Forum?

07-03-2015 20:22 42 berichten
Ik lees zojuist op het forum een tekst van gisterenavond van mij terug onder een andere naam+profielfoto.

Ik vind dit een beetje raar, komen jullie dit ook wel eens tegen?
Alle reacties Link kopieren
Nee, was je dronken?
Ja en?
Waarschijnlijk een mislukte poging om je tekst te quoten
Alle reacties Link kopieren
Waar?
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
Aliens! Of 'het groepje' is weer bezig geweest.
Alle reacties Link kopieren
Beste Redt,



Zou je dit willen mailen naar communitymanager@viva.nl met de betreffende posting en nick erbij vermelden?

Dan kan het gelijk uitgezocht worden.



met vriendelijke groet,



Junior
Alle reacties Link kopieren
quote:LouisaVuitton schreef op 07 maart 2015 @ 20:28:

Aliens! Of het groepje is weer bezig geweest.

Ja, en nu weet ik het zeker ook!

Jij bent hun leider.
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
Alle reacties Link kopieren
quote:snoopylynn schreef op 07 maart 2015 @ 20:24:

Nee, was je dronken?Flauw want het wat een paar weken geleden schering en inslag Nav vernieuwde forum. Genoeg ophef over geweest
@snoopylynn; Ik was niet dronken, en het gaat over een ander profiel (dat ik niet ken) waarmee ik gepost zou hebben.

@Enn; Op 'Achternaam kind?'

@Bankje; Ik was niet aan het quoten, maar hoe zit dat dan?
Alle reacties Link kopieren
Oh dat heb ik dan gemist.

Maar als je dit al wist dan mail je toch de mods even?
Ja en?
quote:Enn schreef op 07 maart 2015 @ 20:29:

[...]



Ja, en nu weet ik het zeker ook!

Jij bent hun leider.Ahh...beetje jaloers?
Was het wel een beetje een goede tekst?
Alle reacties Link kopieren
quote:LouisaVuitton schreef op 07 maart 2015 @ 20:32:

[...]





Ahh...beetje jaloers?

Altijd, ik zie de hele dag groen.

Kan natuurlijk ook een alien -uiting zijn.
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
Alle reacties Link kopieren
quote:JuniorModeratorViva schreef op 07 maart 2015 @ 20:28:

Beste Redt,



Zou je dit willen mailen naar communitymanager@viva.nl met de betreffende posting en nick erbij vermelden?

Dan kan het gelijk uitgezocht worden.



met vriendelijke groet,



Junior
Ik quote ook wel eens en als ik die haakjes weghaal dan staat de tekst ook heel raar. En als ik dan ook nog eens geen reactie plaats en gelijk op plaats je reactie druk, dan is het net of ik iemand anders zijn reactie heb geschreven.
Fijn deze reacties! Lekker luchtig .

Posten onder andermans naam wordt gelukkig dus niet als probleem gezien .
Alle reacties Link kopieren
quote:Redt schreef op 07 maart 2015 @ 20:38:

Fijn deze reacties! Lekker luchtig .

Posten onder andermans naam wordt gelukkig dus niet als probleem gezien .Jawel maar lees even wat de mod je steeds vertelt..... En ondertussen dollen we wat.
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
quote:Enn schreef op 07 maart 2015 @ 20:39:

[...]



Jawel maar lees even wat de mod je steeds vertelt..... En ondertussen dollen we wat.Heb het allangal geemaild hoor ;)
quote:Enn schreef op 07 maart 2015 @ 20:39:

[...]



Jawel maar lees even wat de mod je steeds vertelt..... En ondertussen dollen we wat.
Alle reacties Link kopieren
quote:LouisaVuitton schreef op 07 maart 2015 @ 20:36:

Ik quote ook wel eens en als ik die haakjes weghaal dan staat de tekst ook heel raar. En als ik dan ook nog eens geen reactie plaats en gelijk op plaats je reactie druk, dan is het net of ik iemand anders zijn reactie heb geschreven.Dit.
Life is short. Eat dessert first.
Alle reacties Link kopieren
Doe even een linkje naar die post dan.
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
@snoopylynn; Ik was niet dronken, en het gaat over een ander profiel (dat ik niet ken) waarmee ik gepost zou hebben.

@Enn; Op 'Achternaam kind?'

@Bankje; Ik was niet aan het quoten, maar hoe zit dat dan?





(kijk, nu staat jouw tekst er, maar dan met mijn profielfoto en naam. Het gaat er niet om of jij aan het quoten was of niet, maar als iemand jouw tekst quote en daarbij iets fout doet lijkt het net of diegene de tekst getypt heeft)
Had je zelf al gereageerd in dat topic TO?
quote:_blabla_ schreef op 07 maart 2015 @ 21:11:

@snoopylynn; Ik was niet dronken, en het gaat over een ander profiel (dat ik niet ken) waarmee ik gepost zou hebben.

@Enn; Op 'Achternaam kind?'

@Bankje; Ik was niet aan het quoten, maar hoe zit dat dan?





(kijk, nu staat jouw tekst er, maar dan met mijn profielfoto en naam. Het gaat er niet om of jij aan het quoten was of niet, maar als iemand jouw tekst quote en daarbij iets fout doet lijkt het net of diegene de tekst getypt heeft)Ja dat begreep ik uit eerdere reacties Alleen het is echt wat ik gepost heb. Op dat moment (het is ook het enige bericht met deze tekst). Het is voor mij heel zeker dat het fout is gegaan.
Alle reacties Link kopieren
And the gate continues..
Ik ga voor kwantiteit.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven