Getagt in lelijke foto's

26-03-2017 16:15 98 berichten
Alle reacties Link kopieren
Vannacht voor het eerst in tijden weer heerlijk uit geweest, fijne nacht gehad..

Maar ik open net Facebook en zie opeens dat ik getagt ben in 2 verschrikkelijke foto's.. Ik zie er vreselijk uit, moe, verschrikkelijk haar, stomme gezichtsuitdrukking. Echt, ik herken mezelf haast niet! Ik was niet dronken, ik heb geen idee hoe ik het voor elkaar heb gekregen om er zo uit te zien.



Heb taggen uitstaan dus de foto's verschijnen niet op mijn tijdlijn, gelijke betreffende vriend ge-appt en geprobeerd te bellen om te vragen of hij die foto's kan verwijderen maar geen gehoor, vind het erg lullig en hoop dat hij gewoon ff niet thuis is en later alsnog de foto's verwijdert.



Had gedacht dat mijn Fb-vrienden dit soort foto's niet te zien zouden krijgen omdat ik taggen uit heb staan maar ik heb nu 2 likes van mijn Fb-vrienden op die gênante foto's gekregen (waarschijnlijk troostlikes omdat er niemand is die zulke foto's oprecht leuk kan vinden).



Ik kan me voorstellen dat veel mensen vinden dat ik me nu ontzettend aan het aanstellen ben maar ik vind het een vreselijk idee dat zijn 700+ vrienden en die van mij dit voorbij zien komen, de foto's staan ook openbaar..

Is er nog iets dat ik kan doen om in elk geval te zorgen dat m'n naam van de foto's verdwijnt en het liefst de hele foto..?

Ik ben best ijdel en probeer er toch een beetje leuk uit te zien normaal gesproken
Alle reacties Link kopieren
Je kunt de tag zelf verwijderen
Wat dacht je van die persoon aanspreken?
Alle reacties Link kopieren
Ja, heb ik dus al gedaan. Heb hem geappt en geprobeerd te bellen maar geen gehoor. Had ik ook vermeld
Alle reacties Link kopieren
Ja, heb ik dus al gedaan. Heb hem geappt en geprobeerd te bellen maar geen gehoor. Had ik ook vermeld
Alle reacties Link kopieren
Melden bij fb? Je kan bij elke foto rapporteren dat je erop staat en dat je dat niet wil. Foto openen, opties kiezen en daar staat het bij. Of gewoon geduld hebben tot de vriend ze verwijderd.
~ I want to be shaken to my core, like the wild winds disrobe the trees ~
Alle reacties Link kopieren
Het is maar een moment opname. Mensen die jou kennen, weten toch beter? En mensen die jou niet kennen...precies!
Laten we elkaars mening respecteren... hoe fout die van jou ook is.
Alle reacties Link kopieren
Ik heb taggen uitstaan maar m'n naam staat er wel en als je erop klikt kom je ook op m'n profiel. Weet niet hoe ik mijn naam er kan weghalen. Heel stom misschien
Alle reacties Link kopieren
quote:Tigraa schreef op 26 maart 2017 @ 16:22:

Het is maar een moment opname. Mensen die jou kennen, weten toch beter? En mensen die jou niet kennen...precies!Daar heb je gelijk in, zo wil ik ook denken maar ik vind het zelf al zo ongemakkelijk om deze foto's te zien. Vind het niet fijn dat ze dan ook nog openbaar staan.
Alle reacties Link kopieren
https://m.facebook.com/help/140906109319589
Dan moet je niet op facebook gaan.
Alle reacties Link kopieren
.
anoniem_324987 wijzigde dit bericht op 26-03-2017 16:28
Reden: verkeerd gelezen haha
% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
Zijn het niet gewoon leuke foto's? Waar je misschien niet mooi geposeerd opstaat, maar waar wel vanaf straalt dat je lol hebt?

Zelf zie je vaak vooral de minpuntjes, terwijl anderen je leuke lach of stralende ogen zien.

Plaats ze anders hier even, dan oordelen wij wel
Iemand een blokje kaas bij de mosterd?
Maar het is gewoon een moment opname en de realiteit.. Misschien zag je er inderdaad wat anders uit dan normaal, maar je maakt het in je hoofd nu veel groter dan het is. Andere mensen zien waarschijnlijk gewoon een gezellige foto van mensen die leuk uitgeweest zijn. :-)
Alle reacties Link kopieren
Ohh, ik heb 'tag verwijderen' gevonden.. Stond in mijn activiteitenlogboek, da's al een geruststelling. Poppen ze ook niet meteen omhoog als iemand m'n naam opzoekt Nou nog zorgen dat hij ze van z'n pagina verwijdert.
Alle reacties Link kopieren
quote:piene_1987 schreef op 26 maart 2017 @ 16:25:

ik heb op fb functie aanstaan dat als iemand mij tagt ik dat eerst kan controleren. en dan kan ik zelf zeggen of ik akkoord ga of niet.

dus zou zeggen zet die functie aan! ben je hier gelijk van afDat heb ik ook, wel zo handig....
Ontbijt: Een Smoothie banaan Lunch: Een cracker/avocado en guinoa salade Diner:57 pizza broodjes,13 donuts,2 bakken gefrituurde kipkluif, 9 Rosé
Alle reacties Link kopieren
quote:piene_1987 schreef op 26 maart 2017 @ 16:25:

ik heb op fb functie aanstaan dat als iemand mij tagt ik dat eerst kan controleren. en dan kan ik zelf zeggen of ik akkoord ga of niet.

dus zou zeggen zet die functie aan! ben je hier gelijk van af



https://m.facebook.com/help/16822954657 ... ef=related

Ja klopt, die heb ik al aan staan. Daarom was ik ook verbaasd dat er enkele vrienden op reageerden.

Wanneer ik in m'n activiteitenlogboek de getagde foto's afkeur staat er nog wel:

Onthoud dat je nog steeds in dit bericht bent getagd en dat het bericht kan worden weergegeven in de zoekresultaten, in het nieuwsoverzicht of op andere plekken op Facebook.
Alle reacties Link kopieren
quote:chanella1 schreef op 26 maart 2017 @ 16:27:

Ohh, ik heb 'tag verwijderen' gevonden.. Stond in mijn activiteitenlogboek, da's al een geruststelling. Poppen ze ook niet meteen omhoog als iemand m'n naam opzoekt Nou nog zorgen dat hij ze van z'n pagina verwijdert.Maar ben jij de enige op de foto?
Laten we elkaars mening respecteren... hoe fout die van jou ook is.
Alle reacties Link kopieren
Maar de foto's staan openbaar dus ik denk dat daar het probleem zit
Je kan facebook ook vragen foto te verwijderen omdat je er op staat. Op foto kan je dan melding maken, met reden. Dan is het volgende dag weg.
Alle reacties Link kopieren
quote:Tigraa schreef op 26 maart 2017 @ 16:29:

[...]





Maar ben jij de enige op de foto?



Hij staat er zelf ook half op maar ik sta er wel in vol ornaat ja ;)

Heb sowieso al een hekel aan foto's dus als ik geweten had dat ze op Fb zouden komen was ik weggedoken
Alle reacties Link kopieren
quote:badmeester schreef op 26 maart 2017 @ 16:25:

Dan moet je niet op facebook gaan.Jaa, die snap ik. maar ik vind Fb verder wel erg leuk
quote:chanella1 schreef op 26 maart 2017 @ 16:32:

[...]





Jaa, die snap ik. maar ik vind Fb verder wel erg leuk Maar iedereen in de kroeg heeft je toch ook in vol ornaat gezien?
Alle reacties Link kopieren
quote:nederlandsevrouw schreef op 26 maart 2017 @ 16:26:

Zijn het niet gewoon leuke foto's? Waar je misschien niet mooi geposeerd opstaat, maar waar wel vanaf straalt dat je lol hebt?

Zelf zie je vaak vooral de minpuntjes, terwijl anderen je leuke lach of stralende ogen zien.

Plaats ze anders hier even, dan oordelen wij wel





Ja, stralende ogen zijn aanwezig op de foto's..Dat dan weer wel

Jaa daahaag, haha
Alle reacties Link kopieren
Stel je niet aan
"Boring conversation anyway"

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven