Galaxy S7 hulp?

07-02-2017 17:32 12 berichten
Alle reacties Link kopieren
Wie oh wie kan mij helpen?



Ik heb een galaxy S7, die ik laatst opnieuw heb moeten opstarten. Helaas is hierbij een instelling verloren gegaan die standaard aan stond (?), maar ik kan hem nergens vinden.



Even de uitleg: Als ik iemand bel en de ik ben verbonden met die persoon, dan zou het vlak (wat in het plaatje hieronder staat) wat groen is ook groen moeten worden. Als de oproep niet verbindt, dan wordt hij oranje. Nu is dit bij mij dus niet meer het geval, en het is altijd donkerblauw. Ik heb mijn instellingen doorgespit, maar ik heb het nergens kunnen vinden. Weet iemand toevallig hoe ik dit terug kan zetten??







Dit is hoe het er bij mij nu uitziet :(

Ga langs bij een telefoonwinkel
Alle reacties Link kopieren
Ik heb s7 maar dit nog nooit gehad... heb me misschien eenvoudige stand aanstaan?
Geeft geen voor oordeel over mensen die je niet kent
Alle reacties Link kopieren
quote:Richelle91 schreef op 07 februari 2017 @ 18:25:

Ik heb s7 maar dit nog nooit gehad... heb me misschien eenvoudige stand aanstaan?Nee, dat staat uit. Alles is hetzelfde als eerst, maar toch is dit anders. Misschien toch maar langs bij een telefoonwinkel.
Alle reacties Link kopieren
Zal thuis straks eens kijken
Geeft geen voor oordeel over mensen die je niet kent
Alleen opnieuw opstarten of opnieuw geïnstalleerd? Daar zit een verschil tussen.
Alle reacties Link kopieren
quote:Felroze schreef op 07 februari 2017 @ 19:45:

Alleen opnieuw opstarten of opnieuw geïnstalleerd? Daar zit een verschil tussen.opnieuw geinstalleerd. helemaal leeg en een backup terug gezet
quote:Mepi schreef op 07 februari 2017 @ 20:22:

[...]



opnieuw geinstalleerd. helemaal leeg en een backup terug gezet Wellicht heb je een update gehad (bedoel bijv Android 6.6.2 ipv 6.6.1) en heeft Samsung dat veranderd in de update?
Alle reacties Link kopieren
quote:Felroze schreef op 07 februari 2017 @ 20:31:

[...]





Wellicht heb je een update gehad (bedoel bijv Android 6.6.2 ipv 6.6.1) en heeft Samsung dat veranderd in de de update?Hmm, dat zou vreemd zijn, want mijn moeder heeft dezelfde telefoon, en die heeft er geen last van. Zij heeft dezelfde versie als ik. Ik denk echt dat het ergens in de instellingen zit, maar waar...!
quote:Mepi schreef op 07 februari 2017 @ 20:38:

[...]





Hmm, dat zou vreemd zijn, want mijn moeder heeft dezelfde telefoon, en die heeft er geen last van. Zij heeft dezelfde versie als ik. Ik denk echt dat het ergens in de instellingen zit, maar waar...!Je hebt in zowel "instellingen" gekeken als in instellingen van de "telefoon"-app?
Alle reacties Link kopieren
quote:Felroze schreef op 07 februari 2017 @ 21:16:

[...]





Je hebt in zowel "instellingen" gekeken als in instellingen van de "telefoon"-app?Yess, alle instellingen individueel doorgespit. Niks over bellerkleuren bij opnemen of ophangen
Alle reacties Link kopieren
Themas al na gekeken?
Geeft geen voor oordeel over mensen die je niet kent

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven