Geen geluid iphone 6

06-01-2017 23:21 22 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hoi,

Ik heb een probleempje met mijn iphone 6. Sinds vansaag kan ik geen muziek meer afspelen want er komt geen geluid uit mijn mobiel. As ik het aansluit op speakers doet die het wel gewoon. Ook als ik naar mijn instellingen ga en dan ringtonen ga afspelen doet komt er geluid uit mijn mobiel. Het gaat puur om muziek afspelen via youtube of een app of filmpjes via facebook etc. Wie o wie kan mij helpen?:(
anoniem_324269 wijzigde dit bericht op 06-01-2017 23:22
Reden: Typfoutje
% gewijzigd
Heb je hem al opnieuw opgestart?
Hee ik heb een vergelijkbaar probleem met een iphone 5, die maakt geen geluid meer als ie overgaat of als er een bericht binnenkomt. Handig! Alleen de trilfunctie doet het nog maar die hoor ik al niet meer als ik aan de andere kant van de kamer sta, zo zacht is die, waardoor ik dus bijna alle telefoontjes mis. Ik heb hem al 80 keer opnieuw opgestart, mijn oom zei, dat je de meeste problemen zo oplost met een iphone.



Nou, is er geen appje om de boel een beetje te op te frissen ofzo? Dat ie de instellingen naloopt en foutjes eruit haalt, apps op de achtergrond uitzet ed, zoals je bij een smartphone ook hebt. Ik kan die apps niet vinden in de iphone hoor. Ik ga denk ik maar weer terug naar de smartphone want elk probleem duurt hartstikke lang om op te lossen!
Niet per ongeluk het schuifje aan de zijkant verschoven?
Alle reacties Link kopieren
Mijn telefoon(Huawei) heeft hetzelfde en dat komt omdat hij denkt dat de oortjes er ingeplugd zitten terwijl dit niet zo is( te zien aan het koptelefoonheadset boven in scherm naast de batterij) kon ook alleen nog op luidspreker bellen en filmpjes deden het ook niet. Geluid van de telefoon dus ringtones wel heb nu een app headset toggle waarmee ik dat uit kan zetten en dus wel alles het weer doet.



Misschien is dit bij jou ook het probleem??
Life is like an hourglass glued to the table.
Waarom zijn er zo weinig apps voor iphone, voor als er iets mis gaat eigenlijk? Ik vind dat er voor smartphones veel meer apps zijn waar je nog wat mee kunt proberen op te lossen. Ze willen zeker dat je naar de iphone winkel komt ofzo? Kunnen ze met mij lang wachten.
Alle reacties Link kopieren
1) een iPhone is ook een smartphone

2) een keer of 20 snel achter elkaar de plug-in van je koptelefoon in en uit doen, wil weleens werken of anders voorzichtig met een wattenstaafje

3) even langs bij de geniusbar

4) volgende keer Apple Care afsluiten. Nooit betere service dan dat



Hoelang heb je hem trouwens? Geen garantie meer?
Heb je misschien de volume knop omlaag geswiped die op t scherm zit. Niet die aan de zijkant van je tel. Maar op t scherm.

Dat scherm swipe je naast t schermpje van t beeld lichter zetten
quote:Ameliaaa schreef op 06 januari 2017 @ 23:52:

Waarom zijn er zo weinig apps voor iphone, voor als er iets mis gaat eigenlijk? Ik vind dat er voor smartphones veel meer apps zijn waar je nog wat mee kunt proberen op te lossen. Ze willen zeker dat je naar de iphone winkel komt ofzo? Kunnen ze met mij lang wachten.





Er kan vrij weinig mis gaan met je iPhone.

Hij kan wel stuk.
quote:Hetvrijewoord schreef op 07 januari 2017 @ 00:05:

[...]





Er kan vrij weinig mis gaan met je iPhone.

Hij kan wel stuk.Wat bedoel je? Loopt ie nooit vast, functioneren programma's altijd goed, etc. Ik heb het over de software, niet over de hardware.
Alle reacties Link kopieren
quote:Ameliaaa schreef op 06 januari 2017 @ 23:27:

Hee ik heb een vergelijkbaar probleem met een iphone 5, die maakt geen geluid meer als ie overgaat of als er een bericht binnenkomt. Handig! Alleen de trilfunctie doet het nog maar die hoor ik al niet meer als ik aan de andere kant van de kamer sta, zo zacht is die, waardoor ik dus bijna alle telefoontjes mis. Ik heb hem al 80 keer opnieuw opgestart, mijn oom zei, dat je de meeste problemen zo oplost met een iphone.



Nou, is er geen appje om de boel een beetje te op te frissen ofzo? Dat ie de instellingen naloopt en foutjes eruit haalt, apps op de achtergrond uitzet ed, zoals je bij een smartphone ook hebt. Ik kan die apps niet vinden in de iphone hoor. Ik ga denk ik maar weer terug naar de smartphone want elk probleem duurt hartstikke lang om op te lossen!Heb je je telefoon niet gewoon op de niet-storen stand staan? Dan zou je een maantje in de rechterbovenhoek moeten zien staan. En ook niet stomweg het schuifje links op je telefoon omgezet?
Alle reacties Link kopieren
Heb ook eens zoiets gehad bij mijn IPhone 4. Ik had hem toen per ongeluk op de 'nachtstand' gezet. Hierdoor geen belsignaal meer (wel trillen).



Zou het zoiets kunnen zijn?



(Even het functie menu omhoog halen door van onder naar boven te swipen. vervolgens checken of het halve-maan symbooltje 'aan' staat).





Edit: Wat Johnny zegt dus
I have neither the time nor the crayons to explain this to you.
quote:Tamboti schreef op 06 januari 2017 @ 23:21:

Heb je hem al opnieuw opgestart?Ik had het laatst ook en dit heeft mij geholpen
quote:Ameliaaa schreef op 07 januari 2017 @ 00:21:

[...]





Wat bedoel je? Loopt ie nooit vast, functioneren programma's altijd goed, etc. Ik heb het over de software, niet over de hardware.Inderdaad. Functioneert altijd wel goed. Meestal helpt opnieuw opstarten in het zeldzame geval dat er iets is
quote:Ameliaaa schreef op 07 januari 2017 @ 00:21:

[...]





Wat bedoel je? Loopt ie nooit vast, functioneren programma's altijd goed, etc. Ik heb het over de software, niet over de hardware.Ja, vooral met de software kan vrij weinig misgaan.
quote:Tamboti schreef op 06 januari 2017 @ 23:21:

Heb je hem al opnieuw opgestart?Ik heb dit probleem de laatste tijd regelmatig en dit helpt altijd!
Alle reacties Link kopieren
Je kan toch gewoon gratis met ze bellen/chatten?
Alle reacties Link kopieren
Gebeurt vaker als je een Update moet doen.

Of resetten, knopje aan de zijkant + homebutton 30 sec ingedrukt houden. Meestal doet ie 't dan weer gewoon!
Ik denk dat ik weer wat je moet doen, maar weet niet of ik het goed uit kan leggen.

Komt 'ie:



Ga naar de YouTube app en kies een willekeurig filmpje. Als het filmpje afspeelt kan je rechts onderin de totale tijd van het filmpje zien, een "vierkant met een driehoekje" en het beeld vergroten/ verkleinen.



Kies "vierkant met driehoekje" en vink IPhone aan. Bij mij was er iets anders (Kodi??) aangevinkt.

Het probleem daarna opgelost.

Succes!
quote:Tawny79 schreef op 07 januari 2017 @ 00:57:

[...]





Inderdaad. Functioneert altijd wel goed. Meestal helpt opnieuw opstarten in het zeldzame geval dat er iets isDit. Ik had gisteren ineens dat een bestand in iBooks niet wilde openen, iBooks sluiten hielp niet dus even helemaal opnieuw opgestart: opgelost. Verder in jaren iPhone nog niks gehad dat niet zo opgelost kon worden.
quote:frambloosje schreef op 07 januari 2017 @ 07:55:

Ik denk dat ik weer wat je moet doen, maar weet niet of ik het goed uit kan leggen.

Komt 'ie:



Ga naar de YouTube app en kies een willekeurig filmpje. Als het filmpje afspeelt kan je rechts onderin de totale tijd van het filmpje zien, een "vierkant met een driehoekje" en het beeld vergroten/ verkleinen.



Kies "vierkant met driehoekje" en vink IPhone aan. Bij mij was er iets anders (Kodi??) aangevinkt.

Het probleem daarna opgelost.

Succes!Dat is AirPlay, ook aan en uit te zetten in het menu wanneer je omhoog swipet (boven nightshift).
Ja! Dank je.

Dat is eenvoudiger ;)

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven