Geen voicemail afluisteren

11-05-2015 11:09 15 berichten
Ik heb een hekel aan voicemails afspreken. Mijn eigen voicemails luister ik ook niet af. Geen idee hoe dat moet. Ik heb het wel eens proberen in te stellen, maar dat lukt niet. Via andere manieren (sms, bellen, whats app, mail, facebook) ben ik prima te bereiken. Is het raar dat ik niks met voicemail doe?
Alle reacties Link kopieren
Je kunt hem ook gewoon uitzetten hoor. Dan kan niemand een boodschap achterlaten en hoef jij hem dus niet af te luisteren. Verder vind ik het niet raar dat je niets met voicemail doet, tenzij het je werktelefoon is.
Believe none of what you hear, only half of what you see
Tja, iemand had m'n voicemail ingesproken en was heel verontwaardigd dat ik het bericht niet had gekregen.
Alle reacties Link kopieren
Ik heb hem gewoon uitstaan. Wel zo aardig naar de mensen toe die denken dat je je voicemail wel luistert omdat je hem hebt.

Als mensen me nodig hebben bellen ze nog wel een keer.
Alle reacties Link kopieren
quote:rebecca_90 schreef op 11 mei 2015 @ 11:13:

Tja, iemand had m'n voicemail ingesproken en was heel verontwaardigd dat ik het bericht niet had gekregen.Het is ook nogal suf dat je hem niet uit hebt staan, nu denken mensen dat je luistert.
Alle reacties Link kopieren
Nee joh, dat moet je toch zelf weten.

Je bent echt niet de enige die dat maar niks vindt.



Zelf vind ik het inspreken nu wel oké, nog niet fijn (ik kan er geen hobby van maken), maar wel oké. Vroeger ging ik eerst op een briefje schrijven wat ik wilde gaan zeggen. Of in mijn hoofd even oefenen. Haha. Wat een onzin ook allemaal hè. Angst om het fout te doen ofzo. Om te te veel euh euh euh te zeggen , niet goed uit mijn woorden te komen.. Op een gegeven moment bedacht ik me hoe ontzettend onbelangrijk het was, toen heb ik het los kunnen laten.
Alle reacties Link kopieren
TO, bedoel je eigenlijk dat je ze niet graag inspreekt of niet graag afspeelt?
Niet raar nee. Maar wel even uitzetten dus. Als ik iemand bel en de voicemail krijg neem ik aan dat die wordt afgeluisterd
Alle reacties Link kopieren
Gaat het om je mobiele telefoon? Zo ja, ga naar een telefoonwinkel en vraag om advies. Zij kunnen je vast helpen.



Ik ken meer mensen die op de voicemail zeggen: dit is de voicemail van pietje-puk, ik kan de telefoon niet opnemen. U kunt geen bericht inspreken, probeer het gewoon op een later tijdstip nog een keer. Of stuur mij een e-mail, sms, whatsapp, etc
I can't control the wind but I can adjust the sail
explore, dream & discover
quote:rebecca_90 schreef op 11 mei 2015 @ 11:13:

Tja, iemand had m'n voicemail ingesproken en was heel verontwaardigd dat ik het bericht niet had gekregen.Tja, dat snap in wel. Als iemand een voicemail heeft ga ik er ook van uit dat diegene zijn voicemail afspeelt Als je geen voicemail wil waarom schakel je hem dan niet uit? Mensen kunnen toch niet van te voren weten dat jij hem niet af gaat luisteren als je hem gewoon aan hebt staan?
Geen idee hoe je voicemail af moet luisteren?



-men gaat naar google

-men tikt in de naam van de provider en 'voicemail instellen'

-men volgt de instructies op



Je aanmelden bij Viva en een topic openen hierover is meer werk!
Alle reacties Link kopieren
Ik heb een hekel aan voicemail, bij de eerste telefoon die ik aanschafte heb ik die mogelijkheid meteen uitgeschakeld, bij de volgende idem, net als op de vaste telefoon. Als iemand me nodig heeft probeert hij of zij het nog maar een keer als ik mijn telefoon toevallig niet hoor. Mensen zijn zo gewend aan voicemail dat ik al een paar keer, nadat ik zelf iemand probeerde te bellen, later te horen kreeg dat er een uitgebreid bericht op mijn voicemail was ingesproken. Dat vond ik erg knap, degenen die dat beweerden voelden zich wel een beetje voor gek staan.
verba volant, scripta manent.
Als je er geen zin in hebt, moet je hem uitschakelen. Anders gewoon afluisteren.
Alle reacties Link kopieren
Het is niet raar dat je niets met voicemail wilt. Het is wel raar dat je je voicemail wel aan hebt staan en er niets mee doet. Zet 'm dan gewoon uit, of spreek een tekst in waaruit blijkt dat je je voicemail nooit beluistert.
Als je een welkomst-mat neerlegt, en mensen zijn niet welkom, dan ben jij de gek, niet mensen die dat gek vinden



http://3.bp.blogspot.com/ ... 9d22-19a5e7d8cc0f_320.jpg

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven