Foutmelding bij in-app aankopen

30-08-2015 11:27 4 berichten
Alle reacties Link kopieren
Kan iemand mij helpen met het volgende: wanneer ik via mijn TomTom een in-app wil kopen krijg ik de melding: "deze versie van de app is niet geconfigureerd voor facturering via google play".



Wanneer ik bij een andere app een in-app koop, lukt het wel, alleen bij TomTom dus niet. Nu heb ik het probleem al gegoogled, maar daar kom ik ingewikkelde zaken tegen zonder uitleg over getekende apps e.d.



Wie kan mij in Jip en Janneke taal uitleggen wat het probleem is?



Alvast bedankt!
Interviewer: And you see an equivalence between the idea of god and the idea of a fairy or a Leprechaun??? Dawkins: The evidence of both is equally poor! :-)
Alle reacties Link kopieren
Dat je niet via deze versie van de app kunt betalen. Dat deze mogelijkheid niet ingeprogrammeerd is.



Is er een nieuwere versie van de app aanwezig? Dan moet je je app bijwerken. Anders zou ik een mail sturen naar de ontwikkelaars (het adres staat vaak wel ergens in de app zelf, of in de playstore bij de beschrijving van de app) en vragen of ze je kunnen helpen.
Alle reacties Link kopieren
Dit kom ik ook tegen als ik Google:



Aankopen via in-app-facturering zijn beschikbaar voor gebruikers op apparaten met de nieuwste versie van de Play Store-app





Heb je de meeat geüpdatet versie van je Google Play app?

(Ik heb zelf een iPhone, dus ken Google Play niet.)
Alle reacties Link kopieren
Alles lijkt al de laatste update te hebben gehad, telefoon, playstore en TomTom.



Ik zal inderdaad eens zoeken naar de helpdesk van de app. Mij een ongeluk gegoogled op het probleem, maar daar dan weer niet aan gedacht
Interviewer: And you see an equivalence between the idea of god and the idea of a fairy or a Leprechaun??? Dawkins: The evidence of both is equally poor! :-)

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven