Geluid van camera uitzetten

15-05-2015 11:59 12 berichten
Alle reacties Link kopieren
In een andere topic gaf ik aan dat ik gek werd van mijn telefoon (Samsung Galaxy S4), omdat er zoveel problemen waren na de update. Ik heb mijn telefoon teruggezet naar de oude versie, met als gevolg dat alles gewist en gereset is. Sindsdien loop ik tegen 1 probleem aan: ik krijg het geluid van mijn camera niet meer uit.

Op andere fora staan oudere topics hierover waar mensen vertellen dat het niet meer uitgezet kan worden i.v.m. privacy, maar rond die tijd stond het geluid ook gewoon uit. Mijn telefoon is een halfjaar oud. Na de update ook. Het geluid uitzetten helpt niet (die staat standaard uit). Wie kan mij hiermee helpen?
Ik lees op een forum dat je een app cameramute kan installeren
Ik heb een Samsung Galaxy S+ gehad en daar kon het wel worden uitgezet. Nu heb ik een Samsung Galaxy S3 mini en nu kan het inderdaad niet meer. Als je het geluid van de telefoon helemaal uitzet, is ook het geluidje van de camera uit. En anders inderdaad een app.
Alle reacties Link kopieren
quote:nerdopviva schreef op 15 mei 2015 @ 12:22:

Ik heb een Samsung Galaxy S+ gehad en daar kon het wel worden uitgezet. Nu heb ik een Samsung Galaxy S3 mini en nu kan het inderdaad niet meer. Als je het geluid van de telefoon helemaal uitzet, is ook het geluidje van de camera uit. En anders inderdaad een app.



Ook dat werkt bij mij niet, geluid van de telefoon uitzetten. Ik heb ook een S4 mini en heb het nooit gekund.

Mijn man heeft de S5 en daar kan het wel. Ik vind het ook irritant.
Alle reacties Link kopieren
Na de laatste android-update kan het camerageluid wel uit.

Dat lukte met de vorige android-versie niet op de S4.



Je kunt video gebruiken. Tijdens het schieten van de video kun je ook foto's maken.

Dan maakt ie geen geluid bij het nemen van de foto (tijdens video).
Alle reacties Link kopieren
Ik heb een s4 en als ik de telefoon op stil (dus ook niet trillen) zet, maakt ook de camera geen geluid.

Weet niet of ik die update heb trouwens.
Het is beter om een kaars aan te steken dan de duisternis te vervloeken
In memoriam AnnA_C
Alle reacties Link kopieren
Ik heb een S5 en daar heeft het nooit gekund. Bij oudere versies wel.

Ook als ik het geluid van mijn telefoon uitzet (dat was bij mijn vorige telefoon de truc), maakt mijn camera nog geluid. Ik heb een stille camera app geïnstalleerd. Dat was wel even zoeken naar een goede, want de meeste van die camera apps maken hele slechte kwaliteit foto's.



@kerol, ik heb de laatste update nog niet geïnstalleerd, weet jij of dat bij alle toestellen het geluid herstelt?
Alle reacties Link kopieren
quote:S0LEIL schreef op 15 mei 2015 @ 12:58:

Ik heb een S5 en daar heeft het nooit gekund. Bij oudere versies wel.

Ook als ik het geluid van mijn telefoon uitzet (dat was bij mijn vorige telefoon de truc), maakt mijn camera nog geluid. Ik heb een stille camera app geïnstalleerd. Dat was wel even zoeken naar een goede, want de meeste van die camera apps maken hele slechte kwaliteit foto's.



@kerol, ik heb de laatste update nog niet geïnstalleerd, weet jij of dat bij alle toestellen het geluid herstelt?



Ik heb alleen ervaring met de S4, dus dat durf ik je niet met zekerheid te zeggen.

(Het lijkt me wel waarschijnlijk)
Alle reacties Link kopieren
quote:S0LEIL schreef op 15 mei 2015 @ 12:58:

Ik heb een S5 en daar heeft het nooit gekund. Bij oudere versies wel.

Ook als ik het geluid van mijn telefoon uitzet (dat was bij mijn vorige telefoon de truc), maakt mijn camera nog geluid. Ik heb een stille camera app geïnstalleerd. Dat was wel even zoeken naar een goede, want de meeste van die camera apps maken hele slechte kwaliteit foto's.



@kerol, ik heb de laatste update nog niet geïnstalleerd, weet jij of dat bij alle toestellen het geluid herstelt?



Ik heb alleen ervaring met de S4, dus dat durf ik je niet met zekerheid te zeggen.

(Het lijkt me wel waarschijnlijk)
Alle reacties Link kopieren
Ik zal het eens aan Google vragen, thanks!

Misschien kan die update dan toch nog handig zijn. Ik hoorde zoveel slechte verhalen dat ik er maar mee heb gewacht.
Alle reacties Link kopieren
Pas op met de update naar Android 5.0/1/2.



Mijn tablet is daardoor gesneuveld. Gelukkig had ik nog fabrieksgarantie. Ik kreeg een nieuw moederbord en ben nu in het gelukkige bezit van Android 4.4.2 ofzo.



Google Nexus 7 (2012) overleden ??
Betty White: "Once you go blackberry... Hmmmmmhmmmm"
Alle reacties Link kopieren
Ja, dat soort verhalen had ik dus meer gehoord. En dat het onhandig in gebruik is. Vandaar dat ik de update nog niet heb uitgevoerd.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven