dat je dit nog leest TO!
TO, als je de filmpjes erop hebt gezet, kun je ze makkelijk bekijken met de app Aceplayer.
quote:newmamma schreef op 07 november 2014 @ 11:00:

ok duidelijk. Dankjewel. Vliegreis is morgen en 12 uur lang, dus moet snel aan de slag.

Mijn kinds is 22 maanden. Hij vindt van alles wel leuk, maar ik merk dat hij een voorkeur begint te krijgen voor lego duplo/junior apps. Toca Boca is hij snel op uitgekeken. En van filmpjes vindt hij vooral peppa pig leuk.Ik zou ook een klein tasje maken met wat vouwblaadjes en knutsellijm, een kleurboek en potloden. Ik heb mijn kind eens heel lang bezig kunnen houden met propjes papier plakken. Balletjes draaien van alufolie en in een potje stoppen werkt hetzelfde. Gelukkig kun je ook kinderfilmpjes aanzetten op zo'n lange vliegreis op je eigen scherm op de stoel voor je.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven