foto vergrendelscherm telefoon nog te "redden"?

30-06-2015 14:28 12 berichten
Alle reacties Link kopieren
ik heb op mijn telefoon (samsung s5) een foto op m'n vergrendelscherm staan van iets dat me heel dierbaar is, maar op de 1 of andere manier staat die foto niet meer in m'n gallerij tussen de andere foto's, nou weet ik wel hoe de foto van het startscherm nog te "redden" is, maar is de foto van het vergrendelscherm nog te redden, zou die foto graag terug hebben.



nou lijkt het mij wel dat de telefoon ergens de bron van de foto moet halen, (anders zwart scherm??) dus hij zou dan toch nog ergens in mijn telefoon moeten staan



ik hoop dat iemand snapt wat ik bedoel en mij eventueel zou kunnen helpen
Alle reacties Link kopieren
Geen idee, maar anders alle apps weghalen en een screenshot maken? Heb je toch iets
Alle reacties Link kopieren
Kun je geen screenshot maken?
My mind wanders in the shadows, I can not hear a sound, a zombie screams and a werewolf howls, my world is going down..
(Geen idee hoe dat met een samsung werkt, heb zelf een iphone dus misschien zeg ik wel iets wat niet kan)

Als je de telefoon met je computer verbind, kun je dan niet in een (uitgebreidere) map met foto's komen?
als je je telefoon koppelt met de computer kan je hem dan niet ergens terug vinden?
Alle reacties Link kopieren
/data/data/com.sec.android.gallery3d/files/lockscreen_wallpaper.jpg
Anarchie is leuk, maar je blijft van mijn kaas af
Alle reacties Link kopieren
nee nergens terug te vinden.....



@handigmetgeld: als ik het mapje data open zit er alleen een mapje IMS in
Alle reacties Link kopieren
Loop even naar een handig neefje of een vriendelijke telefoonwinkel.



Volgens mij hoort hij te staan waar ik zeg, maar je hebt waarschijnlijk geen rechten om hem te zien.
Anarchie is leuk, maar je blijft van mijn kaas af
Alle reacties Link kopieren
Als je een PC hebt, download dan het programa "moborobo" en installeer het op je PC. Je hoeft niets te installeren op je telefoon. Verbindt de PC met je telefoon en moborobo geeft aan welke instellingen op je telefoon aangevinkt moeten worden. Je kunt nu overal bij in je telefoon, dus ook bij alle bestanden. Succes.
Alle reacties Link kopieren
Hij staat waarschijnlijk nog ergens in je mappen genaamd 'mijn bestanden'
Edit: verkeerd begrepen
Alle reacties Link kopieren
quote:hokkie schreef op 03 juli 2015 @ 16:05:

Als je een PC hebt, download dan het programa "moborobo" en installeer het op je PC. Je hoeft niets te installeren op je telefoon. Verbindt de PC met je telefoon en moborobo geeft aan welke instellingen op je telefoon aangevinkt moeten worden. Je kunt nu overal bij in je telefoon, dus ook bij alle bestanden. Succes.ik ga dit proberen, bedankt voor de tip!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven