Foto's iPhone - iPad - Macbook

07-02-2016 07:04 8 berichten
Alle reacties Link kopieren
Goedemorgen, ik hoop dat iemand me kan helpen met het volgende:



Sinds een van de iOS updates (ik weet niet meer welke) verschijnen foto's die ik met mijn iPhone maak ook in de opslag van mijn iPad en vice versa. Dat is niet de bedoeling, want de iPad wordt vooral gebruik door de kinderen en die houden erg van foto's maken en vooral van heel veel foto's maken



Ondertussen heb ik ook nog een Macbook Air en daar zou ik de foto's (in ieder geval die van mijn iPhone) juist wel weer op willen, dan hoef ik ze er zelf niet op te zetten.



Kan dit? En zo ja, hoe? Ik zie in iCloud dat je wel dingen kunt aan- en uitzetten, maar kan het ook wel naar de Macbook en niet naar overige apparaten?



Alvast bedankt!
Alle reacties Link kopieren
Wat ik heb ontdekt is in ieder geval dat je op de iPad de iCloud deling kan uitzetten in de instellingen. Dan gaan daar de foto's niet meer heen en weer. Waarschijnlijk kan dat bij de andere apparaten dus ook apart.

Wat ik heb geprobeerd uit te zoeken is, of het mogelijk is om 1 of enkele foto's wel te delen en de rest niet. Dat lukt me dus niet, dus ik lees ook even mee.



Iedere keer als ik een foto van mijn iPad naar mijn mac wil hebben, heb ik 3000 foto's op mijn iPad die ik weer moet verwijderen.....
Zonder oorzaak geen gevolg
Alle reacties Link kopieren
Als het gaat om een foto, stuur ik die mezelf gewoon toe via iMessage.



To, ik zou gewoon iCloud uitzetten op de iPad.
Alle reacties Link kopieren
Volgens mij is het nu gelukt om het uitwisselen tussen iPhone en iPad uit te zetten, thanks! En het lukt zelfs om een aantal foto's te importeren van mijn iPhone, maar het rare is dat hij alleen de foto's van na half januari doet. De foto's van daarvoor niet
Alle reacties Link kopieren
Hoe importeer je de fotos? Als je dat via Fotolader op je mac doet, moet je alle foto- en videobestanden die je op je telefoon hebt, zien en kan je per foto beslissen of hij wel of niet geimporteerd moet worden.
Precies tot een maand geleden, misschien? Dan synchroniseer je waarschijnlijk alleen via my photo stream.



Deze informatie helpt misschien:

https://support.apple.com/en-us/HT204264



Als je al je foto's opslaat via iCloud heb je wel al snel extra (betaalde) ruimte nodig.
Alle reacties Link kopieren
Ik herken dit.

Bij aansluiten iPhone, kan je ook op 'toon alles' doen. Zie je al je foto's.



http://www.appletips.nl/f ... ndmatig-fotos-importeren/



Hier wat handige info.
Love bubbles....
Alle reacties Link kopieren
Bedankt! Ik heb het nog niet geprobeerd, maar gaat vast lukken

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven