Geluid melding whatsapp

18-09-2016 14:59 8 berichten
Alle reacties Link kopieren
Sinds ik mijn iPhone heb geupdate naar IOS 10 zit ik met een "probleempje".

Normaal heb ik voor Whatsapp altijd een apart geluid. Nu krijg ik sinds de update met geen mogelijkheid het standaard drietoon geluid veranderd (vind dit een vreselijk irritant geluid namelijk )

Heb al bij Whatsapp zelf gekeken en bij de instellingen van mijn telefoon. Maar het lukt gewoon niet. Iemand enig idee hoe dit kan?
Whatsapp, Instellingen, Meldingen, Geluid.
Alle reacties Link kopieren
quote:nerdopviva schreef op 18 september 2016 @ 15:04:

Whatsapp, Instellingen, Meldingen, Geluid.Die staan dus gewoon op het geluid dat ik graag wil. Maar die pakt hij op de een of andere manier niet.
quote:MsWhiskers schreef op 18 september 2016 @ 15:06:

[...]





Die staan dus gewoon op het geluid dat ik graag wil. Maar die pakt hij op de een of andere manier niet.Even getest en inderdaad, het blijft dat drietonige geluidje. Misschien een fout in de update van iOS.
Alle reacties Link kopieren
Hier inderdaad hetzelfde probleem sinds de update, ik vind het ook enorm irritant en heb nog geen oplossing kunnen vinden, ik lees dus even mee!
Alle reacties Link kopieren
Zoeken op google gaf aan dat dit vaker voorkwam. Harde reset gedaan en nu doet hij het wel. Heel apart. Nou kan een slotje op hahah.
Alle reacties Link kopieren
Whatsapp opnieuw instaleren en dan is het ook weg. Lag overigens niet aan de ios 10 updste maar aan de update van whatsapp zelf
quote:katrien1974 schreef op 18 september 2016 @ 16:11:

Whatsapp opnieuw instaleren en dan is het ook weg. Lag overigens niet aan de ios 10 updste maar aan de update van whatsapp zelfHeb ik ook net gedaan (zonder reservekopie, niet heel handig, maar het ruimt wel lekker op ) en het is nu inderdaad weer het ting-geluidje. Nog steeds niet het geluidje wat ik heb ingesteld, maar beter dan het drietonige geluidje.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven