Groeps whatsapp waarin niks word gezegd...

29-01-2016 09:42 37 berichten
Wat doe jij met een groeps whatsapp van bijv familie waarin bijna niks word gezegd?

Of als je bijv iets in de app vraagt en er komt geen antwoord.

Blijf jij daar dan lid van? Of verlaat jij dat gesprek?
Alle reacties Link kopieren
Verlaten natuurlijk!
Prrrr, mauw miawwwww.
Alle reacties Link kopieren
Dan ga ik eruit.
Alle reacties Link kopieren
Die verdwijnt dan zover naar onderen dat ik hem nooit meer zie. Dus heb er dan ook geen last van.
Alle reacties Link kopieren
Ligt eraan. Bij ons wordt er ook niet veel gezegd. Maar is er iets belangrijks waar snel op gereageerd moet worden dan gaat het vaak wel via die app. Op serieuze vragen wordt wel geantwoord. Op vragen als "sneeuw het bij jullie ook?" meestal niet.



Wat wil je zelf? Stoort het je, dan verlaat je de groepsapp toch
I can't control the wind but I can adjust the sail
explore, dream & discover
Alle reacties Link kopieren
Ligt eraan wie er in de groepsapp zitten. Toevallig een paar weken geleden uit een groepsapp gestapt van vroegere studiegenoten. Werd ook bijna niks in gezegd en/of niet gereageerd op berichten.
Alle reacties Link kopieren
Ik praat dan vooral tegen mezelf.
This user may use sarcasm and cynicism in a way you are not accustomed to. You might suffer severe mental damage.
Ik ben tegen mijn zin in schoonfamilie app gegooid. Wordt over van alles gekeuveld en het boeit me niks. Wil er eigenlijk uitgaan maar denk niet dat ze dat waarderen
Alle reacties Link kopieren
Van familie zou ik er in blijven, gewoon omdat het handig is om te hebben om de volgende reunie af te spreken.
Alle reacties Link kopieren
quote:BridgetteDubois schreef op 29 januari 2016 @ 09:59:

Ik ben tegen mijn zin in schoonfamilie app gegooid. Wordt over van alles gekeuveld en het boeit me niks. Wil er eigenlijk uitgaan maar denk niet dat ze dat waarderen dat is inderdaad ook erg, een appgroep waar je eigenlijk niet uitkunt, maar waar het geneuzel enorm is (eigenlijk vind ik die erger)
quote:lilalinda schreef op 29 januari 2016 @ 10:00:

[...]



dat is inderdaad ook erg, een appgroep waar je eigenlijk niet uitkunt, maar waar het geneuzel enorm is (eigenlijk vind ik die erger)Haha ik ook inderdaad. Vind het grenzeloos irritant maar ja...
Alle reacties Link kopieren
quote:BridgetteDubois schreef op 29 januari 2016 @ 09:59:

Ik ben tegen mijn zin in schoonfamilie app gegooid. Wordt over van alles gekeuveld en het boeit me niks. Wil er eigenlijk uitgaan maar denk niet dat ze dat waarderen gewoon die groep op stil zetten en op geen meldingen. Word je ook niet gestoord
I can't control the wind but I can adjust the sail
explore, dream & discover
quote:vitamined schreef op 29 januari 2016 @ 09:48:

Die verdwijnt dan zover naar onderen dat ik hem nooit meer zie. Dus heb er dan ook geen last van.dat
quote:BridgetteDubois schreef op 29 januari 2016 @ 09:59:

Ik ben tegen mijn zin in schoonfamilie app gegooid. Wordt over van alles gekeuveld en het boeit me niks. Wil er eigenlijk uitgaan maar denk niet dat ze dat waarderen gewoon doen. Duidelijk zijn is niet verkeerd.
quote:hamerhaai schreef op 29 januari 2016 @ 10:04:

[...]





gewoon die groep op stil zetten en op geen meldingen. Word je ook niet gestoord Staat inderdaad op dempen maar krijg dan wel dat whatsapp icoontje in mn scherm. En er gaat een lampje branden waardoor ik toch weer kijk. Want wil t wel weten als er iemand anders appt...
Alle reacties Link kopieren
Ik vind het wel fijn zo'n rustige familie-groepsapp Bij ons worden ook vooral de praktische dingen erop gegooid en niet al teveel 'grappige' en onzinnige dingen. dat vind ik pas irritant. Dat je constant berichten krijgt die nergens over gaan
Iemand een blokje kaas bij de mosterd?
Alle reacties Link kopieren
Op welke vragen krijg je dan geen antwoord?
Iemand een blokje kaas bij de mosterd?
Alle reacties Link kopieren
quote:BridgetteDubois schreef op 29 januari 2016 @ 10:09:

[...]





Staat inderdaad op dempen maar krijg dan wel dat whatsapp icoontje in mn scherm. En er gaat een lampje branden waardoor ik toch weer kijk. Want wil t wel weten als er iemand anders appt...Dat kan je ook uitzetten, dan zie je niks in het bovenscherm en ook geen lampje. Dit doe je door te dempen en dan het vinkje meldingen weergeven uitzetten. Wel op het icoontje van whatsapp zie je hoeveel berichten je hebt gemist. Dit is iig bij Android zo.
..
quote:JollyJ schreef op 29 januari 2016 @ 10:05:

[...]



gewoon doen. Duidelijk zijn is niet verkeerd.Mwah, contact met schoonfamilie is al erg moeizaam.. weet niet of dat dan een goede stap is...
quote:miehoen schreef op 29 januari 2016 @ 10:19:

[...]





Dat kan je ook uitzetten, dan zie je niks in het bovenscherm en ook geen lampje. Dit doe je door te dempen en dan het vinkje meldingen weergeven uitzetten. Wel op het icoontje van whatsapp zie je hoeveel berichten je hebt gemist. Dit is iig bij Android zo.Oh ja! thanks!
quote:BridgetteDubois schreef op 29 januari 2016 @ 09:59:

Ik ben tegen mijn zin in schoonfamilie app gegooid. Wordt over van alles gekeuveld en het boeit me niks. Wil er eigenlijk uitgaan maar denk niet dat ze dat waarderen

Dit heb ik dus ook haha.

Wil er het liefste gewoon uitgaan. Ik heb zoiets van als er wat is dan hoor ik dat wel via mijn man.

Maar weet niet of dat wel zo gewaardeerd word
quote:miehoen schreef op 29 januari 2016 @ 10:19:

[...]





Dat kan je ook uitzetten, dan zie je niks in het bovenscherm en ook geen lampje. Dit doe je door te dempen en dan het vinkje meldingen weergeven uitzetten. Wel op het icoontje van whatsapp zie je hoeveel berichten je hebt gemist. Dit is iig bij Android zo.

Oh kijk, dit wist ik niet.

Dat kan ik anders ook doen.
Alle reacties Link kopieren
quote:miehoen schreef op 29 januari 2016 @ 10:19:

[...]





Dat kan je ook uitzetten, dan zie je niks in het bovenscherm en ook geen lampje. Dit doe je door te dempen en dan het vinkje meldingen weergeven uitzetten. Wel op het icoontje van whatsapp zie je hoeveel berichten je hebt gemist. Dit is iig bij Android zo.maar ja, dan mis je toch ook dat ene bericht dat er wel toe doet?
quote:druifje86 schreef op 29 januari 2016 @ 10:26:

[...]



Dit heb ik dus ook haha.

Wil er het liefste gewoon uitgaan. Ik heb zoiets van als er wat is dan hoor ik dat wel via mijn man.

Maar weet niet of dat wel zo gewaardeerd word Ja precies. Als er echt wat is dan hoor ik het wel van mijn man. Al dat gekeuvel hoef ik niet en lees ik ook niet. Bovendien stuurt zijn moeder voor zowat elke scheet ook een mailtje naar iedereen... zucht...
quote:vitamined schreef op 29 januari 2016 @ 09:48:

Die verdwijnt dan zover naar onderen dat ik hem nooit meer zie. Dus heb er dan ook geen last van.



Dit dus! En dan de groep dempen, dan zie je wel als er iets gemeld is, maar je hoort het niet steeds.



Ik heb voor alle teams van de vereniging groepen gemaakt, zo kan ik heel snel communiceren over afgelaste wedstrijden of trainingen oid. Veel mensen wilden juist alleen in de groep als er niet gekletst zou worden. Er zijn dus groepen waar al een half jaar niets gepost is. Er is ook iemand die er niet in wilde, prima hoor. Haar bel ik dan als laatste, en hopelijk op tijd. Het is een keuze om zulke dingen niet mee te krijgen.



Als laatste bellen is niet om te pesten oid, maar als je zo snel mogelijk veel mensen moet bereiken, dan begin ik met de groepen, zodat er zo weinig mogelijk kinderen toch op pad gaan.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven