Fotos van dropbox downloaden, een voor een ?

15-11-2015 14:38 8 berichten
Ik heb alle Foto's van mobiel in mijn dropbox zitten, Maar hoe krijg ik die nu op mijn Laptop? Ik kann ze wel Foto voor Foto downloaden, Maar dat is wel heel veel werk.... dat moet toch anders kunnen?
Alle reacties Link kopieren
Ik heb een Dropbox map op mijn laptop staan, daar kun je ze heel makkelijk uit knippen/plakken.

Geen idee hoe die daar kwam, maar dat moet te googlen zijn denk ik.
Alle reacties Link kopieren
Als je dropbox op je laptop installeert kun je gewoon de map van dropbox openen de foto's van daaruit kopiëren en plakken.
stippensok, dan heb ik volgens mij nog steeds hetzelfde probleem..

Ik will een Foto Album maken en daarvoor moeten de foto's eerst naar het Foto programma. En dat gaat dan Foto voor Foto...
Alle reacties Link kopieren
Ik lees mee...
Het is beter om een kaars aan te steken dan de duisternis te vervloeken
In memoriam AnnA_C
quote:Zwartvlekje schreef op 15 november 2015 @ 14:47:

Als je dropbox op je laptop installeert kun je gewoon de map van dropbox openen de foto's van daaruit kopiëren en plakken.Dit is inderdaad de gemakkelijkste oplossing! Alles selecteren en zo gepiept.
Alle reacties Link kopieren
Als je dropbox installeert heb je op je PC ook een map voor dropbox. Dan kun je de foto's vanuit je fotoprogramma zo selecteren dat je ze in 1 keer vanuit die map kunt uploaden.
Alle reacties Link kopieren
Ik heb net even iets uitgeprobeerd: in dropbox kun je, middels het vasthouden van de ctrl-toets en tegelijkertijd selecteren van je foto's deze naar een album verplaatsen. Als je dan het album met jezelf deelt/naar jezelf mailt, en logt vervolgens in via je pc, dan kun je je album als een zipbestand downloaden.
wij slapen nooit.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven